مدیر اجرایی بخش ورزشی جنرال موتور زمان پاسخ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) به پیشنهاد مشترک کادیلاک و آندرتی برای شرکت در فرمول یک را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان رونمایی، کادیلاک گفت که سلستیک بیش از ۳۰۰ هزار دلار قیمت خواهد داشت. مدیر ارشد بازاریابی جهانی کادیلاک، ملیسا گریدی دیاس، قیمت اولیه را در یک پست لینکدین فاش کرد و اشاره کرد که شامل هزینه حمل و نقل نمی‌شود. قیمت اعلام شده چیزی نزدیک به ۳۴۰ هزار دلار می‌باشد.
غول آمریکایی دنیای خودروسازی به تازگی از جدیدترین آپشن سیستم خودران خود رونمایی کرده است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه شاسی بلند شهری زوتی DL5 از سال آینده با موتور هیبرید برقی عرضه می شود، گفت: با توجه به ظرفیت تولید 250 هزار دستگاه خودرو در پارس خودرو، این مجموعه بدون شک می‌تواند بزرگترین خودروساز ایرانی در بازارهای صادراتی شود.
کادیلاک سویل که زمانی در ایران مونتاژ می‌شد، قبل از انقلاب ۵۷ نماد تجمل در کشور بود. جنرال موتورز برای ساخت این سدان با یک شرکت ایرانی همکاری می‌کرد. جنرال موتورز این مدل را 2.5 برابر قیمت آن در آمریکا به مشتریان ایرانی می‌فروخت.
خسرو دهاقین، مکانیک ایرانی، با جمع‌آوری قطعات مختلف سویل‌های قدیمی، این خودرو‌ها را بازسازی می‌کند، فرآیندی که با کمیاب شدن قطعات و تحریم‌های آمریکا به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای تهران، هر روز دشوارتر می‌شود.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
به گفته مهندس ارشد کادیلاک، این مدل‌ها اوج تجمل در دوران خودشان بودند و باعث شدند کادیلاک به استاندارد جهان تبدیل شود و حالا سلستیک هم می‌خواهد همین کار را انجام دهد.
قطعا کابین کادیلاک سی تی ۶ بازار چین به مراتب جذاب‌تر از پیشرانه آن است. ۳۳ اینچ نماییشگر، آینه عقب دیجیتال، نورپردازی هوشمند ۲۶ رنگ، سیستم صوتی AKG، تریم چوب، سوپر کروزکنترل، کیفیت بالای مواد اولیه و بسیاری از جزئیات دیگر در این کابین سطح بالا حضور دارند.
در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده خودرو کادیلاکی را می‌بینیم که به گفته راوی به سفارش گارد شاهنشاهی ایران به تعداد بسیار محدود ساخته و به ایران صادر شده است.
در ویدیویی که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده خودرو کادیلاکی را می‌بینیم که به گفته راوی به سفارش گارد شاهنشاهی ایران به تعداد بسیار محدود ساخته و به ایران صادر شده است.
کادیلاک یک (Cadillac One) معروف به هیولا (The Beast) توسط جنرال موتورز تنها برای استفاده به عنوان خودروی ریاست جمهوری آمریکا طراحی شده است.
روکش تقویت کننده نور زمانی که در معرض نور فرابنفش قرار می‌گیرد، نور را جذب می‌کند و به کمک رطوبت موجود در هوا واکنش شیمیایی ایجاد می‌کند. مواد طبیعی به جا مانده از اثر انگشت، پس ماند‌های روغن و چربی مواد خوراکی در طول این واکنش تجزیه می‌شوند. پس از پایان این واکنش همه چیز خشک و همانند غبار ناپدید می‌شود.
موتور استوک کادیلاک تنها ۴۲۰ اسب بخار (۳۱۳کیلووات) و ۴۶۰پوندفوت (۶۲۳ نیوتن‌متر) پیچش تولید می‌کند که شاهد افزایش ۵۵ درصدی در خروجی است. در دینامومتر، اسکالید تیونینگ‌شده ۵۲۰ اسب بخار (۳۸۷کیلووات) و ۵۳۶ پوندفوت (۷۲۶ نیوتن‌متر) گشتاور به چرخ‌های خود می‌دهد.
کادیلاک به تازگی جزئیات بیشتری را در مورد خودروی برقی لوکس تازه خود موسوم به سلستیک ارائه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ