رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: وزارت صمت با ارسال نامه‌ای عملکرد خود را توجیه کرد، اما با توجه به مشکلی که برای مردم در این راستا پیش آمده بود، سازمان بازرسی به مسئله ورود کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
کمیته ویژه منتخب رئیس‌جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و از راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی جهت دسترسی آسان شهروندان برای ثبت هر گونه شکایت خبر داد.
معاون وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرز خسوری در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کشور پاسخگوی حجم عظیم زائران نیست.
نخستین همایش آموزشی شناسه کالا، تجارت داخلی و سیستمی سازی سامانه ثبت سفارش برنج با مشارکت وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی، سازمان غذا و دارو و نیز انجمن واردکنندگان برنج ایران برگزار شد.
صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام اینترنتی «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.
با گذشت ۲ روز از مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش همچنان اختلالات این سامانه پابرجاست و امکان ثبت خودرو وجود ندارد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: زمان واریز وجه و ثبت نام منتخبین خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که سفارش در خواست خرید خودرو را از سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا تغییر داده اند، به متقاضیان اعلام شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور، سامانه‌ای هوشمند است که این امکان را فراهم می‌کند تا موجران و مستاجران قرارداد خود را در سامانه ثبت کنند و کد رهگیری رایگان از این سامانه اخذ کنند.
طبق اطلاعیه سامانه جامع تجارت، استفاده از شناسه کالا در ثبت‌سفارش واردات برخی از تعرفه‌ها الزامی شد.
متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
یک مقام مسئول در وزارت صمت اظهار داشت: فرآیند ثبت معاملات سکه در سامانه جامع تجارت فقط مختص واحدهای صنفی طلا و جواهر و صرافی‌ها بوده است.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه جامع ثبت سوانح حمل‌ونقل باید تا پایان خردادماه باید تکمیل شود.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا از امکان ثبت سرقت در سامانه «پلیس من» از طریق گوشی تلفن همراه خبر داد.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: طبق آخرین آمار ۲۲ میلیون صورتحساب به ارزش بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیارد تومان با مالیات بر ارزش افزوده بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد تومان در سامانه مودیان ثبت شده است.
مشهد ـ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی با همکاری پلیس راهور استان خراسان رضوی خبر داد.
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران از برگزاری جلسات آموزش برای فعالان حوزه سکه صنف طلا خبرداد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
امکان ثبت‌سفارش برخی کالاهای دارای ممنوعیت واردات بر اساس موافقتنامه تجاری دولت‌های ایران و پاکستان، در سامانه تجارت فعال شد.
وزیر جهاد کشاورزی در جلسه قرارگاه امنیت غذایی تصریح کرد: مراکز فروش و خرده‌فروشی‌ها باید از طریق سامانه ستکاوا ثبت سفارش کنند.
افراد می‌توانند از طریق مراجعه به بخش تک جلدی سامانه irtextbook.ir اقدام به سفارش کتاب درسی کنند.
رییس سازمان حفظ نباتات گفت: هر محصولی که می‌خواهد با منشأ صادراتی و وارداتی برای تولید وارد شود، باید در سامانه سماک (سامانه مجوزهای الکترونیکی کشاورزی) ثبت نام و راستی آزمایی شود.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از تلاش برای راه‌اندازی سامانه‌ ثبت اطلاعات اردوگاه‌ها خبر داد و گفت: امیدوارم بتوانیم از فضاهای اردوگاه‌ها بهره ببریم.
سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
توزیع کتاب از منطقه به مدرسه از دهم شهریور ماه بر اساس سفارشات ثبت شده در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شروع می‌شود لذا شایسته است دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی تا دهم شهریور ماه سفارش کتاب درسی خود را در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ثبت کنند یا در صورت تغییر مدرسه محل تحصیل، پایه و رشته تحصیلی نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند تا کتاب درسی آن‌ها به موقع به مدارس تحویل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ