همانطور که وارد پاییز سختی می‌شویم در اینجا هشت دلیل برای شاد بودن وجود دارد یا دست کم از نظر نتایج سیاسی و اقتصادی کم‌تر از رویدادهایی که ممکن است از آن بترسید هولناک می‌باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شماره هشت محبوب پرسپولیسی‌ها به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سردار آزمون به دلیل آسیب‌دیدگی تا هشت هفته از میادین دور خواهد بود.
کویت از اعدام ۵ نفر از جمله عنصر داعشی که در انفجار هشت سال پیش مسجد شیعیان این کشور نقش داشت، خبر داد.
مهاجم فصل گذشته سپاهان امسال به تیمی پیوسته که آقای گل رقابت های لیگ یک فصل گذشته که رکورد گلزنی در مسابقات را شکست هم آنجاست.
تیم ملی والیبال جوانان ایران با شکست ایتالیا با اقتدار و هشت برد متوالی قهرمان جهان شد و برای دومین بار روی سکوی نخست ایستاد.
فصل آینده رقابت‌های لیگ حرفه‌ای امارات شاهد حضور هشت سرمربی جدید خواهد بود.
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هشت بازیکنی که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور داشتند را به دلایل مختلف در فهرست مد نظرش برای شروع کار قرار نداده است.
در حالی سالانه هشت هزار نفر به دلیل سرطان لوله گوارش جان خود را از دست می‌دهند که یکی از عوامل اصلی ایجاد این سرطان، باکتری هلیکوباکتر پیلوری است. نتایج یک تحقیق جدید نشان داد استفاده از عسل کُنار ایرانی در رژیم غذایی، می‌تواند کمک بسیار زیادی به درمان آلودگی دستگاه گوارش ناشی از باکتری هلیکوباکتر پیلوری کند.
در حالیکه قرار بود اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه روز گذشته، بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری را بررسی کنند اما به دلیل غیبت هشت عضو جلسه لغو شد.
سرمربی فولاد بعد از راهیابی تیمش به جمع هشت تیم برتر آسیا در اقدامی شوکه کننده از سمت خود استعفا کرد و اکنون سؤال این است که چرا وی چنین کاری کرده است.
هوگو لوریس، گلر فرانسوی تاتنهام، به دلیل مصدومیت 6 تا هشت هفته دور از میادین خواهد ماند.
حداقل هشت نفر بر اثر سقوط بهمن در اتریش کشته شدند. گفته شده خطر سقوط بهمن به دلیل باد و بارش برف همچنان در اتریش بسیار زیاد است.
در بیانیه وزارت خزانه داری آمریکا آمده است که دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا، هشت مقام شرکت «پرآور پارس» را که پیشتر نیز این شرکت در لیست تحریم‌های آمریکا و اتحادیه اروپا به دلیل تولید پهپاد‌های شاهد قرار داشته، تحریم کرده است.
عضو هیأت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه سال ۸۹ یا ۹۰ بود که من به وکالت از آقای خاتمی و چند مسئول دیگر از روزنامه کیهان شکایت کردم، چون نسبت‌های ناروایی داده بودند؛ مرتب هم پیگیری کردیم و اخیرا دیدم به دلیل مرور زمان برای آن «منع تعقیب» زده اند. گفتم من که پرونده را نگه نداشته ام، دادستان پرونده را نگه داشته است؛ گفت در هر صورت قانون می‌گوید اگر این مدت پرونده منجر به رأی نشد، «مشمول مرور زمان» است، گفت: ما از اول می‌دانستیم که بعضی نشریات از جمله کیهان مصونیت قضایی دارند، ولی شکایت ما از آن‌ها شوخی بود؛ می‌دانستیم رسیدگی نمی‌شود و بنا هم نبود رسیدگی شود. بعد از هشت سال گفتند، چون در این مدت رسیدگی نشده دیگر امکان رسیدگی وجود ندارد؛ اعتراض هم کردیم و اعتراض ما رد شد.
مشهد ـ مدیر کل راه آهن خراسان گفت: قطار قم- مشهد بامداد امروز در ایستگاه فریمان به دلیل برودت شدید هوا و نقص فنی در سیستم ترمزها متوقف شد.
ابراهیم اشکش می‌گوید دلیل کنار گذاشتن سه بازیکن نفت مسجدسلیمان پس از شکست سنگین برابر سپاهان کاملا فنی بوده است.
قهرمان سه دوره تنیس ویمبلدون که به دلیل کلاهبرداری در بریتانیا زندانی شده و پس از هشت ماه با حکم آزادی مشروط به آلمان دیپورت شده، در مصاحبه تلویزیونی آلمان توضیح داد که تجربه زندان او را باهوش‌تر و خاکی‌تر کرده است.
انسان‌های ساکن سیاره زمین به دلیل بهبود در بهداشت عمومی، تغذیه، بهداشت شخصی و پزشکی عمر طولانی‌تری دارند. همین امر باعث شده تا جمعیت ساکنان این سیاره به هشت میلیارد نفر برسد.
یک مقام مسئول در وزارت نفت با تایید این موضوع، توضیح داد: زهراییان دانشجوی نخبه دانشگاه نفت و از شاگرد اول‌های دوره خودش بوده‌ و به همین دلیل ۲۰ سال پیش به استخدام وزارت نفت در می‌آید. در این ۲۰‌سال هم به تدریج رده‌های رشد سازمانی را طی کرده‌است. در هشت سال اول در بخش منابع انسانی بوده، بعد از آن به معاونت برنامه‌ریزی وزارت نفت رفته و در آن‌جا در رده‌های مختلف مشغول به کار بوده است.
بروسیا دورتموند شرایط سختی را در رقابت‌های این فصل بوندسلیگا و لیگ قهرمانان تجربه می‌کند و بازیکنان زیادی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
رییس یک باشگاه در لیگ دسته سوم ترکیه به دلیل ملاقات بازیکنان تیمش با چهره مخالف او، هشت بازیکن را از این تیم اخراج کرده است.
سعیدی‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا پایان دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته؛ اما در عملیات والفجر ۴، فین بیشترین تعداد شهدا را از مجموعه شهدای این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ