بنابر اعلام شرکت راه آهن شهری تهران و حومه، عکس‌های منتشر شده درباره انتشار دود غلیظ در متروی تهران متعلق به امروز دوشنبه اول اسفند نیست و به روز‌های قبل ارتباط دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حامد پاکدل با انتشار یک استوری اعلام کرد که پیام دیروز او به شکست تراکتور ارتباطی نداشته است.
کیلیان امباپه با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود، شایعات مربوط به جدایی از پاری سن ژرمن را تکذیب کرد.
بارسلونا با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی ادعای یک رسانه اسپانیایی درباره جریمه شدن باشگاه از سوی وزارت خزانه‌داری این کشور را تکذیب کرد.
پدر لیونل مسی با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش شایعات توافق لئو با باشجگاه الهلال را تکذیب کرد.
مدیر روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران درباره جزییات انتشار دود از قطار‌های نسل یک گفت: این نقص فنی در برخی از قطار‌های قدیمی رخ می‌دهد مشکلی برای سلامتی و ایمنی مسافران ایجاد نمی‌کند و شایعات اخیر مبنی بر انتشار دود مسمومیت‌زا در مترو قویا تکذیب می‌شود.
شورای سیاستگذاری اقوام و طوایف استان سیستان و بلوچستان با انتشار اعلامیه‌ای اخبار مربوط به تجمع روز پنجشنبه مقابل استانداری در فضای مجازی را تکذیب کرد.
کانال رسمی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای هر گونه اظهار نظر از سوی ریکاردو ساپینتو بعد از صدور حکم محرومیت از سوی کمیته انضباطی را تکذیب کرد.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ مذاکره‌ای برای جذب مامه تیام نداشته است.
دفتر علی لاریجانی با انتشار اطلاعیه‌ای به نقل قول منتشر شده از وی توسط یکی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای، انتشار فهرست نقل و انتقالاتی این باشگاه را تکذیب کرد.
در پی انتشار نقل قولی از احمد وحیدی وزیر کشور مبنی بر فیلتر شدن فضای مجازی مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در اطلاعیه ای این نقل قول رسانه ای را تکذیب کرد.
در پی انتشار اخباری مبنی بر سوء قصد به جان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت)، سخنگوی این وزارتخانه گفت که خبر منتشر شده منطبق بر واقعیت نیست و ماجرا فقط در حد برخورد فیزیکی یک فرد ناشناس با او بوده است.
در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی در قالب عناوینی چون بولتن غیررسمی، یک منبع آگاه ادعای مطروحه و انتساب آن به معظم‌له را تکذیب کرد.
به دنبال انتشار خبری با عنوان رونمایی از موتور جت ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی هوایی، گروه مپنا ساخت موتور جت را تکذیب کرد.
علیرضا منصوریان نسبت به انتشار یک مصاحبه از قول او واکنش نشان داد.
دایی آرتین در رابطه با انتشار خبری مبنی بر به فرزندخواندگی در آمدن آرتین توسط پدر و مادر شوهر خواهرش، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این یک شایعه است. حتی برخی هنرمندان اعلام کرده‌اند می‌خواهند فرزندخواندگی آرتین را قبول کنند؛ قدردان همه مردم ایران و به ویژه کسانی که قصد دارند به هر طریقی به ما کمک کنند هستیم، آن‌ها به ما لطف دارند.
علی رغم انتشار اخبار کذب در خصوص از دسترس خارج شدن پرتال بانک مرکزی جمهوری اسلامی در رسانه‌های معاند، بررسی‌های صورت گرفته نشان می دهد هم اکنون این پرتال در دسترس قرار دارد.
بانک مرکزی پیرو انتشار گزارشی مبنی بر توقف پرداخت تسهیلات در برخی بانک‌ها اعلام کرد: روند اعطای تسهیلات به هموطنان گرامی در همه بانک‌ها، مطابق با ضوابط و مقررات جریان دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتشار برخی اخبار و مصاحبه‌های منتشر شده از قول خودش را تکذیب کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتشار برخی اخبار و مصاحبه‌های منتشر شده از قول خودش را تکذیب کرد.
در پی انتشار اخبار کذب در فضای مجازی با «عنوان کمک 120 میلیارد تومانی شرکت ملی مس به تیم تراکتور سازی تبریز» روابط عمومی شرکت ملی مس در اطلاعیه‌ای ضمن نادرست خواندن مفاد خبر مذکور، برای روشن شدن افکار عمومی توضیحاتی را ارائه کرد.
باشگاه برایتون شب گذشته با انتشار توییتی فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، را به انتشار اخبار نادرست متهم کرد.
فداحسین مالکی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی درباره حضور سیف‌العدل در تهران گفت: این یک بحث انحرافی است که با توجه به دخالت آمریکایی‌ها در کشور‌های دیگر مطرح می‌شود
فعالان عرصه تولید نمای در و قاب پنجره می‌گویند در سه دهه گذشته در آن صنعت هرگز وضعیت مشابهی را از نظر بی‌ثباتی در قیمت آلومینیوم مشاهده نکرده بودند. یکی از فعالان این عرصه می‌گوید یکی از هتل‌های زنجیره‌ای بزرگ به دلیل افزایش هزینه مواد اجرای پروژه آتی خود را به حالت تعلیق در آورده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ