در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: جای تاسف دارد که اقدامات تروریستی توسط تروریست پروران بین المللی طراحی می‌شود و هیچ صدایی از مدعیان حقوق بشر به هوا بلند نمی‌شود.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره و توضیحاتی در خصوص آنها ارائه داد.
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری به تازه ترین موضوعات روز جامعه و پرونده های قضائی، اشاره کرد و توضیحاتی ارائه داد.
معاون امور بین ‎الملل قوه قضائیه از تشکیل پرونده عظیم برای منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای آن خبر داد.
طبق اعلام اتاق اصناف ایران، بیشترین عناوین تخلفات طی ۴ ماه نخست امسال مربوط به گرانفروشی، درج نشدن قیمت و عدم صدور صورت حساب بوده است.
دادستان تهران با بیان اینکه تحقیقات مقدماتی در خصوص بررسی موضوع و علت وقوع حادثه انجام شده است، تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی در رابطه با این پرونده به سمع و نظر شهروندان خواهد رسید.
دادستان تهران گفت: در خصوص قطع عضو یک دختر ۹ ساله در تهران پرونده قضائی تشکیل شده است.
لقمان کیاپاشا اعلام کرد سازمان بازرسی کل کشور به پرونده بدهی ۷۰۰ میلیاردی باشگاه استقلال ورود کرده است.
ستایشی با تاکید بر اینکه متاسفانه اخیرا چند سکوی داخلی در اقدامی نامناسب و خلاف قانون دست به انتشار تصاویری زدند که مورد نکوهش جامعه و خلاف فرهنگ بومی ما بود، گفت: باید به استحضار برسانم که پرونده قضایی برای این سکو‌ها در واحد‌های قضایی مربوطه در قوه قضائیه تشکیل شده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنگرود گفت: مدیران و مسولان در صورت مواجهه با جرم مشهود همچون بی‌حجابی یا کشف حجاب در محل کار قبل از ارائه هرگونه خدمات اداری و عمومی به شخص خاطی، باید به وی تذکر دهند.
پرونده قضایی در خصوص عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
پرونده قضائی در رابطه با عدم رعایت حجاب توسط کارمندان خانم شرکت طاقچه تشکیل شد.
در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر برای این فرد پرونده قضائی تشکیل شد.
در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعا‌ها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر؛ برای این فرد پرونده قضایی تشکیل شد.
شعبانی گفت: حسب شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت در حوزه استخراج رمز ارز و امیدوار کردن مردم به پرداخت سود‌های غیرمتعارف؛ پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهمان تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شدند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از تشکیل پرونده برای مسئولان دو شرکت تولید قطعات خودرو به اتهام اخلال در نظام تولیدی خبر داد.
مدیرکل بازرسی و مبارزه با قاچاق سازمان حمایت گفت: در ۸ ماهه امسال بیش از ۴ هزار و ۱۴۴ پرونده قاچاق به ارزش ۶ میلیارد و ۷۱۹ میلیون و ۵۱۵ هزار ریال برای واحدهای اقتصادی تشکیل شد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
دادستان بندر انزلی با بیان اینکه برای ۴ متهم مذکور تشکیل پرونده شده و در حال انجام تحقیقات مقدماتی است گفت: طبق ماده ۶۷۵ قانون مجازات اسلامی، افرادی که قصد دست درازی به اموال بیت المال را دارند و هدفشان تصرف اموال دولتی است به حبس از یک تا پنج سال محکوم می‌شوند.
ستایشی درپاسخ به سوالی در مورد آخرین وضعیت پرونده متروپل گفت: از روز وقوع حادثه متروپل تا کنون که حدود ۳ ماه و ۸ روز می گذرد، پیرو تاکیدات موکد رئیس قوه قضاییه درمورد اینکه فرایند رسیدگی و اتخاذ تصممیم در مورد این پرونده با سرعت دقت و صحت صورت پذیرد، به پرونده رسیدگی شد.
شیراز - فرمانده انتظامی فارس گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری، تعداد ۳ هزار و ۲۳۹ فقره پرونده در پلیس فتا تشکیل شده که با اقدامات مأموران پلیس، ۹۷ درصد از آن ها منجر به کشف شده است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.
ایسکرا یک مجموعه موفق در تولید قطعات خودرو است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ