ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در نیمه اول دیدار ازبکستان و ایران سردار آزمون شروع به شوخی با شومورودوف کرد.
مهدی طارمی با دبل در نیمه اول بازی قرقیزستان سی و پنجمین گل ملی خود را به ثمر رساند.
بایرلورکوزن در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به مصاف رم رفت. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود شاگردان ژوزه مورینیو خاتمه یافته بود و لورکوزن حداقل برای کشاندن بازی به وقت‌های اضافه به پیروزی با اختلاف یک گل احتیاج داشت.
سردار آزمون مثل چند بازی قبلی لورکوزن در تقابل با رم کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد اما احتمالاً یکی از تعویض های ژابی آلونسو خواهد بود.
فهرست بایر لورکوزن برای دیدار مقابل رم با حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شد.
فهرست بایر لورکوزن برای دیدار مقابل رم با حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شد.
خبر بد در لورکوزن چند روز مانده به دیدار نیمه نهایی لیگ اروپا تایید شد.
لورکوزن در ادامه روند درخشان خود با ژابی آلونسو به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کرد.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در حضور کوتاه مدت مقابل حریف بلژیکی تلاش زیادی برای گلزنی داشت.
زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن معتقد است تجربه ژابی آلونسو می‌تواند به این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا کمک کند.
رئیس عدلیه در همین راستا بیان داشت: در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ وزیر صمت خواستار اختیاراتی شد تا بتواند تا پایان سال ۱۴۰۱، بواسطه آن اختیارات، تولید خودرو را تا ۵۰ درصد افزایش دهد و به تبع آن، قیمت‌ها کاهش یابد؛ بر همین اساس، ما شاهد افزایش تولید و عرضه خودرو بودیم، اما آیا قیمت‌ها نیز کاهش یافت؟
شیوه نامۀ اجرایی مرحلۀ دوم آزمون المپیادهای علمی کشور از سوی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.
در این جدول زمان‌بندی شده مهلت نام‌نویسی و برگزاری کنکور سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری نیمه متمرکز، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت مجزا اعلام شده است.
برخلاف گل رئال گلی که بارسلونا وارد دروازه حریف کرد از آزمون کمک داور ویدیویی سربلند خارج شد.
معاون فنی آماری سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تاکید کرد: نتایج اولیه آزمون ارشد نیز نیمه دوم خردادماه اعلام می‌شود و کار انتخاب رشته داوطلبان همان خردادماه شروع و اواخر خردادماه نیز نتایج رشته‌های دارای شرایط خاص و آزمون‌های عملی منتشر می‌شود. آزمون اولیه داوطلبان نیز تیرماه برگزار خواهد شد.
سردار آزمون که در نیمه دوم دیدار دوستانه برابر زوریخ به میدان رفت، موفق به گلزنی شد.
تیم فوتبال تراکتور توانست طی دیداری دوستانه در سه نیمه ۳۵‌دقیقه‌ای، نود ارومیه را با نتیجه چهار-یک شکست دهد.
مهاجم نوک اصلی ایران در جام جهانی قطر در میان تعجب تماشاگران بازی در بین دو نیمه برابر امریکا تعویض شد.
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
ثبت نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مشترک و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از امروز یکشنبه ۲۲ آبان آغاز و تا روز یکشنبه ۲۹ آبان ادامه دارد.
جراردو سِوانه گفت: سردار بازیکن باتجربه‌ای است. در نیمه دوم بازی مقابل دورتموند دیدیم که او چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند در بازی‌های موقعیت‌یابیِ ساختار یافته مؤثر باشد.
بایرلورکوزن در حالی که از اواسط نیمه دوم سردار آزمون را در ترکیب خود داشت با نتیجه یک بر صفر مغلوب دورتموند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ