صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام اینترنتی «وام ضروری» بازنشستگان کشوری از امروز، شنبه ششم خرداد ماه فعال شده و در طول سال نیز به طور مستمر فعال خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای دریافت خدمات قضایی باید از طریق سامانه ثنا اقدام کرد و برای ثبت نام در این سامانه از دو روش می‌توان استفاده کرد.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
تاکنون بیش از ۸۱۰ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در مراسم اربعین ثبت نام کرده‌اند که ۶۳ درصد مردان و بقیه زنان هستند.
معاون وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرز خسوری در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کشور پاسخگوی حجم عظیم زائران نیست.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با اشاره به اختلال در سایت سامانه در برخی ساعات گفت: از ۳ خرداد تاکنون ۵۲۵ هزار نفر توانستند در سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت نام خود را نهایی کنند.
متقاضیان برای ثبت نام در مرحله دوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه تا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت مهلت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.
فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.
فرآیند ثبت نام نوبت دوم در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در بازه زمانی ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ فعال می‌شود.
متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از امروز به‌مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب کنند.
وزیر صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است. بنابراین تقریباً برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.
قالیباف سخنگوی وزارت صمت گفت:سامانه یکپارچه ثبت نامه خودروهای داخلی برای افرادی که حساب وکالتی ۱۰۰ میلیونی باز کرده بودند و قصد داشتند ثبت نام خودرو را انجام بدهند طراحی شده است.
نحوه ثبت نام در سامانه سجام چگونه است؟
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از ثبت نام بیش از ۴ هزار مشترک در «طرح ملی و رایگان اصلاح و بهینه‌سازی موتورخانه واحدهای مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و واحدهای گردشگری» در پاییز امسال خبر داد.
مدیرکل فناوری اطلاعات و آمار جمعیت هلال احمر از امکان ثبت نام همزمان دانش‌آموزان در سامانه «هلال من» خبر داد.
بازرس کل راه و شهرسازی سازمان بازرسی گفت: با ورود سازمان بازرسی و هشدار به وزارت راه و شهرسازی، سامانه جدیدی جهت ثبت نام متقاضیان اعطای زمین در راستای طرح جوانی جمعیت راه اندازی می‌شود.
اولین نشست از همایش «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» با حضور صاحب‌نظران در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور؛ متقاضیان آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۱ تا ۱۵ آبان (فردا یکشنبه) فرصت دارند تا با ورود به سامانه اینترنتی این سازمان به نشانی sanjesh.org برای ثبت‌نام در این آزمون که روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، اقدام کنند.
شرکت سپرده گذاری مرکزی (سمات) در بازه‌های زمانی متفاوت، آمارهای مختلفی در خصوص بازار سرمایه را منتشر می‌کند.
مسئول نظارت بر قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی سازمان حج توضیحاتی را در خصوص بیمه زائران اربعین اعلام کرد.
سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه ای صادر کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت، از فعالیت بیش از ۴۰۰ نفر از کارگزاران در واحد امداد و راهنمایی زائران و گمشدگان در اربعین خبر داد و گفت: ۲ میلیون و ۴۰ هزار نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیت برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رئیس ستاد اربعین ضمن تاکید بر تکمیل ثبت نام در سامانه سماح گفت: بدون ثبت نام امکان خرید بلیط برای اربعین وجود نخواهد داشت.
رییس ستاد اربعین گفت:آخرین آمار ثبت نام در سامانه سماح، ۶۵۰ هزار نفر است که هر روز این آمار به شکل تصاعدی در حال افزایش و آمار به تدریج در حال واقعی‌تر شدن است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ