فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمود فکری می‌گوید قانون سقف قراردادها رعایت نمی‌شود و باتوجه به فوتبال دنیا نباید چنین چیزی وجود داشته باشد.
محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گفت: در اغتشاشات سال گذشته آمریکایی‌ها ۴۰۰ میلیون دلار برای تقابل رسانه‌ای با ایران هزینه کردند.
محمود کریمی مداح اهل بین در سخنرانی خود خاطره‌ای از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره حضور خانم‌های بد حجاب در هیئت مطرح کرد. در قسمتی از این روایت، شهید سلیمانی می‌گوید: «مگر دختران بدحجاب خانه شما می‌آیند که می‌خواهید به آنها اعتراض کنید؟» منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
تایسون فرصتش برای گرفتن انتقام شکست محمد علی از هولمز را هشت سال بعدتر به دست آورد وقتی در ژانویه ۱۹۸۸ در سالن ترامپ پلازا در آتلانتیک سیتی با هولمز روبرو شود.
مربی سابق فوتبال ایران گفت: در زمان مدیریت محمد دادکان در فدراسیون فوتبال شایسته سالاری حاکم نبود.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
هاشمی رفسنجانی در خاطرات سال۱۳۷۹ که به تازگی منتشر شده، ماجرای نقشه ترور رئیس جمهور وقت را که توسط یکی از محافظانش و با اطلاع یکی از مراجع تقلید طراحی شده بود را شرح می‌دهد.
مسیر نزولی فوتبال ایران پس از جام جهانی ۲۰۰۶ و برکناری محمد دادکان توسط دولت وقت محمود احمدی‌نژاد باعث شد احمدی‌نژاد از تصمیمش پشیمان شود و با گرفتن استعفای علی کفاشیان، رئیس وقت فدراسیون فوتبال به دنبال بازگرداندن محمد دادکان برود. با این حال اتفاقاتی در این مسیر رخ داد که مانع از این کار شد. در ادامه روایت صادق درودگر از این ماجرا را به عنوان فردی که قرار بود جلسه آشتی‌کنان محمد علی‌آبادی، رئیس وقت کمیته ملی المپیک و محمد دادکان را هماهنگ کند می‌بینید:
محمد میلاد ناصری و زهره صادقی پسر و عروس دکتر ناصری فوق تخصص جراحی قلب و عروق که طبیبی نامی در جامعه پزشکی ایران و منطقه است، جمعه گذشته در اقدامی جنایتکارانه در سیاتل آمریکا به قتل رسیدند اما کمتر رسانه ای در کشور تلاش کرد تا روایت واقعی این فاجعه را از زبان صاحبان اصلی اش بشنود و نشر دهد.
به گفته ی مقامات سعودی، ایرانی و امریکایی، ایران پذیرفته است که تشویق و حمایت از حملات حوثی ها به عربستان را متوقف کند.
روزنامه کیهان نوشت: به نظر می‌رسد سریع‌القلم در اظهارات خود تکنیک «دروغ گوبلزی» را که منتسب به وزیر تبلیغات هیتلر است، به خوبی رعایت می‌کند و چنان سخن می‌گوید که «هیچ‌کس باور نکند کسی آن‌قدر گستاخ باشد که حقیقت را این‌گونه تحریف کند»!
محمد مقیمی، وکیل پرونده فرهاد میثمی با بیان اینکه «حتی مسئولان زندان هم فرهاد میثمی را دوست داشتند» خبر داد که مادر او هم در مواردی همراه پسرش دست به اعتصاب غذا زده است.
مساله اصلی استبداد سیاسی بود. عمده‌ترین شعار محوری دوران انقلاب هم توسط امام و هم توسط روشنفکران و سایر چهره‌های تاثیرگذار انقلاب مثل دکتر شریعتی، شهید مطهری و مرحوم آیت‌الله طالقانی، شعار احیای استقلال کشور و دوری از استبداد فردی بود. همه ملت از اینکه یک نفر در راس هرم قرار داشته باشد و به جای همه ملت تصمیم بگیرد، گریزان بودند. مردم از این روش حکومت‌داری به تنگ آمده و به دنبال به دست آوردن استقلال سیاسی و استبدادستیزی معنادار مبتنی بر جامعه مدنی یا جمهوری عرفی بودند.
علی‌اکبر دهخدا نام نامی انقلاب مشروطه ایران است، آن کاتبِ جراح که با تیغ طنز دست به جراحی غده‌های عفونی حکومت ملوکانه زد.
محمود واعظی در تمامی ملاقات‌های حسن روحانی حضور داشت، به طوریکه در برهه‌ای حتی جایگاه او را بدیل به معاونت اول، قلمداد می‌کردند و در نقل قول‌های رسانه‌ای صحبت‌هایی مبنی بر اختلاف این دو، یعنی محمود واعظی و اسحاق جهانگیری بازتاب داشت و جهانگیری شرایط و جایگاهش را اینگونه توصیف کرد؛ که حتی اجازه ندارد منشی دفتر خود را برکنار کند.
محمود دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید گوشی باشد که صدای شما را بشنود؟ گفته: شخص اول مملکت ضرورت یک تجدید نظر اصولی در کشور را که نظر من بود حتما شنیده‌اند. دیگر باید به چه کسی گفت؟
حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بیان کرد: شاید خواسته آشکار معترضان در این مقطع، مسئله حجاب و انعطاف بیشتر نظام در این موضوع باشد، اما مطالبه مردم صرفاً این نیست. در جامعه ما فقر و نابرابری، بیکاری و انواع تبعیض غوغا می‌کند. جامعه انباشته از برخی مشکلات است. مرگ خانم مهسا امینی بهانه‌ای شد تا مردم به کف خیابان‌ها بریزند و خواسته‌های خود را مطرح کنند. در این میان عده و عواملی سوءاستفاده کردند و اغتشاشات را به وجود آوردند. از دو طرف عده‌ای کشته شدند که هیچ توجیهی ندارد؛ مخصوصاً کشته شدن دختران نوجوان.
در بخشی از صحبت های محمد مرندی مشاور تیم مذاکره کننده ایران می خوانیم: در آخر مذاکرات، علت اینکه به توافق نرسیدیم این بود که آمریکایی‌ها به‌دلیل مسائل داخلی ایالات متحده دغدغه‌مند بودند. بایدن و گروه بایدن نگران انتخابات بودند و نگران این بودند که مخالفانشان بگویند که او در برابر ایران امتیاز زیادی داده است، بنابراین مذاکرات به‌دلیل انتخابات آمریکا متوقف شد. اکنون که انتخابات آمریکا تمام‌شده است باید ببینیم که آمریکا چه کار خواهد کرد. البته وقتی در داخل کشور آشوب یا ناآرامی وجود داشته باشد، آمریکایی‌ها طمع و تعلل می‌کنند. اما ایران نشان داده که حقوق خود را می‌داند و اجازه نمی‌دهد که توافقی صورت بگیرد تا آمریکا بتواند دوباره تقلب کند.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: سران نظام به خواسته‌ها و توصیه‌های اصلاح طلبان نگاه تعاملی داشتند. یعنی حداقل حرف‌ها را شنیده‌اند، سعی کردند بشنوند و نگاه تقابلی نبوده و پذیرش ضرورت چنین ارتباط‌هایی را تایید و بر تداوم آن هم تاکید کردند. تا جایی که اطلاع دارم فضای همدلانه‌ای رقم خورده است. یعنی توصیه‌ها را توصیه‌های به جا و قابل‌استفاده‌ای دانسته و اعلام کردند که پیگیر خواهند بود.
محمود صادقی در واکنش به خبر احضار خود به دادسرا در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضاییه نوشت: شما هرچه در مناسبت‌های مختلف از ضرورت رعایت عدل و داد در دادگستری داد سخن بدهید اگر این فرمایشات در مقام عمل به منصه ظهور نرسد پر کاهی ارزش نخواهد داشت.
آبله از بیماری‌هایی است که افراد بسیاری را در جامعه ایران، آبله‌رو کرده یا از بین می‌برد. این مرض در جامعه بی‌سواد عهد قاجار، عارضه‌ای هولناک به شمار می‌آمد. امیرکبیر همتی جدی در رفع این ناخوشی انجام داد که روایتی از آن در پی می‌آید.
پدر شهید الشحام درحالیکه سعی می کرد گریه‌اش را نگه دارد، گفت:خواب بودم و صدای ضربه های محکم به در را شنیدم،محمد اولین کسی بود که به سمت در رفت و ناگهان هدف تیراندازی از فاصله صفر قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ