شهردار ناحیه ۵ منطقه ۵ تهران از تکمیل ایمن سازی گود رها شده و پر خطر مهتاب خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل برج میلاد گفت: از خرداد سال گذشته پروژه ایمن سازی گود رهاشده مجاور برج شروع شده و تا یک ماه آینده این عملیات به اتمام می‌رسد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز ایمن سازی گود رها شده «فرهنگ» خبر داد.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
شهردار منطقه ۱۷ تهران گفت: پس از ۱۰ سال و با مجوز معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای ناحیه ۳۷، گود رها شده شاندیز، ایمن سازی می‌شود.
قهرمان پیشین کشتی ایران و جهان برای شرکت در انتخابات فدراسیون کشتی ثبت‌نام کرد تا جدی‌ترین رقیب علیرضا دبیر در انتخابات پیش رو باشد.
مدیرعامل سازمان عمران مناطق شهرداری تهران گفت: به هیچ عنوان پر کردن گود برج میلاد به صرفه نبود همچنین نمی‌توان این پروژه را به همین شکل رها کنیم.
نکته مهم این اتفاق بزرگ، حضور خانواده‌ها در گود - ورزشگاه زینل خان و تماشای خانوادگی مسابقات است؛ اتفاقی که هنوز در ورزشگاه‌های بزرگ و کوچک فوتبال در ایران شکل نگرفته است.
گود زینل خان با کوراوغلی، شتر، قالی، پشم میش و طلا منتظر پهلوان چوخه!
در محدوده باغ آذری گودی‌هایی وجود داشته که همگی را یکجا «زاغه‌شیرازی» صدا می‌کردند. این کارگران که اغلبشان مهاجرانی از شهر شیراز بودند، به طور شبانه‌روزی در این کوره‌پزخانه‌ها عرق می‌ریختند و کار می‌کردند.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از کاهش تعداد گودهای رها شده در شهر تهران طی ۱۵ ماه گذشته خبر داد و گفت: ۵۸ گود رهاشده از شهریور ماه ۱۴۰۰ تا دی ماه ۱۴۰۱ ایمن سازی شد.
معاون شهردار تهران از پیشرفت ۵۱ درصدی پروژه پایدارسازی فاز دوم گود برج میلاد خبر داد و گفت: اقدامات اجرایی مرتبط با حفاری، آرماتوربندی و بتن‌ریزی شمع‌ها به طور کامل به اتمام رسیده است.
شهردار منطقه ۸ تهران از ایمن‌سازی گود پرخطر رها شده با عمق حدود ۱۷ متر در محله تهرانپارس تهران با اقدام ضربتی شهرداری این منطقه خبر داد.
اعضای شورای شهر تهران با افزایش بودجه برای ایمن‌سازی گود برج میلاد و افزایش حقوق کارکنان شهرداری موافقت کردند.
رییس فدراسیون کشتی با حضور در تمرینات تیم ملی برای شرکت در جام جهانی آمریکا، نکات لازم را به ملی پوشان یادآوری می کند.
شهردار منطقه ۸ تهران از رفع خطر از ۲ گود از مجموع سه گود پرخطر در این منطقه خبر داد و گفت: پرونده یک گود هم به مراجع قضائی ارجاع شده است.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق در خصوص آخرین وضعیت عملیات اجرایی پروژه پایدار سازی دائم گود فاز دوم برج میلاد، گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه که عملیات اجرایی آن به صورت شبانه روزی ادامه دارد به ۳۵ درصد رسیده است.
مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق از پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی عملیات اجرایی پروژه پایدار سازی دائم گود فاز دوم برج میلاد خبر داد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود ۳۳ هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد ۱۲۹ ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پاساژ علاءالدین استانداردهای استقرار و خروج جمعیت در صورت آتش‌سوزی را ندارد و آتش‌سوزی‌های متعددی هم در این پاساژ اتفاق افتاده است.
حسن رنگرز که هنوز هم جانشینش در اداره ورزش مازندران معرفی نشده، برای اولین بار در جایگاه سرمربی تیم ملی در خانه کشتی رویت شد.
حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با نظارت بر تمرینات اردوی فرنگی‌کاران امید برای حضور در رقابتهای جهانی، رسما کار خود را آغاز کرد.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت باید تامین آب پایدار برای منطقه سیستان را اولویت قرار دهد، گفت: حق‌آبه سیستان از رودخانه هیرمند همچنان به شوره‌زار هدایت می‌شود.
بجنورد- وزیر میراث فرهنگی و گردشگری برگزاری مسابقات کشتی در گود چشمه زینل خان اسفراین را نشانه تمدن و فرهنگ غنی ایران دانست و گفت: هر ایرانی حداقل یک بار باید این محل را از نزدیک ببیند.
آقامیری در مورد زمان ایمن سازی گود با تاکید بر اینکه براساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده تا پایان سال این مهم انجام شود، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بعد از ایمن سازی گود باید در این محل متناسب با فضای پیرامونی برج میلاد، مجموعه فرهنگی ساخته شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ