انزلی- دود غلیظ آتش سوزی نیزارهای تالاب انزلی که از شب گذشته سطح شهر را فرا گرفته بود همچنان در مسیر کنارگذر وجود دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواجه می‌گوید: «قرار است حدود چهارکیلومتر از کنارگذر شرق اصفهان از این‌پارک عبور کند؛ اتفاقی که خلاف قانون است و دخل‌وتصرف در پارک به‌شمار می‌آید، درحالی‌که براساس قانون هرگونه دستکاری انسانی در این‌پارک ممنوع است، مگر اینکه در شرایط خاصی کمیته‌های ملی تشکیل و تشخیص دهند که راه دیگری به‌جز عبور جاده از این منطقه حفاظت‌شده وجود ندارد. در کشور‌های دیگر هم مشابه این اتفاق افتاده است. مسئله مهم، اما این است که عبور جاده از چنین مناطقی با تبعات زیادی همراه است.
معاون شهردار تهران از آغاز مطالعات طرح کنارگذر ۵۲ کیلومتری شمال تهران و جایگزینی تدریجی اتوبوس‌های برقی با اتوبوس‌های دیزلی و گازوئیلی خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی البرز در ادامه به بحث دو طبقه شدن اتوبان کرج- تهران اشاره کرد و گفت: مطالعات آن در حال انجام است و اگر به تصویب برسد، اجرای پروژه کنارگذر شمالی که طبق برآورد‌های اولیه حدود ۱۰ هزار تومان اعتبار نیاز دارد، منتفی می‌شود.
اراک- سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: حادثه رانندگی در کنارگذر شمالی اراک ۲ کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: مطابق با فهرست بهای سال ۱۴۰۱ برای احداث پروژه کنارگذر خوانسار مبلغ ۲ هزار و ۶۶۰ میلیاد ریال اعتبار نیاز است.
اصفهان - اداره کل محیط زیست استان اصفهان در واکنش به گزارش مهر در خصوص عبور کنارگذر شرق از پارک ملی کلاه قاضی توضیحاتی را ارائه داد.
در سال‌های گذشته دست‌کم ۹ قلاده از این گونه را تنها در پی تصادف با خودرو‌های عبوری در محدوده کنارگذر میاندشت – عباس‌آباد که مهم‌ترین زیستگاه این گونه (منطقه حفاظت شده توران) است از دست داده‌ایم و شوربختانه‌تر اینکه ۸ قلاده از این ۹ قلاده یوز تلف شده، ماده بودند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ