یک پیکاپ سایز متوسط کاملاً جدید Canyon از سوی جنرال‌موتورز رونمایی می‌شود، و یک سطح تریم جدید برای شاسی‌بلندهای یوکان و یوکان XL فول سایز وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اکبر طبری امروز وارد زندان اوین شد تا مجازات حبس دوازده‌ونیم ساله خود را متحمل شود.
رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.
محققان در تاریخ 17 آگوست در گزارش Anatomical Record گزارش دادند که پرندگان ممکن است خیلی کند رشد کرده و تولید مثل کرده باشند تا در برابر فشارهای ناشی از ورود انسان به این قاره مقاومت کنند.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
انتشار تصویر بنری درباره ممنوعیت ورود چوب پرده و ابزار مشابه به داخل مترو در ایستگاه عبدل آبادِ تهران مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.
تصویب ورود زنان به ورزشگاه‌ها در شورای امنیت ملی
بر اساس اطلاعات منتشر شده خودروی امروز رئیسی حین ورود به مجلس «نیسان تینا» ژاپن بوده است.
«بقیع» یا «بهشت بقیع» در شهر مدینه، آرامگاه حضرت فاطمه (س) و چهار تن از امامان شیعه و حدود ۲۴ تن از خاندان و صحابه پیامبر اکرم (ص) است. قبرستانی بسیار بزرگ و مسطح که حتی مساحت‌اش را بیشتر از مسجدالنبی (ص) می‌دانند، که هر چند قدمت آن مشخص نیست، اما گفته می‌شود پیشینهٔ تاریخی آن به قبل از اسلام می‌رسد و حتی بعد از هجرت مسلمانان به مدینه، این قبرستان، تنها مکانِ دفنِ مسلمانان بوده است. از زمان پیامبر (ص) تا همین امروز، بسیاری از مسلمانان را که در مدینه از دنیا می‌رفتند، در بقیع به خاک می‌سپردند، در حال حاضر نیز آن قبرستان عمومی مدینه به شمار می‌رود. قبرستان بقیع در طول روز به جز اوقاتی که شخصی را برای دفن کردن می‌آورند، بسته است و تنها، پس از نماز صبح و عصر و روزی حدود ۳ ساعت، برای زیارت زائران (فقط آقایان) باز می‌شود.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
عکسی از پیامک تشکر از حفظ حجاب در فرودگاه منتشر شده است.
ویدیوی ورود عمران خان، رئیس‌جمهور سابق پاکستان به دادگاه ضدترور خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شد و بسیاری او را با "مارشمالو"، خواننده آمریکایی مقایسه کردند.
ورود مسی به دنیای بازیگری تایید شد.
با ورود پیانو به ایران در سال ۱۲۸۱، عصمت الدوله جزو اولین زنان ایرانی بود که نواختن پیانو را فرا گرفت. عصمت‌الدوله در آن زمان نمی‌دانست که در آینده او را اولین زن پیانیست ایران خواهند دانست و نامش در لیست اولین‌ها ثبت خواهد شد.
مهاجم برزیلی سرخپوشان ایران که صبح روز گذشته (سه‌شنبه) کشورش را به مقصد ایران ترک کرده بود، وارد تهران شد.
مهاجم برزیلی سرخپوشان ایران که صبح روز گذشته (سه‌شنبه) کشورش را به مقصد ایران ترک کرده بود، وارد تهران شد.
دوست‌داران پله برای ورود به ویلا بلمیرو با صف طولانی و گرمای هوا مواجه هستند؛ آن‌ها بعد از ورود تنها چند ثانیه فرصت دارند برای آخرین بار اسطوره را ببینند و خداحافظی کنند.
خیابان بهبودی حدود ۶۰ سال قبل، جزو اراضی روستای طرشت بود که کولی‌ها با ورود به پایتخت ساکن آن شدند. «رضا نوری»، ساکن قدیمی خیابان بهبودی، هنوز تصویر کولی‌های اطراف خیابان را به یاد دارد. او تعریف می‌کند که در دهه ۳۰ خیابان بهبودی یک جاده خاکی بود. اطراف آن باغ‌ها و زمین‌های مزروعی قرار داشت. در قسمت غربی خیابان حدود ۲ هزار نفر از کولی‌های بختیاری ساکن بودند.
معاون اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور با تاکید بر اینکه نباید تصویر پشت کارت ملی را در اختیا هیچ فردی قرار داد، گفت: رمز ورود به سیستم ثبت احوال پشت کارت ملی است.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
استفاده از این سیستم فناورانه و جذاب در جنسیس جی وی60، کاربر خودرو را از حمل دائمی کلید فیزیکی بی نیاز می کند و سطح جدیدی از ورود هوشمند به خودرو را عرضه می کند.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان ۱۴۰۱) برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد قطر شدند و در هتل الریان دوحه مستقر شد.
اولین تصویر از ورود اسماعیل قاآنی فرماندە سپاە قدس جمهوری اسلامی ایران بە عراق.
موندودپورتیوو به برگه کاغذی که ژاوی به پابلو توره داده بود تا پس از ورود به زمین در اختیار فران تورس قرار بدهد، دست یافته و امروز تصویر آن را منتشر کرد.
یافتن یک هارد درایو در بین هزاران تن زباله کار بسیار پیچیده‌ای است، شبیه یک ماموریت غیرممکن. هاولز تیمی از هشت متخصص را تشکیل داده که در حوزه‌هایی نظیر مرتب‌سازی با هوش مصنوعی، استخراج از گورستان پسماند، مدیریت زباله و استخراج داده مهارت دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ