محمد نادری باوجود موانع قانونی، بازیکن کلیدی پاکو خمس محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال مردان ترکیه سر انجام به آرزوی خود رسید.
تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران با ۵ ژیمناست راهی بازی‌های آسیایی هانگژو خواهد شد.
با وجودی که حدود سه ماه تا بازی‌های آسیایی بیشتر زمان نمانده هنوز تکلیف حضور برخی رشته‌ها مانند هندبال در بازی‌های آسیایی هانگژو مشخص نیست.
محسن قادری، راهنما و فعال گردشگری می‌گوید: «فصل سفر به ایران آغاز شده است و علاقه‌مندان سفر به ایران که از ماه‌ها پیش شرایط سفر به ایران را مهیا کرده‌اند یا در مسیر ایران بوده یا در ایران به سر می‌برند. براساس قوانین وآیین نامه‌های مصوب راهنمایان گردشگری دستمزد و پاداش خدمات خود را صرفا از شرکت‌های خدمات مسافرتی طبق قرارداد فی مابین دریافت می‌کنند و در این صورت راهنمای گردشگری مجوز تقاضای دریافت انعام آن هم به اجبار از مسافر را ندارد.»
بررسی خودرو قبل از سفر بسیار مهم است. اگر برنامه ریزی کرده و قصد سفر با خودروی شخصی دارید باید از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید. در ادامه لیست کامل بررسی خودرو قبل از مسافرت را برای شما آورده‌ایم. منبع: خبرفوری
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با دعوت مسئولان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی قطر می شود.
در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون برترین‌های بخش زنان و مردان انتخاب شدند.
اشکان خورشیدی احتمالا راهی مسجدسلیمان خواهد شد تا قضاوت بازی سپاهان را برعهده بگیرد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۲۲ درصدی جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مسافربری استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
مترجم گوگل یکی از محبوب‌ترین ابزار‌ها در زمینه خود به شمار می‌رود که می‌توان از آن در شرایط مختلفی مثل مسافرت در سایر کشورها، استفاده نمود. از جمله قابلیت‌های مهم آن می‌توان به ترجمه همزمان مکالمات و توانایی تشخیص خودکار متن موجود در عکس‌ها اشاره نمود. البته بسیاری از ویژگی‌های کاربردی آن مثل مورد دوم، در انحصار اپلیکیشن موبایل بوده؛ امری که نارضایتی کاربران نسخه تحت مرورگر را در پی داشته است.
هر مسافر چقدر ارز می‌تواند بخرد؟
مسافر عصبانی راننده را کشت
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان قبل از شروع حرکت و مسافرت حتماً تجهیزات ایمنی وسایل نقلیه خود را کنترل کنند.
در صورتیکه تأخیر پرواز بیش از دو ساعت به‌طول بیانجامد مسافرین می‌توانند نسبت به انصراف از پرواز و دریافت بهای کامل بلیت خود اقدام کند. در صورتی‌که اراده مسافر بر انجام پرواز باشد، شرکت هواپیمایی باید نسبت به انتقال مسافر به مقصد بلیت، با سرویس هوایی سایر شرکت‌های هواپیمایی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کابین پروازی مشابه اقدام کند.
مربی تیم آلومینیوم می‌گوید تیمش برد مهم و با ارزشی را در شهر مسجدسلیمان به دست آورده است.
اعتراف مسافر امریکا به قتل همسر
درحالی که سالهاست نیروی انتظامی اعلام کرده مراکز اقامتی مسافران بدون مدرک شناسایی به خصوص بانوان را پذیرش کرده و بلافاصله اداره اماکن را مطلع کنند اما همچنان برخی، از این ضوابط آگاهی ندارند.
صبح سه شنبه گذشته پیکر مثله شده زن جوانی در گاری زباله‌های شهرداری در حالی کشف شد که هر قطعه‌ای از این جسد درون پلاستیک‌های مشکی قرار داشت، اما در عین حال برخی از اندام‌های زن جوان مانند دست‌های وی درون کیسه‌های زباله نبود و عامل یا عاملان جنایت پوست بدن وی را نیز سلاخی کرده بودند.
تغییر شرایط رجیستری تلفن همراه مسافر، ابقای فاطمی امین در وزارت صمت، افزایش ۲۵ درصدی صادرات غیرنفتی در مهرماه و ابلاغ مصوبه اصلاحی واردات خودرو از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.
بیشتر کشتی‌گیران ایران در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را نفراتی تشکیل می‌دهند که در مسابقات زیر 23 سال روی تشک رفتند.
بیشتر کشتی‌گیران ایران در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را نفراتی تشکیل می‌دهند که در مسابقات زیر 23 سال روی تشک رفتند.
وجود حیوانی همانند موش از آنجایی که می‌تواند به قسمت‌های متعدد از جمله سیستم‌های الکترونیکی هواپیما آسیب بزند در همه نقاط دنیا حائز اهمیت بوده و جزو موارد ممانعت از پرواز محسوب می‌شود.
بوشهر- برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر فرصت خوبی است تا استان‌هایی مثل بوشهر که کمترین فاصله را با این کشور دارند، بتوانند سهمی در این رویداد مهم ایفا کنند.
مدیرعامل راه آهن گفت: موضوع لکوموتیوهای شرکت‌های مسافری بسیار مهم است و باید حل شود، با جدیت دنبال حذف لکوموتیوهای فرسوده و تأمین لکوموتیوهای جدید هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ