ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و هوادار از صحبت درباره عملکرد داور این مسابقه خودداری کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده گارد ساحلی یمن اعلام کرد که در صورت نزدیک‌شدن نظامیان آمریکایی به آب‌های منطقه‌ای یمن، نیروهای گارد ساحلی این کشور برای انجام اقدامات بازدارنده و واکنش به هرگونه تعرض آماده هستند.
لحظات جالب و جذاب دنیای فوتبال که کمتر اتفاق می‌افتد را در این بخش مشاهده کنید.
وریا غفوری نسبت به مربیگری نکونام در استقلال، واکنش سرد و بی تفاوتی داشت.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
داور داربی ۱۰۱ نسبت به منتشر شدن عکسش در فضای مجازی در حالی که به نظر می‌رسد بازیکنان و مربیان این تیم را در آغوش گرفته است، واکنش نشان داد.
رییس بنیاد شهید درباره اظهار نظر فرزندان برخی شهدا درباره حوادث کشور گفت: این‌ها پدران‌شان کسانی بودند که درمسیر انقلاب، آرمان‌های انقلاب و مکتب امام به شهادت رسیدند. ممکن است فرزندان شان دچار مشکلاتی شده باشند، البته خانواده ایثار و شهادت در همین اغتشاشات نشان داد محکم پای کار انقلاب و کشور بوده و هنوز هم حاضر به فداکاری است.
محسنی اژه‌ای در باره لایحه عفاف و حجاب، گفت: لایحه مرتبط با مقوله عفاف و حجاب در تاریخ دوم اردیبهشت پس از تدوین و تنظیم در قوه قضائیه به دولت ارسال شد؛ آنطور که معاونت حقوقی قوه قضائیه گزارش داده لایحه قوه قضائیه در این زمینه، متضمّن ۹ ماده بود و لایحه دولت دربرگیرنده ۱۵ ماده. طبیعی است که اصلاحاتی در دولت بر این لایحه در قالب اصلاحات عبارتی و در بخش‌هایی اصلاحات ناظر بر جرائم اعمال شد.
سعید آذری مدیرعامل اسبق فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان به دستورالعمل ناظر بر قرار دادهای باشگاه‌ها با بازیکنان و مربیان واکنش نشان داد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال به اظهار نظر جنجالی نایب رئیس فدراسیون شطرنج پاسخ داد.
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد بعد از قهرمانی با این تیم در لیگ هلند گفت: ما واقعا شایسته کسب عنوان قهرمانی بودیم.
رایج ترین داروهای تجویزی که افراد به آن حساسیت دارند پنی سیلین است اما آلرژی واقعی دارویی امری نادر است. هیچ راهی برای کسی اطمینان از حساسیت به یک دارو پیش از مصرف آن وجود ندارد. اگر پس از پس از آغاز مصرف یک داروی جدید علائم یا واکنشی را مشاهده کردید فورا به پزشک خود اطلاع دهید.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
واکنش به اظهارات لاریجانی درباره «خالص سازی»/چرا مصوبه خودروهای کارکرده در بودجه ۱۴۰۲ رد شد؟/ جزئیات نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و دولت
استیون جرارد، اسطوره لیورپول، گفت پنالتی اینتر برابر میلان باید گرفته می‌شد و همین حرف، واکنش هواداران را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.
ناصر فکوهی گفت: چنین رفتاری با افغانستانی‌ها که تا قرن نوزده جزئی از خاک ایران بودند، با ما هم‌زبان و هم‌فرهنگ هستند و جزئی از فرهنگ ایران محسوب می‌شوند، به نظرم همان اندازه نفرت‌آور است که چنین کاری را مثلا با یکی از اقوام ایرانی همچون بلوچ‌ها و کرد‌ها بکنند.
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
مدیر رسانه هوادار در خصوص اتفاقات جنجالی بازی تیم‌شان با آلومینیکم صحبت کرد و به مصاحبه‌های برخی اعضای تیم حریف واکنش نشان داد.
ناظر دیدار آلومینیوم و گل‌گهر سیرجان از تلاش برای برگزاری این مسابقه خبر داده است.
غلامپور: چرا مربیان و بازیکنان ذوب آهن به خود اجازه می‌دهند در مورد تیم ما این صحبت‌ها را مطرح کنند؟
«چرا بعد از انتخاب کی‌روش با بعضی از اعضای کمیته فنی لابی کردند که با انتخاب ایشان موافق باشند؟ چرا به اینجانب، مدیرروستا، استیلی و ... مراجعه نشد.»
یکی از اتهاماتی که رضا مهاجری بعد از شکست مقابل پرسپولیس به حریف وارد کرد، حضور افشین پیروانی در رختکن داوران بود که اکنون ناظر داوری این جدال به آن واکنش نشان داده است.
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس واوراق بهادار در واکنش به اظهارات معاون اول دولت روحانی گفت: توقع داشتند بعد از اینکه همه دولتمردان آقای روحانی، مردم را به بورس فراخواندند و سپس آن سقوط سنگین رقم خورد و صدای اعتراض مردم مال‌باخته بلند شد، مجلس تماشاچی خرابکاری‌های آقایان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ