شرکت جنرال موتورز از تولید نمونه اولیه باتری اولتیوم برای ارتش آمریکا خبر داده است. وزرات دفاع آمریکا نیز آزمایش و بررسی این باتری‌ها را آغاز کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
جنرال داینامیکس ظاهر و حتی نام تانک مفهومی خود را مخفی نگه داشته است، اما اکثر کارشناسان انتظار دارند که از کانسپت Griffin III که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد، الهام گرفته شود. نسخه اولیه گریفین ۳ از خانواده خودرو‌های زرهی ASCOD اتریش – اسپانیا مشتق شده بود. نسخه‌های این تانک با نام‌های مختلف در کشور‌های اسپانیا (Pizarro)، اتریش (Ulan)، انگلستان (Ajax) و مهم‌تر از همه آمریکا در قالب تانک سبک / توپ تهاجمی جدید M۱۰ Booker در ارتش خدمت می‌کنند.
مدیر اجرایی بخش ورزشی جنرال موتور زمان پاسخ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) به پیشنهاد مشترک کادیلاک و آندرتی برای شرکت در فرمول یک را اعلام کرد.
کادیلاک سویل که زمانی در ایران مونتاژ می‌شد، قبل از انقلاب ۵۷ نماد تجمل در کشور بود. جنرال موتورز برای ساخت این سدان با یک شرکت ایرانی همکاری می‌کرد. جنرال موتورز این مدل را 2.5 برابر قیمت آن در آمریکا به مشتریان ایرانی می‌فروخت.
پایپر سندلر، شرکت خدمات مالی آمریکایی اظهار کرد که تسلا به لطف قراردادهایی که با فورد موتور و جنرال موتورز برای استفاده از شبکه شارژ خودروهای الکتریکی آنها انجام داده است، تا سال ۲۰۳۰ حدود ۳ میلیارد دلار درآمد خواهد داشت.
یک پیکاپ سایز متوسط کاملاً جدید Canyon از سوی جنرال‌موتورز رونمایی می‌شود، و یک سطح تریم جدید برای شاسی‌بلندهای یوکان و یوکان XL فول سایز وجود دارد.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:خطوط حمل و نقل دریایی دردریای خزرظرف ماه‌های گذشته تجهیز شده وهم اکنون این ناوگان با۲۶فروندشناور جنرال کارگو، ظرفیت حمل ۳۶۰۰ تی‌ای‌یو را دارد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه همگرایی کریدور شمال- جنوب به سرپرستی نماینده رئیس جمهور روسیه، بر سر ساخت و خرید ۲۰ فروند کشتی جنرال کارگو توافق کردند.
کانال تلگرامی جنرال اس وی آر که که ادعا می‌کند چند منبع خودی در کرملین دارد - از زمان شروع جنگ، اطلاعات تایید نشده‌ای را منتشر می‌کند. این کانال مدعی شد که وضعیت سلامتی پوتین بدتر شده است.
اسکات میلر معاون رئیس جنرال موتورز می‌گوید: «ChatGPT در همه چیز خواهد بود». جنرال موتورز در تلاش بوده است تا از تسلا در مسابقه بر سر ساخت یک سیستم دستیار راننده هوشمندتر پیشی بگیرد، اما به نظر می‌رسد که ChatGPT راه جدیدی را باز کرده است که می‌تواند به طور معناداری شرکت تحت رهبری ایلان ماسک را به چالش بکشد.
MQ-۹ Reaper یک هواپیمای بدون سرنشین بزرگ است که توسط پیمانکار نظامی جنرال اتمیکس ساخته شده است. از راه دور توسط یک تیم دو نفره، متشکل از یک خلبان و یک خدمه هوایی که حسگر‌ها را کار می‌کند و سلاح‌ها را هدایت می‌کند، اداره می‌شود.
خودروسازی جنرال موتورز مشغول بررسی کاربردهای «چت جی پی تی» به عنوان بخشی از یک همکاری وسیع تر با شرکت مایکروسافت است. قرار است این چت بات در خودروهای شرکت به کار رود.
آمریکا در حمله به افغانستان از پهپاد‌های رزمی جنرال اتمیکس پردتور استفاده کرد. پهپادی که سال ۱۹۹۵ معرفی شد و سال ۲۰۱۸ بازنشسته و از خدمت کنار گذاشته شد. پهپادی که توان ۱۴ ساعت پرواز مداوم، ۷۰۰ کیلومتر برد عملیاتی و قدرت حمل بمب داشته و برای عملیات‌های خاص ضربتی استفاده می‌شده است!
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
روکش تقویت کننده نور زمانی که در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، نور را جذب می‌کند و به کمک رطوبت موجود در هوا واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند. مواد طبیعی به جا مانده از اثر انگشت، پس ماند‌های روغن و چربی مواد خوراکی در طول این واکنش تجزیه می‌شوند. پس از پایان این واکنش همه چیز خشک و همانند غبار ناپدید می‌شود.
فقط یک تیم فرمول یکی از پیشنهاد ورود جنرال موتورز و آندرتی به این مسابقات حمایت خواهد کرد.
رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی و سازمان فرمول یک به پروژه آندرتی و جنرال موتورز برای ورود به این مسابقات واکنش نشان دادند.
این توربو فن غول پیکر از فنی با قطر ۳.۵۶متر بهره می‌برد که ۵درصد از بزرگ‌ترین موتور هواپیمای کنونی دنیا یعنی جنرال الکتریک GE۹X که هم اکنون بزرگ‌ترین هواپیمای کلاس مسافربری محسوب می‌شود، بزرگ‌تر است. همین افزایش اندک قطر، محل چرخش فن را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد.
جنرال موتورز اولین کارخانه بزرگ خودروهای برقی را در کانادا راه‌اندازی کرد.
جنرال موتورز پس از معرفی دو خودروی برقی جی ام سی هامر و شورولت سیلورادو، مدل برقی خودروی سیرا را هم عرضه کرده است.
خانواده جنرال موتورز بزرگ‌تر شد
جنرال موتورز پس از معرفی دو خودروی برقی جی ام سی هامر و شورولت سیلورادو، مدل برقی خودروی سیرا را هم عرضه کرده است.
جنرال موتورز که از قیمت بالای تراشه‌های مورد نیاز خود به خشم آمده، تصمیم دارد تراشه‌های اختصاصی خود را به منظور استفاده در خودروهای خودران تولیدی بسازد.
سراج‌الدین حقانی با وساطت جنرال قمر باجوه؛ فرمانده نیروی زمینی ارتش پاکستان و نیز سازمان جاسوسی آی‌اس‌آی، سعی در احیای روابط با امریکا و خارج‌کردن نام‌اش از لیست سیاه امریکا داشته‌است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ