رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: گاهی یک شوک به اعضای خانواده وارد می‌شود و افراد متاثر از فضای خانواده، در جامعه متناسب با نقش خود مشکلاتی ایجاد می‌کنند؛ هر شوک منفی و مثبتی که کارکرد طبیعی خانواده را از بین ببرد به طور مستقیم به جامعه وارد می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی رحمتی از هواداران نساجی مازندران خواست که نتایج فصل گذشته تیم را فراموش کنند و به حمایت از بازیکنان جوان تیم محبوب‌شان بپردازند.
«این بازیگران را از استفاده از فضای مجازی محروم می‌کنند، درحالی‌که فضای مجازی به یکی از ابزار‌های زندگی روزمره تبدیل شده است، چنین محرومیتی اساساً نادرست است، مثل این می‌ماند که کسی را به‌طور کلی از دیدن تلویزیون یا نامه نوشتن محروم کنیم، چنین مجازات‌هایی مغایر با زندگی روزمره است.»
یوگنی پریگوژین در ویدیویی که در فضای مجازی منتشر شده است، او چراغ قوه را بر روی اجساد می‌گیرد و می‌گوید: گوش کنید! این‌ها پدران و پسران کسی هستند.
دومین پرده از برخورد با سلبریتی‌های ورزشی بازداشت بود. شاید ابتدا بازجویی و سپس بازداشت. داستان فراخواندن تعدادی از بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس و مؤاخذه آن‌ها به دلیل فعالیت در فضای مجازی، بر کسی پوشیده نیست. در این زمینه، ولی بیشتر نگاه‌ها متوجه بازداشت حسین ماهینی، وریا غفوری و پرویز برومند شد. هرچند اتهام دو نفر نخست تفاوت زیادی با نفر آخر داشت. این بازداشت‌ها اگرچه طولانی‌مدت نبودند، ولی به خوبی مخابره‌کننده پیامی برای سایر چهره‌های مطرح ورزش بود که از دیدگاه مسئولان امر، در ماجرای فعالیت در فضای مجازی زیاده‌روی کرده بودند.
آذری جهرمی گفت: یک بار یکی از علمای تهران بنده را صدا کرد و گفت: «گناه تمام فساد‌های فضای مجازی به پای شما نوشته می‌شود.» در ایام کرونا بود و همه مردم محتاج استفاده از فضای مجازی. در پاسخ گفتم: «اگر کسی ابزار کسب وکار حلال یا علم آموزی برای مردم فراهم کند کار ثوابی انجام داده است و مشمول ثواب می‌شود؟»
نسل Z در مقایسه با نسل‌های دیگر تصور متفاوتی از «دیگری» دارد. این نسل از کد‌های اجتماعی متفاوتی استفاده می‌کند. کد‌های اجتماعی این نسل در فضای مجازی تعریف می‌شود و عموما برای نسل‌های قبلی قابل‌فهم نیست، مثلا استفاده از ایموجی‌ها و مم‌ها (تصاویر و گفتار تکرارشونده)، مختصرنویسی، استفاده از ضمیر مخاطب دوم شخص، بلاک کردن، ریپورت کردن و ... همچنین تصور این نسل از دیگری، کسی است که با او مشارکت و همکاری دارد.
احمد نادری نماینده تهران در مجلس گفت: فیلترینگ فعلی ربطی به صیانت ندارد؛ در چند ماه اخیر در بستر فضای مجازی تحرکاتی رخ داد که به واسطه آن شرایط کشور خاص شد پس در چنین وضعیتی نباید کسی انتظار داشته باشد که دسترسی به فضای مجازی همچون شرایط عادی باشد.
خیرا دیده شده متن‌هایی در جهت تخریب یا تبلیغ یک جریان سیاسی یا یک واقعه در فضای مجازی می‌چرخد. متن طوری تنظیم شده است که کسی در نگاه اول، شکی به آن نمی‌کند؛ مخصوصا اگر نام یک رسانه شناخته‌شده هم پای آن مطلب باشد. دیگر نمی‌توان مخاطبی که در دام این خبر جعلی افتاده را به راحتی متقاعد کرد که آن متن جعلی است.
سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد: متخلفی که باشکار تشی در فضای مجازی عرض اندام می‌کرد شناسایی و به دست قانون سپرده شد.
کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می دهد اختلاف سرمربی کامرون با دروازه‌بان این تیم شدیدتر از این حرف‌ها بوده است.
هر روز از خواننده جدیدی به عنوان صاحب اثر تیم ملی نام برده می‌شد و نهایتا کار به تکذیب کشیده می‌شد. در‌واقع خوانندگانی که اسامی آن‌ها به عنوان خواننده ترانه تیم ملی معرفی می‌شدند، خیلی سریع با گذاشتن پستی در فضای مجازی، همکاری با فدراسیون فوتبال و خواندن سرود برای ایران در جام جهانی را تکذیب می‌کردند.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: گاهی اوقات تصادفاتی اتفاق می‌افتد و فردی بر اثر این تصادف فوت می‌کند یا کسی در اثر حادثه دیگری فوت می‌کند، دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند این فوت را به بازداشت و نیروی انتظامی و ضرب و جرح ربط بدهد.
تصاویری از بیلبورد‌های معنادار در سطح شهر تهران در فضای مجازی پربازدید شده است. در این بیلبورد خطاب به نمایندگان مجلس آمده است: من هر حرف حقی را بدون ترس می‌گویم، چون از کسی چیزی نمی‌خواهم!
دختر ۱۵ ساله‌ گفت: تازه فهمیدم همه حرف‌هایی که همسرم قبل از ازدواج به من گفته بود، دروغ است و او نه تنها خودرو و خانه ندارد بلکه جوانی بیکار و بیمار است که باید حتما داروهایش را سرساعت مصرف کند در غیر این صورت به هم می‌ریزد و به کسی رحم نمی‌کند.
مشهد ـ معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: فضای مجازی باعث شد نقش والدین و مادر در تربیت فرزند کمرنگ شود.
عباس عبدی نوشت: یکی می‌گوید ۹۰ درصد فضای مجازی دست دشمن است، خب دوستان خود را هم ساکن کنید. پاسپورت و ویزا که نمی‌خواهد. مگر کسی مانع است؟ به علاوه آیا ۹۰ درصد این ساکنان دشمن هستند؟ پس دیگر برای کی و به کی حکومت می‌کنید؟
محسنی اژه‌ای گفت: چنانچه کسی بخواهد با فعل و قول و فعالیت‌های مجازی خود بر تحریکات بیفزاید و اقداماتی بر ضدامنیت مردم داشته باشد، باید پاسخگو باشد و با چنین فردی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه باور کردن دشمن خطا است، گفت: هرگاه کسی در جبهه باطل قرار گیرد، ضرر خواهد کرد، چرا که سرانجامی جز جهنم ندارد، یک خیر در دنیا از آمریکایی‌ها برای هیچ کشوری صادر نشده است.
امیرعبداللهیان اظهار داشت: ولی برخی از خارج از کشور با سوء استفاده از احساسات پاک مردمی، از طریق ماهواره‌ها، فضای مجازی در حال تحریک مردم در داخل ایران هستند به نحوی که اعتراضات مسالمت آمیز را به خشونت تبدیل کرده‌اند.
امیرعبداللهیان اظهار داشت: ولی برخی از خارج از کشور با سوء استفاده از احساسات پاک مردمی، از طریق ماهواره‌ها، فضای مجازی در حال تحریک مردم در داخل ایران هستند به نحوی که اعتراضات مسالمت آمیز را به خشونت تبدیل کرده‌اند.
سید حسن خمینی با بیان اینکه امروز فضای مجازی واقعیتی است و تقابل با آن هم آب در هاون کوبیدن است، گفت: اما این هم مثل هر بستری دیگر است که در آن می شود دروغ گفت؛ دروغ هایی که بزرگ است ولی ممکن است کسی آن را باور کند و بر آن پایه و اساسی را قرار دهد.
آدم از ساختمان‌هایی که در روستا‌های خوش آب و هوای ایران می‌سازند، حیرت می‌کند، اگر این رفاه نیست پس چیست؟ / فضای مجازی را طوری بارآورده اند که کسی جرأت نکند در آن از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بگوید / در اروپا هم بچه‌ها مجاز نیستند بدون حضور والدین پای اینترنت به همه سایت‌ها و شبکه‌ها دسترسی داشته باشند
یک حقوقدان فضای مجازی با بیان اینکه اگر شخصی احساس می‌کند بر اثر اختلالات خطوط ارتباطی متضرر شده می‌تواند مستقیما به دادگاه عمومی مراجعه کند، گفت که سازمان پدافند غیرعامل و مرکز ملی فضای مجازی باید به این مسائل نظارت کنند.
نایک فروش به خرده فروشان در روسیه را متوقف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ