سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه این تیم «تک و تنها» است و از آن به خوبی حمایت نمی‌شود، بابت شکست سنگین برابر استقلال عذرخواهی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم امید ایران برای اینکه احتمال موفقیت خود در بازی‌های آسیایی هانگژو چین را بالا ببرد دست گذاشته روی برخی بازیکنان استقلال که شاخص‌ترین آن‌ها سید حسین حسینی است
خرید جدید تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکل به وجود آمده برای این باشگاه، ممکن است از این تیم جدا شود.
وینگر تیم فوتبال استقلال به توصیه پزشکان فعلا نمی‌تواند برای تیمش به میدان برود.
باشگاه شباب الاهلی امارات در پاسخ به درخواست باشگاه استقلال اعلام کرد مهدی قایدی در فصل پیش رو در امارات بازی خواهد کرد.
ابوالفضل جلالی در حاشیه تمرین پنج شنبه استقلال دچار مصدومیت از ناحیه دماغ شد.
باشگاه استقلال به خاطر پرتاب اشیاء به داخل زمین توسط هواداران این تیم با جرایم مالی مواجه شده است.
باشگاه العین امارات در آستانه جذب محمد محبی ستاره استقلال در فصل قبل است.
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که خبر جدیدی از تمدید قراردادش نشده است، گفت: تصمیمات بد و اشتباه داوران قهرمانی را از تیم ما گرفت.
بازیکن نساجی می گوید که خوشحال است با گلی که به ثمر رسانده، توانسته است از زیر فشار خارج شود.
تیم فوتبال استقلال پس از آنکه دربی یکصدم را به پرسپولیس واگذار کرد، در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی هم برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به مشکل خورد و در وقت اضافه اول جواز صعود را کسب کرد.
آرش رضاوند در هفته‌های اخیر با وجود مصدومیت از ناحیه مچ پا در ترکیب تیم استقلال به میدان آمد و ارایه‌گر بازی‌های خوبی در ترکیب تیم بود.
ساسان انصاری اولین محروم فولاد در بازی حساس مقابل استقلال است.
تیم فوتبال استقلال که در حساس‌ترین روزهای رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای صدرنشینی قرار داشت، دیدار هفته بیست و یکم خود را برابر نساجی مازندران با تساوی به پایان برد تا دو امتیاز عقب بماند.
کارشناس فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای استقلال رخ داده است گفت: وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد در یک رسم بد همه خواهان برکناری سرمربی می شوند اما به او زمان نمی‌دهند.
مصدومیت های پی در پی بازیکنان کلیدی استقلال یکی از دلایل افت این تیم در هفته های اخیر و در نهایت عقب ماندن از کورس قهرمانی بود.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال با انتشار تصویری از وضعیت خود قبل از بازی با سپاهان مشکلات ساپینتو را بیشتر کرد.
مهدی مهدی پور در پایان دیدار با مس رفسنجان که با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت، ضمن انتقاد از همبازیانش به صراحت گفت: استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
هافبک تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه استقلال روز خوبی را پشت سر نگذاشت گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا نتوانیم برنده شویم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان این که نبودن تماشاگران اتفاق بد دربی نود و نهم بود، گفت: نتیجه دربی پرگل بود و این خوب بود.
مدافع استقلال در تمرین امروز این تیم بار دیگر دچار آسیب دیدگی شد و وضعیتش برای دربی در هاله‌ای از ابهام است.
باشگاه سانتاکلارا به باشگاه استقلال اعلام کرده که ستاره این فصل آبی‌پوشان باید خیلی زود به پرتغال بازگردد.
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند او را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ