رئیس فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ نتیجه بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سنگربان سوم تیم فوتبال سپاهان می‌گوید این تیم با آمادگی کامل به مسابقات و امیدوارتر از گذشته به هفته اول رسیده است.
مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: مطمئنم دختران ما می‌توانند پا به پای مردان در وزنه‌برداری رشد کنند و این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: موراس در تمرینات انرژی خاصی را به بازیکنان منتقل می‌کند و نکته‌های فوق العاده ضروری را می‌گوید. اگر آماده باشیم و نکات مورایس را انجام دهیم نتیجه می گیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه گفت: کمی ناامید کننده است که برخی از بازیکنان ایران و سرمربی این تیم در مسابقه با فرانسه حضور ندارند اما مطمئنم دیدار خوبی برای هر دو تیم خواهد بود.
بازیکن هوادار می گوید بابت انتخاب این باشگاه خوشحال است و در سال جدید روی موفقیت خودش و تیمش تمرکز می کند.
سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
سرمربی استقلال با انتقاد از حرکت علیرضا بیرانوند گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
سرمربی استقلال گفت: احترام زیادی برای بازیکنان پرسپولیس قائلم اما به ظرفیت‌های خودمان و روحیه تیمی باور دارم و مطمئنم این تیم را شکست می‌دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور هواداران در ورزشگاه تأکید کرد: مطمئنم تا به اندازه‌ای که ورزشگاه جا داشته باشد هواداران می‌آیند و ورزشگاه پر می‌شود. منتظر حضور گرم هواداران هستیم.
علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با استقلال، حمایت ویژه‌ای از سرمربی جدید تیم ملی داشت.
مربی مس رفسنجان در ادعایی جالب تیمش را یکی از فنی‌ترینها در ایران ارزیابی می‌کند.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برای حضور در اردوی تیم ملی لحظه شماری می‌کند.
استفان باهوکن، مهاجم کامرونی تیم کاسیم پاشا، در گفت‌وگویی با مطبوعات فرانسه، درباره زلزله ترکیه صحبت کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید توانایی کمک به این تیم برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را دارد.
سرمربی تیم ملی هندبال مونته‌نگرو گفت: مطمئنم که در این نقطه متوقف نخواهیم شد، چراکه انرژی زیادی برای بازی کردن و برنده شدن داریم.
آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا، از موفقیت ژاوی روی نیمکت این تیم اطمینان دارد.
سرمربی تیم امید کاراته کفت: تمرین با تیم بزرگسالان خیلی به تیم امید کمک کرد و مطمئنم به‌زودی و در آینده نزدیک نتیجه اتحاد تیم امید و بزرگسالان را می‌بینیم.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ملی پوشان به دلیل حضور در لیگ آمادگی خوبی را دارند و مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی ایران در نشست مطبوعاتی پیش از بازی آمریکا تاکید کرد "مطمئنم که بچه‌های من تمام تلاش شان را می‌کنند و بازی فردا خیلی ویژه خواهد بود."
مدافع سابق تیم ملی اروگوئه و باشگاه پی اس جی، ادعا کرد که در تیم ملی فرانسه یکدلی وجود ندارد و برخی از مصدومیت کریم بنزما خوشحال شدند.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن مونیخ، در پاسخ به سوالی در مورد سقوط بارسا به لیگ اروپا گفت که آبی و اناری‌ها می توانند بهترین عملکرد را در این رقابت ها داشته باشند.
سرخیو بوسکتس از پیروزی پرگل برابر بیلبائو خوشحال بود و در پایان بازی گفت که اطمینان دارد ژاوی از سبک بازی تیم و نتیجه پایانی راضی است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه دراگان اسکوچیچ لیاقت نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی را دارد، گفت: مطمئنم که کاوه رضایی در قسمت مهم لیگ به استقلال بر می‌گردد.
مهاجم ذوب آهن می‌گوید که این تیم با هدف شکست پرسپولیس وارد زمین شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ