کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا روبرت لواندوفسکی را به خاطر اخراج در بازی برابر اوساسونا و واکنش تندی که نسبت به داور داشت، با محرومیتی سنگین مواجه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ژاپن ست اول عجیبی را مقابل ازبکستان پشت سر گذاشت.
انگلیس با برتری 6-1 برابر چین به عنوان صدرنشین گروه به یک هشتم نهایی جام جهانی زنان راه یافت و دانمارک با برتری برابر هائیتی و با قرار گرفتن در رتبه دوم، به دور بعد رسید.
رئال مادرید در دیدار دوستانه برابر بارسلونا که در آمریکا برگزار شد با سه گل شکست خورد.
تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود از دور گروهی جام جهانی زنان با نتیجه عجیب ۵-۰ مغلوب سوئد شد.
تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در بازی یکطرفه آرژانتین را شکست دهد.
النصر عربستان در دیداری تدارکاتی با نتیجه پرگل 5-0 برابر سلتاویگو شکست خورد.
قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، رقابت‌های فوتبال جام کشور‌های آمریکای شمالی و مرکزی را با شکستی سنگین ترک کرد.
دوباره می‌توانیم برگردیم به اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد: هرم و لهیب خشم از دور پیدا بود و بسیاری از صاحب‌نظران هشدار می‌دادند که این خشم و حس تحقیر سرانجام سر باز خواهد کرد و سرریز خواهد شد، اما کسی جدی نگرفت. حالا هم خشمی مشابه را اینترنت بی‌کیفیت ایران دارد در دل مردم می‌کارد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در اولین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا به راحتی هند را از پیش رو برداشت.
تصاویری از بازرسی پلیس ژاپن توسط تیم امنیتی آمریکایی‌ها در حاشیه‌ی اجلاس G۷ را مشاهده می‌کنید.
نمایش‌های منچسترسیتی مقابل هر حریفی قابل تمجید است چه برسد مقابل غول فوتبال اسپانیا و قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا که در ۹ سال اخیر پنج بار فاتح این جام شده است.
منچسترسیتی در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال به برتری رسید و راهی فینال شد.
در مسابقات جهانی شطرنج مدارس «فیده» که اخیراً در یونان برگزار شد، شطرنج بازان تونسی ۱۲ بار از بازی کردن با شطرنج بازان صهیونیست خودداری کردند.
لقمان رضائی گفت: مسئولینی که در شهرستان ایذه به جای پیگیری مشکلات و مطالبات مردمی به فکر ایجاد شرایط استخدام خود در دولت هستند در مقابل رشد کشتی این شهر سنگ اندازی می‌کنند و چه بسا از قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران ناراحت هم باشند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از تدوین و طراحی زنجیره ایده تا فروش محصولات حوزه سلامت متشکل از بخش های آموزش، نوآوری، تحقیق و توسعه، غذا و دارو و بازاریابی و فروش خبر داد.
مقدماتی جام ملت‌های اروپا با ۸ دیدار در شهر‌های مختلف پیگیری شد.
شکست سنگین و دور از انتظار لیورپول برابر رئال مادرید، دست‌مایه طنز بسیاری از پیج ها و کاربران در فضای مجازی شد.
فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرده که قصد دارد تحقیقاتی را درباره توهین یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به داور بازی برابر مونشن گلادباخ انجام دهد.
وزارت کار آمریکا در بخشی از تحقیق ادامه دار خود درباره سیاست های ایمنی آمازون اعلام کرد این شرکت جراحت و بیماری های مرتبط با کار در ۶ انبار واقع در ۵ ایالت این کشور را  اعلام نکرده است.
بارسلونا که از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود، یک مرتبه دیگر به بایرن‌مونیخ باخت.
شکست در لیسبون مقابل بنفیکا، یوونتوس را از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار زد.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد به دلیل اظهارات توماس توخل، سرمربی چلسی، درباره داوری دیدار تیمش مقابل تاتنهام علیه او پرونده‌ای باز کرده و درباره صحبت‌هایش تحقیق خواهد کرد.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ