رسانه‌های آلمانی می‌گوید مدیران بایرن تصمیم به قطع همکاری با یان زومر گرفته‌اند و به محض بازگشت مانوئل نویر با این دروازه‌بان اتریشی خداحافظی خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن مونیخ فصل جدید را نا امید کننده آغاز کرد، عملکرد این تیم نسبت به فصل گذشته پیشرفتی نداشته است.
یورین تیمبر، مدافع هلندی که امسال تابستان به آرسنال پیوسته بود در اولین بازی خود در لیگ برتر مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
لهستان با برتری برابر برزیل به جمع چهار تیم نهایی لیگ ملتهای والیبال راه یافت.
بی‌اطلاعی محض معاون تاج از مسائل مهم فدراسیون فوتبال
ملوان انزلی تنها تیم لیگ برتری است که هیچ خبر خاصی از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی آن در دست نیست.
وزیر امور خارجه گفت: معتقدیم در منطقه از مرحله گفت‌وگوهای محض عبور کرده‌ایم و وارد همکاری‌های متنوع و چند جانبه شده‌ایم.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، هنوز پیشنهادی رسمی از بارسلونا دریافت نکرده و دیگر قصد ندارد برای این باشگاه صبر کند.
یکی از مهمترین تغییرات نسبت به برنامه ششم، حذف قانون مربوط به 27 صدم درصد است که دولت مکلف بود این مقدار از کل 9 درصد مالیات ارزش افزوده را برای توسعه ورزش مدارس، همگانی، زورخانه‌ای و پهلوانی، روستایی و عشایری، بانوان و معلولان هزینه کند
میلانو با شکست در بازی سوم برابر پیاچنزا از کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بازماند.
وینگر چپ ایرانی آلتای اسپور با وجود گلزنی نتوانست مانع از باخت تیمش مقابل آلتینوردو شود.
هزاران هوادار تراکتور حاضر در ورزشگاه از لحظات شیرین برد بزرگ تیم‌شان فیلمبرداری می‌کردند و جو خاصی را در یادگار به وجود آوردند.
سهم ستاره ایرانی بایر لورکوزن مقابل حریف مجارستانی می‌توانست یک گل یا پاس گل باشد.
پیروی کورکورانه اروپا از آمریکا، همزمان که اتحادیه را از لحاظ اقتصادی در برابر آمریکا آسیب‌پذیر کرده، سران بروکسل را در حوزه‌های امنیتی- دفاعی و سیاست خارجی به آمریکا متکی ساخته است.
با اعلام میزبانی ورزشگاه مس کرمان برای فینال رقابت های جام حذفی، موجی از شادی و امیدواری در دل هواداران تیم مس کرمان ایجاد شد که سرانجام این ورزشگاه به مرحله افتتاح خود برسد!
مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن نمایش درخشانی در جریان برتری تیمش مقابل لونیکوس داشت.
مذاکره باشگاه پرسپولیس با بشار رسن هافبک عراقی و سابق خود کاملا کذب محض است و این بازیکن در لیست خرید یحیی گل‌محمدی قرار ندارد.
کیلیان امباپه، ستاره جوان تیم ملی فرانسه، اصلا در نیمه اول فینال نتوانست انتظارات را برآورده کند.
الماس بلژیکی اذعان دارد که نسل طلایی بلژیک در حال پیر شدن است و شیاطین سرخ اروپا، امسال هم شانسی برای کسب جام جهانی نخواهند داشت.
ماسک هفته‌هاست که در سرفصل اخبار قرار دارد. ابتدا برای پیشنهاد خرید توییتر، سپس برای عقب‌نشینی از آن و سپس برای بازگشت به مسیر و در نهایت عقد معامله. دستیابی ماسک به پلتفرم رسانه‌های اجتماعی هنوز موضوع داغ بحث در همه‌جا است. او به محض این که مسئولیت را بر عهده گرفت، پاراگ آگراوال مدیرعامل و چندین مدیر ارشد دیگر را برکنار کرد.
میلانو در یک بازی کاملا یک طرفه برابر تیم در ستاره پروجا شکست خورد.
مهر امسال با وجود افزایش نسبی بار ترافیک و انتظار بازگشت زودهنگام آلودگی هوا به آسمان تهران به محض ورود به نیمه دوم سال، به دلیل دمای نسبتا بالای هوا عملا زمینه حبس آلاینده‌ها در لایه‌های پایینی جو وجود نداشت و راه برای خروج آلاینده‌ها از آسمان تهران باز بود.
سکوت سرمربی سابق تیم ملی در لحظه خروج از تهران هم شکسته نشد.
واشنگتن قرار است در مقابل امضای توافق هسته‌ای با ایران و بازگشت به برجام، امتیازات و بسته جبرانی امنیتی در اختیار تل آویو قرار بدهد و تاکید می‌کند گفتگو‌ها درخصوص این بسته هنوز رسمی نشده است، اما به محض امضای توافق هسته‌ای، این "امتیازات جبرانی" هم علنی خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا باز هم تلاش کرد که توپ را به زمین تهران بیندازد و مدعی شد که به محض اعلام پایبندی ایران به برجام، واشنگتن به توافق بازخواهد گشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ