میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاج: زن‌ستیز نیستیم، دستشویی‌ها هنوز مشترک است
دبیر کمیته ملی المپیک با بیان اینکه هنوز لباس کاروان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو نهایی نشده است، به جلسه مهدی تاج با حبیب کاشانی برای تیم فوتبال امید واکنش نشان داد.
رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را درباره قانون نقل و انتقالاتی جدید ارائه داد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ایران گفت: هنوز تاج فردی را در هیأت رئیسه معرفی نکرده و ما منتظر این موضوع هستیم.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
سجادی علیه تاج: استقلال هنوز حذف نشده
اگرچه در سال ۱۴۰۲ مجوز ورود زنان به ورزشگاه برای دو بازی تدارکاتی تیم ملی گرفته شد؛ ولی در اقدامی عجیب هنوز به تماشاگران زن اجازه حضور در ورزشگاه برای بازی‌های لیگ داده نشده است.
امیر قلعه نویی قبل از اردوی تیم ملی فوتبال جلسه ای را با مهدی تاج برگزار خواهد کرد.
مهدی تاج در سفر خارجی به سر می‌برد و هنوز تکلیف نیمکت تیم ملی مشخص نشده است. بسیاری اما نام‌های مختلفی را برای نیمکت تیم ملی معرفی می‌کنند.
بعد از عزل شهره موسوی از نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون فوتبال، هنوز هیچ سرپرستی از سوی مهدی تاج برای این کمیته مشخص نشده است.
چرا مهدی تاج که هنوز درباره تأیید صلاحیتش برای انتخابات فدراسیون فوتبال حرف و حدیث زیاد است، باید از فردی مثل احسان اصولی که به اندازه کافی جنجال داشته و حتی می‌تواند ضربه سنگینی به همین فوتبال بزند حمایت کند؟ اصولی متهم اصلی پرونده مشهد است. همان دیدار جنجالی ایران و لبنان که در حاشیه آن زنان را به ورزشگاه راه نداده، هیچ بلکه به صورت آن‌ها هم اسپری فلفل پاشیده شد
تاج: برای انتخاب سرمربی تیم ملی هنوز وقت هست!
میرشاد ماجدی، در مورد شرایط تیم‌های پایه و همچنین راجع به وضعیت انتخاب سرمربی تیم بزرگسالان توضیح داد.
رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید ایران علی‌رغم کمبود امکانات، از لحاظ فوتبالی نسبت به کشورهای منطقه برتر است.
روزنامه دولت در تیتری روی صفحه اول امروز خود از وام ۱۰میلیاردی مهدی محمدنبی پرده برداشت! ایران ورزشی در صفحه داخلی طی گزارشی از این ماجرا درباره سرپرست تیم ملی در جام‌جهانی افشاگری کرد. هنوز به ماجرای سهم نبی در پاداش‌های نجومی تیم ملی رسیدگی نشده
در فاصله یک هفته مانده به شروع جام جهانی 2022 رئیس فدراسیون فوتبال ایران هنوز به همکاری با میزبان از طریق جزیره کیش امیدوار است.
رئیس فدراسیون فوتبال هنوز موفق به تسویه حساب با دراگان اسکوچیچ نشده اما به او قول داده تا قبل از جام جهانی مطالباتش را پرداخت کند!
با گذشت سه روز از صحبت‌های مهدی تاج مبنی بر حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی مذاکرات بین طرفین متوقف شده است.
با وجود این که رئیس فدراسیون فوتبال توافقاتی با سرمربی پیشین تیم ملی داشته اما هنوز موانعی وجود دارد که اجازه نداده قرارداد با مرد پرحاشیه پرتغالی برای حضور روی نیمکت تیم ملی امضا شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید هنوز صحبتی با مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال نداشته است.
ظاهرا با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با استعفای شمسایی و تماس‌هایی که با او داشته اند، شمسایی هنوز با ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال موافقت نکرده است.
نایب رییس مهدی تاج در فدراسیون فوتبال می‌گوید هنوز نظر قطعی در خصوص بازگشت کی‌روش به تیم ملی ایران ندارد.
مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری پویا با حضور ۸۳ درصد سهامداران برگزار شد. گزارش جامع و کامل نبض بورس از مجمع وپویا را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ