ارلینگ هالند با اینکه با قراردادی نسبتا ارزان به منچسترسیتی پیوست ولی دستمزد او نجومی و به مراتب بیشتر از دیگر ستاره‌های بزرگ این تیم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستمزد ۲۰میلیون دلاری الهلال به دروازه‌بان مراکش
نشریه معتبر ایتالیایی از دستمزد نجومی سرمربی سابق آتزوری روی نیمکت تیم ملی عربستان خبر داد.
مهاجم فصل گذشته بایرن مونیخ دستمزدی نجومی در تیم جدید خود دریافت می‌کند.
مهدی تاج به داوران وعده داده که دستمزد آنها برای فصل جدید دو برابر شود.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
رئال مادرید به کیلیان امباپه پیشنهاد داده در صورت پیوستن به این باشگاه سالانه 50 میلیون یورو (2.75 هزار میلیارد تومان) دستمزد بگیرد.
شبکه ESPN مدعی شد باشگاه عربستانی النصر برای راضی کردن برناردو سیلوا برای منتقل شدن به این باشگاه به او پیشنهاد دستمزدی نجومی داده است.
‌می‌گویند دستمزد فوتبالیست‌ها را با مردم عادی نباید مقایسه کرد، ولی نمی‌گویند چرا؟ از کی چنین شد؟ دویست سال پیش که چنین نبود، فوتبالیست ارزش افزوده‌ای برای جامعه نداشت که چنین قدر ببینند و بر صدر نشینند.
روزنامه نیویورک تایمز جزئیاتی جالب از قرارداد لیونل مسی با وزارت گردشگری عربستان را منتشر کرده است.
منچستریونایتد آماده است تا مارکوس رشفورد، ستاره انگلیسی، را به پردرآمدترین بازیکن این باشگاه تبدیل کند.
خبرنگار روزنامه فوت میرکاتو تاکید کرد که حقوق سالیانه بنزما در الاتحاد ۳۰ میلیون یورو خالص است.
رسانه عربستانی از جزئیات دستمزد ستاره چلسی در الاتحاد پرده برداشت.
جزئیات دستمزد نجومی کاپیتان رئال مادرید در عربستان فاش شد.
ممکن است سم آلاردایس در نگه داشتن لیدز در لیگ برتر شکست خورده باشد، اما مربیگری در این تیم از نظر مالی برای او بسیار به صرفه بوده است.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد باشگاه بارسلونا شرایطی که در صورت گرفتن تاییدیه لالیگا می‌تواند برای جذب لئو مسی پیشنهاد بدهد را به اطلاع او و پدرش رسانده است.
خبرساز شدن پرونده دستمزد‌های نجومی در حالی است که بسیاری از کارگران در ماه‌های گذشته نسبت به مصوبه شورای عالی کار درباره میزان افزایش دستمزد کارگران اعتراض‌های شدیدی را مطرح کردند و حتی شکایت‌های رسمی از این مصوبه هم در جریان است؛ کارگران می‌گویند با کار‌های سخت و کارگری در گرمای عسلویه و بوشهر، دستمزدی می‌گیرند که جوابگوی نیاز‌های اولیه آن‌ها و خانواده‌های‌شان نیست و شاید به همین دلیل هم است که پرونده‌هایی مانند این فیش حقوقی تا این اندازه واکنش‌برانگیز می‌شود.
مقایسه حقوق داوران ایرانی و اروپایی نشان می‌دهد با این که گاهی داوران ایرانی، حتی عملکردی بهتر از همتایان اروپایی‌شان دارند، بسیار کمتر از آن چه زحمت می‌کشند حقوق دریافت می‌کنند.
جزئیات دستمزد نجومی ابرستاره آرژانتینی از انتقال احتمالی این بازیکن به عربستان مشخض شد.
در روزهای اخیر شایعاتی درباره درخواست دستمزد نجومی مارکوس رشفورد از منچستریونایتد مطرح شده بود که این ستاره انگلیسی این شایعات را به شدت تکذیب کرد.
ادن هازارد زمانی که به رئال مادرید رفت قرار بود جانشین کریستیانو رونالدو در این تیم باشد ولی حضور او در برنابئو به یک ناکامی تمام‌عیار تبدیل شد. اما هازارد در رئال چقدر دستمزد می‌گیرد؟
باشگاه منچستریونایتد قانونی را وضع کرده که طبق آن هیچ کس دستمزد نجومی نسبت به هم تیمی های خود دریافت نکند.
راموس ۱۲.۵ میلیون خالص در مادرید دریافت می‌کرد در حالی که پیکه با امضای قرارداد جدیدش دستمزدش به صورت سالیانه به ۱۵ میلیون یورو رسید.
طبق ادعای نشریه نیویورک تایمز، پا‌ری‌‌سن‌ژرمن برای حفظ کیلیان امباپه بیشترین دستمزد و پاداش تاریخ فوتبال را در نظر گرفت و به این ترتیب موفق شد مانع انتقال او به رئال شود.
دستمزد بازیکنان منچستریونایتد با وجود ثبت بدترین نتیجه ممکن در 30 سال اخیر در فصل گذشته باز هم افزایش پیدا کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ