نیجریه امروز شاهد برگزاری انتخاب ریاست جمهوری و پارلمانی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویژه برنامه‌های پخش زنده هر روز از شبکه شاد با حضور نفرات برتر آزمون سراسری، مشاوران و متخصصان برگزار می‌شود.
فرایند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با دستور وزیر کشور به فرمانداران و بخشداران سراسر کشور، آغاز شد.
به گفته مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، تغییرات ایجاد شده در راس وزارت ورزش تاثیری در روال انتخابات نخواهد داشت طوریکه تا یک ماه دیگر مجمع انتخاباتی چهار فدراسیون تشکیل می‌شود.
نمایندگان با حذف ماده ۵۳ این طرح مبنی بر حذف انتخابات تناسبی در جهت رفع ایراد هیات عالی نظارت موافقت کردند.
با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، موضوع مربوط به برگزاری انتخابات تناسبی در تهران از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس حذف شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بحث تناسبی شدن برگزاری انتخابات تهران از نظر شورای نگهبان ایرادی ندارد و خلاف شرع و قانون اساسی نیست.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
رئیس جمهور گفت: مشکلات لیبی و برخی کشورهای اسلامی ناشی از دخالت بیگانگان است و امیدواریم با ایجاد شرایط برگزاری انتخابات سراسری و تشکیل دولت فراگیر، به دخالت‌ها در این کشور پایان داده شود.
با اعلام سرپرست فدراسیون بوکس، مجمع انتخاباتی این فدراسیون اواخر تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
انتخابات پارلمانی کویت از ساعت هشت صبح به وقت محلی در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شده است.
وزیر ورزش و جوانان ایران، حکم سرپرستی سید روح‌الله حسینی در فدراسیون بوکس را تا زمان برگزاری انتخابات تمدید کرد.
سمنان- رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه برگزاری انتخابات به روش الکترونیک نیازمند همراهی دستگاه‌ها و مردم است، گفت: انجام فرایند انتخابات به صورت الکترونیک در دست پیگیری است.
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: در حوزه‌های انتخابیه غیر از تهران، امکان برگزاری انتخابات تناسبی به دلیل رقابت بر سر دو یا چند کرسی ممکن نیست و این کار باعث افزایش رقابت و مشارکت می‌شود.
با وجود مخالفت وزارت ورزش با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بدنسازی استان تهران، این انتخابات در حال برگزاری است!
حضور افراد خودسر در حزوه انتخاباتی که عدم برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی خرم آباد را به همراه داشت، اما پس از 8 ساعت تاخیر و با دخالت استانداری انتخابات این حوزه بعد از ظهر آغاز شود تا به این طریق مشکلی در زمینه برگزاری سراسری انتخابات اتاق‌های بازرگانی به وجود نیاید.
فرودگاه های مهم آلمان از جمله فرودگاه مونیخ روز جمعه و در آستانه برگزاری نشست امنیتی مونیخ شاهد اعتصابات سراسری خواهند بود.
ژنرال حفتر در لیبی خواستار برگزاری هرچه زودتر انتخابات در این کشور جنگ زده شد.
آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی، روز جمعه ۲۵ آذر ماه در ۳۱ حوزه انتخابی سراسر کشور برگزار می‌شود.
رژیم صهیونیستی روز اول نوامبر ۲۰۲۲ درحالی ناچار از برگزاری پنجمین انتخابات سراسری پیاپی در چهار سال اخیر است که نظرسنجی‌ها نشان دهنده چشم‌انداز امیدوار کننده‌ای برای حل این بحران نیست.
مردم ایتالیا فردا برای شرکت در انتخابات سراسری این کشور پای صندوق‌ های رأی می‌روند.
اعضای هیئت مدیره کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز مشاوره شغلی و کاریابی‌های کشور در مجمع این تشکل صنفی انتخاب شدند.
انتخابات انجمن سراسری مدیران تولید سینمای ایران روز یکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ در خانه سینما برگزار شد و اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرسان این انجمن برای مدت دوسال انتخاب شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ