درحالیکه خولن لوپتگی در آستانه اخراج از سویا قرار دارد او قبل از رسمی شدن اخراجش یک پیشنهاد دریافت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، جدایی یاسین بونو از این تیم را تایید کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، جدایی یاسین بونو از این تیم را تایید کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نسبت به تبعیض میان ملی‌پوشان فوتبال با سایر قهرمانان از جمله کشتی از سوی مسئولان ورزش انتقاد کرد و گفت: به فوتبالیست‌ها بلافاصله پاداش واردات خودرو داده می‌شود اما قهرمانان کشتی هنوز پاداش ۳ سال قبل را نگرفته‌اند!
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که حتی اگر پیشنهاد ادامه همکاری از سران باشگاه را هم دریافت نکند باز از شرایط راضی است.
با شکست رم در فینال لیگ اروپا مقابل سویا، ژوزه مورینیو برای اولین بار طعم ناکامی در یک فینال اروپایی را چشید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در آستانه فینال لیگ اروپا و دیدار تیمش مقابل سویا گفت سویا تاریخ بزرگی در این تورنمنت دارد ولی جالوروسی برای جنگیدن و قهرمانی به میدان می‌رود.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، تاکید کرد که تیمش امشب می توانست یوونتوس را شکست دهد.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، معتقد است که برنده دیدار یوونتوس برابر سویا می‌تواند فاتح لیگ اروپا شود.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، در آستانه دیدار با یوونتوس در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت تیمش می‌داند که بازی با تیم‌های ایتالیایی دشوار است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، می‌گوید تیمش بدون هیچ مشکل خاصی برابر منچستریونایتد به پیروزی رسیده است.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، به ستایش عملکرد شاگردانش بعد از پیروزی 3-0 مقابل یونایتد پرداخت.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، با تمجید از مهارت مارکوس رشفورد تاکید کرد بازگشت احتمالی این بازیکن تغییری در نحوه بازی تیم او ایجاد نخواهد کرد.
خوزه لوئیس مندیلیبار، سرمربی سویا، که تیمش دیشب در اولدترافورد به شکلی درماتیک منچستریونایتد را متوقف کرد می‌گوید شیاطین سرخ از سویا ترسیده بودند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با فولام به قرعه تیمش در لیگ اروپا اشاره کرد و گفت قدرت سویا برای هر تیمی نگران‌کننده است.
در شرایطی که هنوز به طور رسمی فهرستی از سوی سرمربی جدید تیم ملی اعلام نشده است، از چهار ملی پوش استقلال رونمایی شده است!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای سفر خارجی این تیم به دبی تایید داد اما هنوز مقدمات این سفر از سوی باشگاه فراهم نشده است.
به نظر می رسد که ولورهمپتون مقصد بعدی خولن لوپتگی بعد از اخراج از سویا خواهد بود.
به نظر می رسد که خورخه سمپائولی به زودی به عنوان سرمربی جدید سویا انتخاب خواهد شد.
شکست 2-0 سویا مقابل اتلتیکو مادرید در یک بازی خانگی و اعتراض هواداران در پایان مسابقه سرمربی این تیم را با خطر اخراج مواجه کرده است.
شکست 2-0 سویا مقابل اتلتیکو مادرید در یک بازی خانگی و اعتراض هواداران در پایان مسابقه سرمربی این تیم را با خطر اخراج مواجه کرده است.
هنوز کادرفنی تیم ملی در تهران نیست و تکلیف دستیار ایرانی هم مشخص نیست برگزاری اردوی ملی پوشان بدون سرمربی و مربی منطقی به نظر نمی رسد. از سوی دیگر گفته می شود شاید کی روش بخواهد یک هفته از لیگ را تماشا کند
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار تیمش با سویا در لیگ قهرمانان می‌گوید ضعف سویا در بازی‌های اخیر نباید سیتیزن‌ها را به این نتیجه برساند که کار ساده‌ای در پیش دارند.
جولن لوپتگی، سرمربی سویا، عملکرد بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی را تحسین کرد ولی گفت که به چیزی جز پیروزی بر این تیم در بازی فردا فکر نمی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ