معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت: سامانه جامع ثبت سوانح حمل‌ونقل باید تا پایان خردادماه باید تکمیل شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام وزارت صمت، ثبت اطلاعات خرید و فروش طلا در سامانه جامع تجارت الزامی است.
قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در آیین رونمایی سامانه جامع یاریگران زندگی گفت: باید موضوع پیشگیری از اعتیاد را تبدیل به گفتمان ملی کنیم.
سامانه "دیده بان سلامت جامعه کار و تولید" رونمایی شد و به این ترتیب تمام اطلاعات کارگران در این سامانه الکترونیکی ثبت می شود.
وزیر ورزش با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم و امسال هزار زمین چمن به فضاهای ورزشی کشور اضافه می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۷۱ اماکن ورزشی در سامانه جامع مبین ثبت شده است، گفت: در مجموع ۱۲ هزار و ۶۸۴ فضای ورزشی در کشور داریم.
رئیس جامعه بوم گردی با بیان اینکه در نظر داریم روز ۳۱ اردیبهشت را به عنوان روز ملی بوم گردی در تقویم ملی ثبت کنیم گفت: می‌خواهیم سال‌های آینده در این روز از چهره های برتر تقدیر شود.
بابلسر- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از راه اندازی سامانه جامع دانا برای ثبت تحقیقات و دستاوردهای پژوهشی کشور خبر داد و گفت: دانشجویان از طریق این سامانه با دستاوردهای پژوهشی آشنا می شوند.
بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می شود.
یک مقام مسئول در وزارت صمت اظهار داشت: فرآیند ثبت معاملات سکه در سامانه جامع تجارت فقط مختص واحدهای صنفی طلا و جواهر و صرافی‌ها بوده است.
یک مقام مسئول در وزارت صمت اظهار داشت: فرآیند ثبت معاملات سکه در سامانه جامع تجارت فقط مختص واحدهای صنفی طلا و جواهر و صرافی‌ها بوده است.
مجید بهزادپور اجرای طرح‌هایی نظیر کروکی آنلاین را مفید توصیف کرد و از راه‌اندازی سامانه جامع اطلاعاتی حوادث کشور در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: پس از اجرای قانون، در صورت مغایرت اطلاعات بین سکه‌های ثبت شده در سامانه و موجودی مغازه، جرایم قابل توجهی برای فرد متخلف در نظر گرفته می‌شود.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به کمکاری برخی از دستگاه‌ها نظیر دبیرخانه مناطق آزاد پیرامون ثبت اطلاعات در سامانه جامع انبارها گفت: عدم ثبت اطلاعات تخلف بوده و کالاهای ثبت نشده، در حکم قاچاق است.
معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: لازم است سامانه‌ جامعی ایجاد شود تا تمامی اطلاعات نظیر مسیرها، راه‌ها، حمل و نقل و سایر موضوعات را به صورت متمرکز در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گیرد.
سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای از امکان انتخاب نوع ارز در ثبت درخواست تخصیص ارز برای واردات خبر داد.
رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران از برگزاری جلسات آموزش برای فعالان حوزه سکه صنف طلا خبرداد.
سامانه جامع عملکرد قضات، طبق تاکید سند تحول قضائی در چند قدمی طراحی و بهره‌برداری قرار دارد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی با اشاره به برنامه ریزی جهت تقویت کسب‌وکارهای محیط زیستی گفت: سامانه جامع محیط زیست ایران تدوین می‌شود.
یک مقام مسئول گفت: مردم با مراجعه به سامانه جامع گارانتی می‌توانند علاوه بر استعلام برخط اصالت گارانتی کالاهایی نظیر «لوازم خانگی» و «تلفن‌همراه»، شکایات خود را ثبت کند.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق گفت: اگر سازمان‌ها رویه‌های خود را تمام کرده بودند، سامانه جامع تجارت به مراتب وضعیت مطلوب‌تری نسبت به الان داشت.
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار گفت: تمام واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.
معاون اشتغال و کارآفرینی وزارت کار گفت: تمام واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف هستند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ