وجود حیوانی همانند موش از آنجایی که می‌تواند به قسمت‌های متعدد از جمله سیستم‌های الکترونیکی هواپیما آسیب بزند در همه نقاط دنیا حائز اهمیت بوده و جزو موارد ممانعت از پرواز محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رقابت های انتخابی تیم ملی کاراته در وزن ۸۵- کیلوگرم با برتری مهدی خدابخش و کسب مجوز حضور در بازیهای آسیایی پایان یافت.
معاینات پزشکی اعضای کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی در حالی پیگیری می‌شود که تاکنون ۳۸۳ ورزشکار و مربی در هر دو بخش مردان و بانوان تحت معاینه قرار گرفته اند.
محمد نادری باوجود موانع قانونی، بازیکن کلیدی پاکو خمس محسوب می‌شود.
تیم ملی والیبال مردان ترکیه سر انجام به آرزوی خود رسید.
این اولین باری نخواهد بود که ماهی به فضا فرستاده می‌شود. زیستگاه آبی ناسا، یا AQH، طراحی شده‌است تا میزبان یک مدرسه کوچک از medaka، یک ماهی کوچک و آب شیرین بومی ژاپن باشد.
تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران با ۵ ژیمناست راهی بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد شد.
ترکیب نهایی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران برای حضور در سی‌ویکمین دوره رقابت‌های یونیورسیاد چین مشخص شد.
با وجودی که حدود سه ماه تا بازی‌های آسیایی بیشتر زمان نمانده هنوز تکلیف حضور برخی رشته‌ها مانند هندبال در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص نیست.
در حادثه امروز مترو تعدادی از مسافران به‌صورت سرپایی مداوا و ۷ نفر به بیمارستان‌های یاس و امام خمینی منتقل شده بودند که تاکنون ۳ نفر با مداوای سرپایی از بیمارستان یاس مرخص شدند.
فدراسیون کشتی از انصراف مبین عظیمی، عضو تیم ملی جوانان، از چرخه انتخابی تیم ملی بزرگسالان به دلیل نیاز به این کشتی‌گیر در رده جوانان خبر داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دعوت مسئولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی قطر می شود.
در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون برترین‌های بخش زنان و مردان انتخاب شدند.
اشکان خورشیدی احتمالا راهی مسجدسلیمان خواهد شد تا قضاوت بازی سپاهان را برعهده بگیرد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۲۲ درصدی جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مسافربری استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.
هر مسافر چقدر ارز می‌تواند بخرد؟
مسافر عصبانی راننده را کشت
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر
درحالی که سالهاست نیروی انتظامی اعلام کرده مراکز اقامتی مسافران بدون مدرک شناسایی به خصوص بانوان را پذیرش کرده و بلافاصله اداره اماکن را مطلع کنند اما همچنان برخی، از این ضوابط آگاهی ندارند.
صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
بیشتر کشتی‌گیران ایران در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را نفراتی تشکیل می‌دهند که در مسابقات زیر 23 سال روی تشک رفتند.
بیشتر کشتی‌گیران ایران در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را نفراتی تشکیل می‌دهند که در مسابقات زیر 23 سال روی تشک رفتند.
آزمون چند روزی است تمرینات انفرادی خود را آغاز کرده و حالا در جدیدترین خبر، قرار است این بازیکن راهی کمپ پزشکی کشور قطر شود تا تمرینات ویژه خود زیر نظر پزشکان بایرلورکوزن را در کمپ پزشکی مجهز کشور میزبان جام جهانی پشت سر بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ