رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: مبلغ ۱۸ هزار تومان برای بیمه هر یک از زائران در نظر گرفته شده است که تمامی خدمات پزشکی زائران را تحت پوشش خود قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق گزارش‌های ارائه شده و بر اساس اطلاعات منتشره در سایت IranFTTx.ir تا امروز سه میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۳۷ خانوار در سراسر کشور تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحت پوشش قرار گرفتن فیبر نوری استان گلستان تا پاییز سال جاری خبر داد.
در سال زراعی جدید بیش از ۵.۲ میلیون هکتار اراضی دیم کشور تحت پوشش طرح جهش تولید قرار گرفته اند.
عباسی، کاربرد دستگاه FMS یا دستگاه "تحریک مغناطیسی عملکردی" برای درمان بی اختیاری ادرار را از دیگر دستاورد‌های فناورانه این شرکت نام برد و یادآور شد: عملکرد این دستگاه مشابه دستگاه rTMS است، ولی در FMS بافت بیشتری از مغز را تحت پوشش قرار می‌دهد.
رشت - معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی از تحت پوشش قرار گرفتن ۴۰ هزار اراضی دیمی گیلان درجهش تولید خبرداد وگفت:این مقدار اراضی در تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صورت می گیرد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده اظهار امیدواری کرد که با تحت پوشش بیمه قرار گرفتن فریز تخمک و بیمه خانم‌های خانه‌دار دارای چهار فرزند، سازمان تامین اجتماعی سهم دیگری را جهت ارتقای جمعیت به عهده بگیرد.
وزیر ارتباطات گفت: تا امروز این پروژه در ۴۵۵ شهر آغاز شده و بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر فیبرکشی انجام شده است و قریب به سه میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرارگرفته اند.
تماشاگران شهرآورد بزرگ پایتخت تحت پوشش بیمه حوادث شرکت بیمه معلم قرار گرفتند.
سمنان- معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: طی سال گذشته و در سراسر استان بیش از یک هزار بی سواد و کم سواد تحت پوشش سوادآموزی قرار گرفتند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با حضور در منزل احمد پورزند پدر شهیدان والامقام برادران پورزند (ایرج، سیروس و شاهین)، از نزدیک در جریان روند درمان وی قرار گرفت.
رشته بولینگ روی چمن به صورت رسمی تحت پوشش فدراسیون بولینگ و بیلیارد قرار گرفت.
رشته بولینگ روی چمن به صورت رسمی تحت پوشش فدراسیون بولینگ و بیلیارد قرار گرفت.
رئیس اداره مدیریت انرژی اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران از قرار گرفتن ۵۶۲ ساختمان شهرداری تهران تحت پوشش پروژه اصلاح الگوی مصرف خبر داد.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
مدیرکل امور بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب بیمه مشاغل آزاد، دانشجویان، زنان خانه دار و بیمه اختیاری، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ۴۰ هزار مدرسه تحت پوشش طرح یاریگران زندگی قرار گرفته است و امیدواریم طبق پیش‌بینی‌ها ۸۰ هزار مدرسه تا پایان سال تحصیلی تحت پوشش این طرح قرار بگیرند.
رئیس کمیته امداد امام(ره) گفت: بیمه مددجویان ساکن در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر به سازمان بیمه سلامت ایران واگذار شد و ۶۰۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
بانک رفاه کارگران به عنوان یکی از یاوران اشتغال و خودکفایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
خادمین سلامت تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی قرار گرفتند
سخنگوی بنیاد ملی نخبگان گفت: برای تحت پوشش قرار گرفتن افراد و اشخاص در بنیاد ملی نخبگان، دریافت هرگونه وجهی از سوی افراد و مؤسسات، با ادعای واسطه‌گری و تسهیل گری ثبت نام در بنیاد کذب است.
شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون طی ۹روز معاملاتی، با ثبت ۹۶هزار و ۴۹۳واحد افزایش، معادل ۷.۰۶ درصد رشد کرده است.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی یکشنبه ۲۲ خرداد بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ