حسین طالب لو خاطره جالبی از علی دایی در تمرین تیم ملی گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان رای‌گیری تیم منتخب تاریخ جام ملت‌های آسیا، نام علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا در این تیم دیده می‌شود.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
شهریار فوتبال ایران در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران با حضور در غرفه رونیکس فضایی کاملا متفاوت در این رویداد بزرگ ایجاد کرد.
قاب جالب از علی دایی در تمرین تیم ملی سال ۸۲ را ببینید.
ماجرای آمدن و رفتن علی دایی به تیم ملی در دهه ۸۰ از اتفاقات حاشیه‌ای فوتبال ایران است که پای محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور وقت هم به این موضوع باز شد. بخش‌هایی از گفت‌وگوی علی کفاشیان با ایسنا را مشاهده کنید.
علی دایی اقدام عجیبی در فضای مجازی انجام داده است.
اینجا همان بحث جنجالی دوباره مطرح می‌شود و در کنارش یک پرسش خبرساز ذهن را درگیر می‌کند: علی دایی از ایران برود یا نه؟ فیفا که مطابق با مراسم هرساله‌اش دوباره از علی دایی دعوت به عمل آورده، چشم‌انتظار حضور چهره اسطوره‌ای فوتبال ایران در این مراسم باشکوه است. از سوی دیگر، بدش هم نمی‌آید با ارزیابی شرایط علی دایی بسنجد که دولت ایران چه رفتاری با این چهره بین‌المللی خواهد داشت
محمد مایلی‌کهن پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اظهارنظر جنجالی کارشناس برنامه صداوسیما علیه علی دایی گفت: چه اشکالی دارد یکی هم عقیده‌اش را این طور بیان کند.
مگر علی دایی کم برای این مملکت زحمت کشیده؟ ما که هم تیمی هایش بودیم، دیدیم و می‌دانیم او چه کار‌هایی برای ایران کرده. عرق ریخته و پول حلال به دست آورده. علی دایی جهانی است. وقتی توهین‌ها علیه او را دیدم ازته قلبم ناراحت شدم. دنده‌های او را ما دیدیم که چطور شکست. طحال علی دایی را ما دیدیم که چطور پاره شد. در کل توهین کردن به هیچ شخص و هیچ فردی را نمی‌پسندم. من خودم ورزشی هستم و ایثارگر هم بوده ام. شما این حرف‌ها را از زبان یک ایثارگر می‌شنوید.
دبیرکل حزب مردم سالاری در برنامه شیوه در انتقاد به رفتار اخیر در برخورد با خانواده علی دایی گفت: می‌گذاشتید همسر علی دایی برود؛ مگر چه می‌شد؟
اینکه درست بعد از اقدام نسنجیده اخیر مبنی بر بازگرداندن خانواده علی دایی و بازتاب منفی آن در رسانه‌های جهان، یکی از چهره‌های نزدیک به جبهه پایداری خواستار برخورد تندوتیز با علی دایی می‌شود، یکی از آن ابهاماتی است که باید برایش پاسخ روشنی مطرح شود. مشخص نیست در این فضا سیلی‌زدن به علی دایی کدام درد موجود را تسکین می‌دهد یا اینکه کدام یک از مشکلات مردم را حل‌وفصل می‌کند.
مجتبی محرمی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اتفاقاتی برای دایی رخ داده انتقاد کرد و گفت: «بقیه مسافران چه گناهی کردند که باید اذیت شوند؟ این برخورد با آدم‌های غیرعادی هم زننده است، چه برسد به علی دایی!»
صداوسیما جز توییت فاجعه یک خبرنگارش که جمله رهبر انقلاب خطاب به دشمنان را برای آن فوتبالیست به ‌کار برد چه اقدامی انجام داد؟
ذوالانواری سخنگوی ماهان گفت: ما جواب چه چیزی را باید بدهیم؟ یک دستور قضایی صادر شده و خلبان ملزم بوده بنشیند و در فرودگاه هم نشسته است. حالا هر ایرلاین دیگری هم بود باید می‌نشست.
اسم علی دایی برای چندمین بار در بین فهرست گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی دیده می‌شود.
عده‌ای در واکنش به مطلب روزنامه ایران که نوشته بود دایی برای مشتی دلار و یورو شرفش را فروخته به ثروت دایی که تماما حاصل دسترنج خودش بوده، اشاره کردند و در واکنش به اینکه او کاخ‌نشینی است که از درد مردم بی‌اطلاع است انبوهی از کار‌های خیر علی دایی از جمله آزاد کردن زندانیان و پرداخت دیه و ایجاد اشتغال برای جوانان این کشور را یادآور شدند.
دایی که چند هفته‌ای می‌شود در داستان دانش‌آموز اردبیلی حسابی مورد توجه قرار گرفته، با شایعات مختلفی دست‌و‌پنجه نرم کرده است. از حضورش در سقز تا شایعه بازداشتش توسط نیرو‌های امنیتی.
این ماهیت «ح». «ع» است؛ کسی که از سخنرانی، دادزدن را آموخته و می‌تواند بدون سند و مدرک به مخاطبش بتازد. فارغ از اینکه دانش او درباره شهدای فوتبالیست آن‌قدر نازل است که بسیاری از نزدیکانش هم به این سخنان تاخته‌اند، کسی نیست از او بپرسد اگر شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید ۴۰ سال پیش هم قبول نیست، الان پشت میکروفن چه می‌کند و چرا تا به حال در راه جهاد، شهید نشده است؟
ستاره فوتبال به خبرگزاری فرانسه گفت: متاسفانه نفهمیدم چرا پاسپورت من را گرفتند و بعد از این بی احترامی، بازگرداندن گذرنامه از نظر قانونی چه معنایی دارد؟
آیا اتهام علی دایی در مجموع پرسیدن یک سؤال و دعوت به حل مشکلات مردم و توصیه به اصلاح خودی است؟ فرض بر اینکه علی دایی اعتراضی به اتفاقات اخیر داشته و گلایه‌ای هم مطرح کرده؛ اینجاست که باید این موضوع مطرح شود که اگر علی دایی، بین‌المللی‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، حق چند پرسش ساده و بیان اعتراضش را نداشته باشد، پس چه کسی محق است تا از مسئولان بخواهد مشکل مردم را حل کنند؟
وی در خصوص ضبط پاسپورت علی دایی و اتفاقاتی که چند روز پیش رخ داد، گفت: نمی‌دانم در این مورد چه باید بگویم. علی کل وجود و زندگی‌اش را برای بالا بردن پرچم ایران گذاشت، او عاشق ایران و عاشق این مردم است و همیشه هم حرف حق را می‌زند. برخوردی که با علی شد جای تاسف دارد.
تقریبا یک هفته از زمانی که خبر رسید پاسپورت علی دایی اسطوره فوتبال ایران ضبط شده، می‌گذرد، اما هنوز نه خود دایی و نه هیچ‌کدام از نهاد‌های ذی‌ربط نسبت به این مساله واکنش نشان ندادند.
علی دایی، با انتشار تصاویری به فوت مهسا امینی واکنش متفاوتی نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ