معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه دولت نظام پرداخت عادلانه حقوق را در سازمان اداری استخدامی در دستور کار دارد، گفت: در این لایحه نگاه عادلانه در پرداخت‌ها لحاظ خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکترای مطالعات زنان و خانواده طی یادداشتی به موضوع نقش نظام سلطه در استحاله زن مسلمان پرداخت.
بانک مرکزی در راستای کارآمدتر شدن شبکه پرداخت الکترونیکی و ارتقای سطح خدمات به کاربران، اصلاحاتی را در نظام کارمزد تراکنش‌ خرید این شبکه اعمال و شیوه‌نامه جدید را ابلاغ کرده است.
در نظام پرداخت کارمزد قبلی شبکه پرداخت کشور، ذی‌نفعان به اندازه‌ای که منفعت کسب می‌کنند، هزینه‌ای نمی‌پردازند که نتیجه آن تشدید ناترازی بانک‌ها و فشار تورمی به عموم مردم است.
عضو شورای اسلامی شهر تهراب ر لزوم بهبود نظام پرداخت عادلانه و هماهنگ کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد.
مالیات بر ارزش افزوده که قرار بود بر دوش مصرف­‌کننده نهایی باشد امروز علاوه بر پرداخت توسط مصرف­‌کننده، تولیدکننده نیز مالیات مضاعف پرداخت می­ کند. قانونی که باید تسهیل‌گر در امر تولید و اشتغال می‌­بود، امروزه وسیله‌ای برای تعطیلی روزافزونِ کسب‌وکار‌ها شده است.
مالیات بر ارزش افزوده که قرار بود بر دوش مصرف­کننده نهایی باشد امروز علاوه بر پرداخت توسط مصرف­کننده، تولیدکننده نیز مالیات مضاعف پرداخت می­کند. قانونی که باید تسهیل‌گر در امر تولید و اشتغال می‌­بود، امروزه وسیله‌ای برای تعطیلی روزافزونِ کسب‌وکارها شده است.
ساماندهی نظام پرداخت دستگاه‌های مشمول مقررات خاص، ۲۲ فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای حقوق و دستمزد سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اگرچه هدف از تصویب قانون که جزو افتخارات نظام می باشد، ارتقای کیفیت نظام آموزشی کشور بود اما وجود موانعی در مسیر اجرای آن مانند تدوین آیین نامه و شیوه نامه نامناسب، تأخیر در اجرای رتبه بندی و بی نظمی در پرداخت های فرهنگیان که نمونه بارز آن را در روزهای پایانی سال شاهد بودیم، منجر به ناخرسندی معلمان شد
اعضای کمیسیون آموزش مجلس در اولین نشست خود در سال ۱۴۰۲، علل تأخیر در پرداخت حقوق و عدم اجرای صحیح قانون نظام رتبه‌بندی معلمان را با حضور مسئولان سازمان برنامه و آموزش و پرورش بررسی می‌کنند.
اصلاح نظام پرداخت و کارمزد عملیات خرید از پروژه‌هایی است که با جدیت در حال پیگیری است و بخشی از تکمیل فرایند آن در سال ۱۴۰۲ است.
غرفه بانک ایران زمین در پی برگزاری نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت، به‌ عنوان رتبه اول در بخش نمایشگاهی انتخاب شد.
رئیس جمهور روسیه طی سخنانی تاسیس نظام جدید پرداخت های بین المللی را خواستار شد.
رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: قرار بود لایحه «نظام عادلانه پرداخت» جز اولین اقدامات دولت سیزدهم باشد، اما دولت در این زمینه کوتاهی کرده و باید هرچه سریع‌تر این لایحه را به مجلس بفرستد.
نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: ناهماهنگی در پرداخت بین کارکنان و سازمان های مختلف دولتی در حالی است که رئیس جمهور قول ارائه لایحه نظام پرداخت هماهنگ را داده بود.
رئیس‌جمهور در جلسه نظارت ستادی سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: اصلاح نظام پرداخت عادلانه به‌صورت‌جدی پیگیری شود.
تبریز- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دولت فعلی ۱۲۰ هزار میلیارد تومان از قرض‌های دولت قبلی به بانک مرکزی را پرداخت کرده تا ابر تورم را مهار کند.
مدیرکل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:نهایت تلاش خود را کرده‌ایم که مطالبات داروخانه ها بموقع پرداخت شوند؛ اما نمی‌پذیریم که مردم در نظام سلامت، گروگان گرفته شوند.
در سراسر جهان، دولت‌ها موظف هستند که از مردم در برابر هزینه‌های مالی سلامت محافظت کنند، یعنی این وظیفه ذاتی دولت‌ها و نظام‌های سلامت کارآمد و پویاست که در هر شرایط اقتصادی، نگذارند جامعه از مسیر مراقبت‌های سلامت، آسیب جدی ببیند. از همین‌رو یک تامین مالی عادلانه باید در نظام سلامت وجود داشته باشد و بر اساس توان پرداخت اقشار مختلف مردم پایه‌گذاری شود؛ یعنی از طریق یک بانک اطلاعاتی جامع و یکپارچه، فردی که ثروت بیشتری دارد شناسایی می‌شود و هزینه‌هایی که او پرداخت می‌کند از اقشار متوسط و ضعیف، بیشتر است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از اجرای پروژه بهبود فرایند نظام جامع مالی از تدوین برنامه تا پرداخت برای اولین بار در شهرداری تهران خبر داد.
مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در رشته‌های تخصصی پایه مانند بیهوشی، طب اورژانس، داخلی، جراحی و زنان با کمبود متقاضی روبرو هستیم و رشته‌های فوق تخصصی مانند جراحی قلب، جراحی قفسه سینه و جراحی اطفال نیز خواهان چندانی ندارند. این که در رسانه‌ها گفته می‌شود رشته قلب متقاضی ندارد به این معنی است که رشته جراحی قلب با کمبود متقاضی روبرو است.
چنین فضایی علاوه بر ساحت سیاسی، درباره مسائل فرهنگی نیز مشهود است. گروهی تندرو در جریان اصلاحات در دهه هفتاد و هشتاد مواضع و اقدامات غیرقابل دفاعی پیرامون مذهب و مسائل فرهنگی بیان کردند و در دستور کار قرار دادند، که زمینه را برای میدان گرفتن جریان رادیکال از جناح مقابل فراهم کردند. در نهایت اکنون در فضای فرهنگی که اصلاح طلبان میدان را از دست داده‌اند، در سمت مقابل اقلیت رادیکال با صدای بلند مواضعی را مطرح می‌کند که جریان اصول گرا لزوماً قبول ندارد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بانک مرکزی خواستار مستثنی شدن پرداخت وام فرزندآوری به مردان مشروط به استعلام وضعیت خدمت شده است، گفت: ولی سازمان نظام وظیفه هنوز پاسخی نداده است.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، نظام بانکی کشور از ابتدای سال جاری تا امروز، مبلغ ۵۶۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان اعطا شده است.
با وجود تصویب افزایش ۵۷.۴ درصدی حقوق بازنشستگان حداقلی بگیر در هیأت وزیران، اما کاهش دستمزد حقوق سایر سطوح انتقادات زیادی را توسط این قشر داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ