اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران این‌بار در قامت برگزارکننده یک مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری ظاهر شد.
حضور برد پیت در مسابقه جایزه بزرگ سیلوراستون بریتانیا که برای بازی در صحنه‌هایی از یک فیلم مربوط به فرمول یک بود، بازتابی گسترده در رسانه‌های دنیا داشت.
سردار آزمون حامی مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری زنان شد و ۱۵۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد.
علاقه ناصرالدین‌شاه به اسب و اسب‌دوانی باعث شده بود تنها مجسمه‌ای که از خود به یادگار گذاشت او را سوار بر اسب نشان دهد. هر چند این مجسمه سرنوشت نیکی نداشت و در دوره رضاشاه به دستور رئیس بلدیه ذوب‌شد و برای ساخت اسلحه مورد استفاده قرار گرفت.
راننده ردبول در مورد پیروزی در جایزه بزرگ کانادا مطالبی بیان کرد.
وزنه‌بردار ملی پوش ایران در مسابقات جایزه بزرگ کوبا وزن‌کشی کرد اما وزنه نزد و به این ترتیب اولین مسابقه گزینشی المپیک خود را پشت سر گذاشت.
دادن گاو و گوسفند به‌عنوان جایزه تیم‌های اول تا سوم مسابقات فوتسال و بردن این حیوانات به سالن ورزشی، حاشیه‌ساز شد.
شبکه «شاد» در ایام ماه مبارک رمضان مسابقه محیطی «شهر خورشید» را در نمایشگاه بین‌­المللی قرآن کریم برگزار می‌­کند و هر شب به یک برنده، جایزه یک میلیون تومانی می ­دهد.
اعضای تیم استقلال از روز دوشنبه تمرینات خود را برای مسابقه با هوادار شروع می‌کنند.
اعضای تیم استقلال از روز دوشنبه تمرینات خود را برای مسابقه با هوادار شروع می‌کنند.
فدراسیون کشتی ارمنستان از آزادکاران ایران برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی استپان سارکسیان که خرداد ماه در ایروان برگزار می‌شود، دعوت کرد.
فرناندو آلونسو شروع خوبی در جایزه بزرگ بحرین داشت و پس از مسابقه اعلام کرد این تازه اول ماجراست.
معیار برتری در این مسابقه طرح پرسشی شفاف، کاربردی و دقیق است. سؤالی که قاسم‌پور برای شرکت در این مسابقه مطرح کرد این بود که «اساس مولکولی توجه کردن چیست؟ چرا زمانی که به صدای ساعت فکر می‌کنیم صدای آن بیشتر از زمانی است که به آن فکر نمی‌کنیم؟»
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
در پایان این مسابقه و در اتفاقی عجیب، موسوندا که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، ۵ شانه تخم مرغ به عنوان جایزه دریافت کرد!
لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن اولین دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 در ورزشگاه لوسیل انتخاب شد.
مسابقه «جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران» برای اشتغال زایی و مهارت افزایی برگزار می شود.
دروازه بان سعودی ها که در این مسابقه چهار بار دروازه‌اش باز شد، جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفت. با دخالت کمک داور ویدیویی، سه گل از چهار گلی که کاپیتان عربستان خورد، آفساید اعلان شد
مسابقه پیش بینی بازی‌های جام جهانی ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
مسابقه پیش بینى بازى‌هاى جام جهانى ٢٠٢٢ با ١٠ میلیارد تومان جایزه در اپلیکیشن بانک پلاس بانک ملت آغاز شد.
برگ زرین بهترین فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران به امیر پذیرفته و انجمن سینمای جوانان ایران برای فیلم «اندروا» اختصاص پیدا کرد. جایزه بهترین فیلم داستانی بخش بین‌الملل به «پنجره‌های قدیمی» به کارگردانی میتهم ریدا از انگلستان اهدا شد.
در صورتی که شرکت کنندگان به سوال ها پاسخ درستی ندهند و سیم درست هر بمب را قطع نکنند بمب منفجر می شود و مواد رنگی و کف از داخل بمب در استودیو به آنها پاشیده می شود و از مسابقه حذف می شوند اما اگر به سوال ها پاسخ درست بدهند و به سوال مگا بمب آخر هم درست پاسخ دهند ، جایزه نقدی خوبی می گیرند.
«اورکا» نخستین فیلم سینمایی داستانی سحر مصیبی‌ست که با تهیه‌کنندگی مشترک ایران و قطر ساخته شده است. این فیلم پیش از این به طور غیر رسمی، در فستیوال اجیال دوحه و در بخش خارج از مسابقه نمایش داده شد و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ