سرمربی مس رفسنجان اعتراض شدیدی نسبت به تصمیم داور در نیمه اول بازی امروز مقابل تراکتور داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اتفاقی که اخیرا جامعه فوتبال را متاثر کرده است، شین دوان، مربی فوتبال در یک مسابقه در چین به داور مسابقه سیلی زد. اعتراض شدید دوان منجر به دریافت کارت قرمز او شد، تصمیمی که به نظر می‌رسید فقط عصبانیت او را برانگیخته است و این مربی با حمله فیزیکی به داور پاسخ داد و به وی سیلی زد.
یک داور مصری تصمیم گرفت تا با کارت قرمز، سه توپ جمع کن را اخراج کند.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید اگر تصمیم داور در صحنه گل مردود درست باشد، از او تشکر خواهد کرد.
داور بازی نانت و تروآ بعد از پایان مسابقه با یک شبکه‌ تلویزیونی مصاحبه کرد و دلیلش برای پذیرفتن گل نانت را توضیح داد؛ رفتاری که با تحسین هواداران فوتبال در فرانسه روبرو شده است.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
اگر هنگام لمس توپ توسط دست، دست بازیکن حجم بدن را به طور غیر طبیعی افزایش داده باشد این یک تخلف هند است.
داور در فشار یک تصمیمی می گیرد و از قصد نیست. شاید گلی هم که آن ها زدند و داور سوت نزد روزی بازیکن آلومینیوم بود.
در روزی که اعتراضات به تصمیمات داوران در لیگ برتر به اوج خود رسیده بود، در بازی سپاهان و گل گهر هم شاهد یک اتفاق جنجالی بودیم. اما نقش اول جنجال این جنجال داور نه، که رامین رضائیان بود.
داور دیدار اوکلند‌سیتی و الاهلی برای اولین بار تصمیم خود را برای تماشاگران توضیح داد.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
نیمه اول دیدار پرسپولیس و آلومینیوم با صحنه‌های جنجالی داوری همراه بود.
اداره دریانوردی پاناما، بزرگ‌ترین نهاد ثبت کشتی‌ها در جهان، حق استفاده از پرچم خود را برای ۱۳۶ نفتکش مرتبط با شرکت ملی نفت ایران لغو و ثبت آن‌ها را متوقف کرد. خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه گزارش داد که این تصمیم، به خاطر افشاگری سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» درباره استفاده ایران از امکانات ثبت نفتکش در پاناما برای دور زدن تحریم‌ها بوده است.
شیمون مارسینیاک به ادعای روزنامه اکیپ و فرانسوی‌ها علیه قضاوتش در مورد گل سوم آرژانتین در دقیقه 108 فینال جام جهانی پاسخ داد و بار دیگر از تصمیم خود دفاع کرد.
تصمیم البرز حاجی پور و مشورت او با علی صفایی، منجر به اخراج علی عبدالله زاده شد.
جام جهانی 2022 ثابت کرد، محدودیت سنی داوران برای قضاوت در بازی های بین المللی برداشته شده و داور در صورت قبولی در تست می تواند، بازی های مهم را سوت بزند.
امیرمحمد یزدانی با تصمیم بحث برانگیز داوران در لحظات پایانی، برتری مقابل حریف آمریکایی را از دست داد.
مصدومیت مایک مانیان از ناحیه ساق پا بهبود پیدا نکرده و او تا پایان دور گروهی جام جهانی 2022 به شرایط بازی نخواهد رسید. اکنون باید دید تصمیم نهایی دیدیه دشان چه خواهد بود.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، از داور بازی این تیم برابر چلسی به شدت انتقاد کرد.
حساس‌ترین صحنه داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور در محوطه جریمه تیم تبریزی رخ داد.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال تا پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر به باشگاه‌ها برای تکمیل استانداردسازی سالن‌های برگزاری مسابقات مهلت داد.
اتفاق عجیبی که در صربستان رخ داد و داور یک مسابقه بعد از تماشای فیلم صحنه‌ای از بازی در موبایل یک تماشاچی تصمیم خود را تغییر داد با واکنش‌های زیادی مواجه شده است.
متهم گفت: من و برادر بزرگ ترم دچار مشکلات مالی بودیم که تصمیم گرفتیم یک خودرو سرقت کنیم. به همین دلیل با پیشنهاد مبالغ بالا، راننده را به مکانی خلوت بردیم و با وارد آوردن ضربات چاقو از او خواستیم تا کارت‌های عابر بانک خودش را به ما بدهد، اما او دو کارتی را داد که مبالغ زیادی نداشت. سپس برادرم برای گرفتن رمز یک کارت دیگر که احتمال می‌رفت پول بیشتری در آن حساب باشد، راننده را شکنجه کرد، من طنابی را به دستش دادم و او هم آن مرد حدود ۵۵ ساله را خفه کرد.
داور مسابقه در یک صحنه، 3 تصمیم مختلف گرفت. او ابتدا یک خطای چسبیده به محوطه جریمه به سود الریان اعلام کرد، سپس و با استفاده از کمک داور ویدیویی حکم به یک ضربه پنالتی داد و سرانجام در بازبینی دوباره صحنه توسط VAR شبیه‌سازی بازیکن الریان را تشخیص داد و یک خطای غیرمستقیم به سود الشمال اعلام کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ