قزوین - وزیر آموزش و پرورش گفت: نگاه ما به نظام تعلیم و تربیت یک نگاه مترقی و در گرو انسان شناسی و کنش گری اجتماعی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردبیل- معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور حمایت همه جانبه از نظام تعلیم و تربیت را وظیفه و رسالت اصلی می‌داند.
معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز نگاه کلی مدیریت در قوه قضائیه، نگاه پدرانه نسبت به کل جامعه ۸۵ میلیون نفری است؛ صرف نظر از اینکه فردی بزهکار، بزه‌دیده، شاکی و متهم، خواهان یا خوانده باشد؛ نگاه قوه قضائیه پدرانه و حل مشکل است.
مساله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل توفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
مسئله «کیفیت و کمیّت نیروی انسانی در وزارت امور خارجه و جذب عناصر کارآمد و قابل اعتماد»، نکته دیگری بود که رهبر انقلاب به آن اشاره کردند و گفتند: وزارت امور خارجه باید نیرو‌هایی جذب کند که عمیقاً و از بُن دندان به مبانی فکری و سیاسی انقلاب و جمهوری اسلامی باور داشته باشند، و با انگیزه کافی و اراده‌ای قوی و تحرک و فعالیت در مقابل طوفان‌های فکری و تبلیغاتی بیگانگان بایستند و خم نشوند.
محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در یادداشت اینستاگرامی خود به مناسبت مشارکت بالای مردم در انتخابات ترکیه و مقایسه آن با انتخابات ایران با تاکید بر اینکه باید در اتاق فکر حاکمیت نگاه نخبگی دست برتر را داشته باشند نه نگاه امنیتی به حاکمیت پیشنهاد کرد باید تصمیماتی بزرگی در عرصه سیاست کشور گرفته شود وگرنه صرفا باید با نگاه حسرت آلود انتخاباتی نظیر انتخابات ترکیه را نظاره گر بود.
خطیب نماز جمعه قم معتقد است که نگاه مسئولین و حرکت آن‌ها در عمل باید با اهداف نظام هماهنگ باشد به همین خاطر هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه مسئولیتش درباره امر به معروف و نهی از منکر و عفاف حجاب مطلبی خلاف نظام بیان کند.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در نگاه دین نظام سیاسی و دولت بارزترین نقش را در تعادل حوزه‌های متنوع زندگی دارد و زندگی جمعی انسان‌ها با نظام سیاسی پیوند خورده است.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در نگاه دین نظام سیاسی و دولت بارزترین نقش را در تعادل حوزه‌های متنوع زندگی دارد و زندگی جمعی انسان‌ها با نظام سیاسی پیوند خورده است.
نوروزی درباره این‌که رهبری در انتخاب گذشته عنوان کردند در حق برخی از افراد احجاف شد، چقدر ضرورت دارد نگاه شورای نگهبان در مسئله رد و احزار صلاحیت‌ها تغییر کند، عنوان کرد: به هر حال کسی که فرزندش آمریکا است، کسی که در انگلستان و ... ملک داشته باشد، باید خودش حواسش جمع باشد. انقلاب، انقلاب اسلامی است؛ فرمایش رهبری به عنوان بزرگ‌تر ما روی سر ماست، اما امام فرمودند شورای نگهبان آن چشم بیدار حساس نظام است که باید وظیفه خودش را انجام دهد.
رهبر انقلاب: فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی در دولت یا در دستگاه‌های دیگر پیدا کند؛ بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و با توهین و … بزرگ کند/ پیام ملت در ۲۲ بهمن، حمایت کامل از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود/ بعضی گفتند که جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده، خب اگر به بن‌بست رسیدیم، دشمن چرا این‌قدر خرج می‌کند که ما را به زمین بزند؟
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد، گفت: در این لایحه نگاه عادلانه در پرداخت‌ها لحاظ خواهد شد.
محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات، در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است. همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
حسین امیرعبداللهیان گفت: امروزه نظام بین‌الملل در حال تحول و دگرگونی قابل توجهی است و به موازات این تحولات شگرف، سیاست خارجی کشور‌ها نیز متاثر خواهد شد.
دومین جلسه کمیسیون زیربنایی و تولیدی مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد و پیگیری نگاه کلان و یکپارچه به مسائل همزمان با پیشبرد سیاست‌ها و برنامه‌های بخشی توسعه مورد تأکید قرار گرفت.
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان نمی‌دانستند اگر همه قدرت‌های جهان هم متحد شوند نمی‌توان این نظام را از جای خود تکان بدهند. امروز مشاهده کردم که مردم در شهر‌های مختلف پس از برگزاری نمازجمعه اجتماعات باشکوهی را برپا کردند و تعداد آن‌ها به قدری زیاد بود که هرچه نگاه می‌کردم پایان آن مشخص نبود.
رئیس مرکز بررسی استراتژیک ریاست جمهوری گفت: رتبه بندی معلمان باید بتواند موجب ارتقای کیفیت معلمان نظام آموزشی شود.
دلیل عدم برخورد قاطع با این فجایع تکان‏دهنده را در طول سالیان دراز از طرف مسئولانی که مردم مردم می‌کنند نمی‌دانم، ولی از نگاه بدبینانه، این اشرار، چون هنگام دریدن مردم با قمه، شعارساختارشکنانه نمی‌دهند تقابلی با نظام ندارند و الّا مسئولان با نمایش چهره به محض دستگیری، محکومیت‌های عبرت‌آموز و اطلاع‌رسانی از مجازات‌ها چشم فتنه را درمی‌آوردند.
یکی از شرکت‌های بزرگ پخش دولتی در سال ۹۹ در قراردادی عجیب ۴ سوله و بارانداز را در زمینی به مساحت حدود ۵۰ هزار با اجاره ماهانه ۱۶ میلیون تومان به یک شرکت واگذار کرده که مستاجر علیرغم اتمام قرارداد، زمین را به گروگان گرفته و مورد اجاره را پس نمی دهد.
جمیله علم الهدی گفت: در تاریخ اسلام و در کشور‌های اسلامی و ایران حجاب مساله اول سیاسی کشور بوده است. وی افزود: شاید اینکه در دولت سیزدهم اتفاقات ناگوارتری در حوزه عفاف و حجاب رخ می‌دهد به خاطر پیروزی‌های سیاسی بیشتری است که نظام جمهوری اسلامی در این دولت با آن رو به رو است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ