در یک مسابقه اسب‌دوانی در منطقه مرسی‌ساید انگلیس، حادثه‌ای تلخ رخ داد که خشم و اعتراض حامیان حقوق حیوانات را به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی بروز دومین حادثه منجر به تلف شدن یوز آسیایی طی چهار ماه گذشته دستورات قضائی لازم را صادر کرد.
تبریز- معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در شهرستان هوراند براثر برخورد با خودرو تلف شد.
سبزوار ـ فرمانده انتظامی جوین گفت: بر اثر آتش سوزی محل نگهداری گوسفندان در شهر حکم آباد از توابع شهرستان جوین ۱۵ راس گوسفند تلف شدند.
تصاویری از تلف شدن ماهی‌ها در پی تخریب سد کاخوفکا اوکراین را مشاهده می‌کنید.
سازمان محیط زیست اعلام کرد: پرونده برای عاملان تلف شدن خرس قهوه ای در اردبیل تشکیل شد.
اهر- مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی از تلف شدن ۱۳۰۰ رأس از احشام عشایر در پی بارش برف و برودت هوا در ییلاقات شهرستان‌های اهر، کلیبر و سراب خبر داد.
سازمان حفاظت محیط زیست درباره تزریق داروی اشتباه به«پیروز» و برخی اظهارنظرها در خصوص مرگ او اطلاعیه ای صادر کرد.
تیمارگر «پیروز» با انتشار یک پست اینستاگرامی به مرگ او واکنش نشان داد.
جلسه ویژه فراکسیون محیط زیست مجلس برای مرگ یوز ایرانی امروز برگزار می‌شود.
بررسی‌ها از اخبار منتشر شده درباره تلفات حیوانات باغ‌وحش‌های ایران در ۱۰ سال گذشته (اززمستان ۹۱ تاکنون) نشان می‌دهد که تاکنون دست‌کم ۳۰ بار تلفات حیوانات وحشی از ۱۴ باغ‌وحش، دلفیناریوم و باغ پرندگان ایران خبری شده و شامل مرگ ۵۲ حیوان وحشی و دست‌کم هزار تا ۳ هزار پرنده وحشی در دو باغ پرندگان است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش گفت: متأسفانه ۲ زرافه در باغ وحش صفادشت تلف شده‌اند و علت این موضوع کامل در دست بررسی است.
مدیریت حیات وحش از تلف شدن «کوشکی» – یوزپلنگ آسیایی در اسارت در منطقه حفاظت شده توران– بر اثر کهولت سن خبر داد.
خرم‌آباد- اداره کل حفاظت از محیط‌زیست لرستان در رابطه با تلف شدن یک راس گوزن زرد ایرانی در مجتمع کشت و صنعت لرستان واکنش نشان داد.
مشهد ـ کارشناس آتش نشانی کلات نادری گفت: آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در روستای خشت شهرستان کلات باعث تلف شدن ۶۰ راس دام شد.
شب گذشته یک دستگاه خودروی سمند که از خروجی شهر نیر به سمت شهرستان سراب در حرکت بود با گله گوسفند برخورد و ۲۸ راس گوسفند در این تصادف تلف شدند.
رضا شکاریان گفت: یک قلاده خرس قهوه‌ای در تصادف با خودرو در مسیر جوزک به آشخانه دچار جراحت شده و تلف شد. این خرس قهوه‌ای در اثر برخورد خودروی عبوری و ایراد جراحات وارده تلف شد.
شاهرود- دو یوز در محل تصادف یوز ماده دیده شدند و برای جلوگیری از تصادف دیگر، محیط‌بان و نیروهای محلی در منطقه حضور دارند.
تصاویر دردناکی که در حافظه محیط زیست کشورمان برای همیشه نقش بیست را ببینید؛ تصاویری مربوط به تلف شدن هشتمین یوز ایرانی در حد فاصل سه راهی زیدر تا کاروانسرای میاندشت فقط طی دوازده سال. این تصاویر توسط صفحه «جانوران در خطر انقراض ایران» در اینستاگرام منتشر شده است.
مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان سمنان جزئیات تلف شدن یک توله یوزپلنگ را بر اثر برخورد با خودرو در شب گذشته بیان کرد.
بهرامعلی ظاهری گفت: توله یوزپلنگ ۱ ساله که شب گذشته در مسیر تردد جاده میامی_عباس آباد تلف شد، ۱۵ کیلومتر خارج از منطقه حفاظت شده بود و ۴۵ کیلومتر از منطقه‌های ریسک تلفات جاده‌ای که قبلا ۷ تلفات را در آن منطقه داشتیم، فاصله داشت.
شاهرود- مدرس حیات وحش با بیان اینکه برای جلوگیری از انقراض یوزهای ایرانی، به سرعت باید وارد عمل شد، گفت: تلف شدن یوز جوان اثبات کم توجهی متولیان به حفاظت از این گونه نادر حیات وحش است.
شیراز - رئیس پارک ملی و منطقه حفاظت شده بهرام گور نی ریز گفت: یک راس گورخر بر اثر برخورد با خودرو در شهرستان نی ریز تلف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ