حمید حاج ملک، داور دیدار استقلال و فولاد به ادعای استقلالی‌ها مبنی بر گرفته نشدن ۴ پنالتی واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه‌ای از خسرو حیدری به انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.
علیرضا بیرانوند نسبت به درخواست استقلالی‌ها مبنی بر آوردن داور خارجی برای دربی واکنش نشان داد.
واکنش عجیب آنتونی به بی توجهی داور پس از خطای بازیکن حریف باعث به وجود آمدن یک دعوا نسبتا شدید در دقیقه 70 بازی یونایند-برایتون شد.
طاهری در پایان خاطر نشان کرد: سؤال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم‌گیر نباید بی‌طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند؟ این تصمیم‌گیری شائبه‌برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آنها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه می‌شوند.
رئیس کمیته داوران توضیحاتی را در خصوص داوری بازی تراکتور و سپاهان ارائه کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال اشتباه داوری در بازی با مس رفسنجان گفت: تیمی که بازی را برده درباره داوری صحبت نمی‌کند، اما در مجموع تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و صحنه‌های حساسی را قضاوت کردند.
باشگاه فولاد با انتشار یک ویدیو نسبت به تصمیمات داوری در بازی برابر گل‌گهر واکنش نشان داد.
سرمربی فولاد نسبت به انتخاب سرمربی تیم ملی و اتفاقات داوری امروز بازی با استقلال واکنش نشان داد.
محمدرضا حسینی بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر ساعاتی پس از مصاف با استقلال یک استوری در واکنش به اتفاقات ورزشگاه آزادی منتشر کرد.
ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و هوادار از صحبت درباره عملکرد داور این مسابقه خودداری کرد.
باشگاه هوادار بعد از اتفاقات داوری هفته گذشته در بازی با آلومینیوم اراک بیانیه‌ای را صادر کرد.
مدافع مس رفسنجان نسبت به اعتراض اعضای استقلال واکنش نشان داد و مدعی شد تیمش نمایش برتری نسبت به حریف داشته است.
هواداران انگلیسی داور بازی با فرانسه را به این متهم کردند که یک پنالتی را در نیمه اول از آنها دزدیده است.
این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، با محرومیتی سنگین مواجه کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، سه جلسه محروم کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا تصمیم گرفت تا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، سه جلسه محروم کند.
جرارد پیکه به ادعای داور بازی بارسا-اوساسونا مبنی بر اینکه او به مادرش توهین کرده واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.
مارکو آسنسیو هنوز باور ندارد که داور در بازی روز گذشته رئال و خیرونا برخورد توپ به دستش را پنالتی اعلام کرده باشد. او در توییتر به این اتفاق واکنش منفی نشان داد.
آن‌هایی که ادعا می‌کنند اضافه‌وزن داشتم در جریان نود دقیقه بازی یک صحنه را نشان دهند که دور بودم یا نرسیدم.
مازیار زارع سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از پایان بازی با پرسپولیس صحبت‌های تندی را علیه علی صفایی داور این دیدار انجام داد که با واکنش صفایی همراه بوده است و این داور قصد دارد از سرمربی ملوان به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کند.
ریکاردو ساپینتو بعد از اخراج از سوی داور عصبانی شد و با حالت عصبانیت راهی رختکن شد. سرمربی تیم استقلال با وجود عصبانیت در پایان بازی تک تک بازیکنانش را در رختکن آغوش گرفت و به آن‌ها خسته نباشید گفت به خصوص سیدحسین حسینی و به او با جدیت بیشتری نسبت به همه بازیکنان خسته نباشید گفت و از او خواست به خاطر گل خورده ناراحت نباشد.
باشگاه استقلال تهران بار دیگر نسبت به قضاوت داوران بازی های این تیم واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ