رییس فدراسیون فوتبال با حضور در در دوره دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر بانوان ابراز امیدواری کرد که در نیم فصل دوم فوتبال ایران از فناوری کمک داور ویدئویی سود برده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی پیشین تیم فوتبال فیورنتینا می‌گوید مهاجم ایرانی پورتو شبیه به مهاجم بلژیکی چلسی نیست.
روزنامه پرتغالی رکورد مدعی شد که مهدی طارمی به تعهدات خود نسبت به پورتو وفادار است و از این تیم جدا نمی شود.
نایب رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد هزینه هتل محل اقامت تمام تیم های حاضر در جام ملت ها توسط AFC پرداخت می شود.
یک وبسایت خبری فوتبال ترکیه ادعا کرده که مهدی طارمی با باشگاه فنرباغچه به توافق شخصی رسیده است.
صفحه رسمی بزرگترین شبکه پخش کننده مسابقات ورزشی پرتغال مدعی شد که فنرباغچه مشتری جدی مهدی طارمی است.
در شرایطی که ۹ ماه از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می‌گذرد، او تقریبا در هر ماه ادعایی را درباره درآمدزایی و مذاکره با فیفا برای دریافت پول‌های بلوکه شده مطرح کرده است.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
هنوز ۴۸ ساعت از ادعای مهدی تاج مبنی بر حضور تیم ملی فوتبال روسیه در تورنمنت کافا نگذشته بود که دبیر کل فدراسیون روسیه این اظهارات را رد کرد.
پس از آنکه مهدی طارمی مهاجم ایرانی در آخرین بازی پورتو نیمکت نشین شد و به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت یکی از رسانه های پرتغال از آمادگی صد درصد این بازیکن خبر داد.
بنا بر ادعای یک سایت ایتالیایی، ستاره ایرانی پورتو در لیست خرید مدیر ورزشی یوونتوس است.
ابطحی نوشت: آقای طائب فرمودند باید شرایط حفظ جان، اما زمان از ترور را آماده کرد. باور نکردم، ولی ظاهرا گفته! مرحله بعدی حفاظت از خود خدا است؟ خدایا خودت و امام زمانت را از دست این‌ها نجات بده!
مهدی ترابی ستاره ملی پوش پرسپولیسی ها در این خصوص ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: خودم با گوش های خودم ۳ بار شنیدم که از نیمکت فولاد به توپ جمع کن ها می گفتند توپ را با تاخیر به پرسپولیسی ها بدهید و یا در طول بازی دو توپ را به داخل زمین بیندازید تا بازی از جریان بیفتد.
مطالعات منتشر شده از سوی یک انجمن برزیلی نشان می‌دهد مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتو زننده ارزانترین گل‌های این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا است.
رئیس‌شدن دوباره تاج چندان بی‌حرف و حدیث نبوده است. حتی دبیر کل وقت فدراسیون فوتبال خبر از تعویق انتخابات در همان شب قبل داد و ادعایش این بود که نامه‌ای به دستش رسیده که صراحتا در آن اعلام شده یکی از کاندیدا‌ها (مهدی تاج) مشکل قضائی دارد و نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند. امری که چند ساعت بعد نادیده گرفته و انتخابات جنجالی برگزار شد تا مهدی تاج، بدون رقیب، دوباره روی صندلی ریاست بنشیند
توهین بازیکن نساجی مازندران به مهدی ترابی اتفاقی غیرقابل گذشت است که فدراسیون فوتبال باید واکنش قاطعی در قبال آن داشته باشد.
یک سایت اماراتی مدعی شد که باشگاه استقلال پول انتقال قرضی مهدی قایدی را به خاطر مشکلات مالی پرداخت نکرده است و این بازیکن احتمالا به الاهلی برمی‌گردد.
بر اساس ادعای یک رسانه پرتغالی، مهدی طارمی در صورت جدایی از پورتو، راهی تیمی در فوتبال انگلیس خواهد شد.
طبق ادعای مهدی تاج در جلسه اجلاس فیفا، بحث تحریم تیم ملی در دستور کار قرار ندارد.
بعد از ابولا، حالا رسانه معروف انگلیسی یعنی Football London نیز از علاقه باشگاه چلسی به جذب مهدی طارمی خبر داده است.
فدراسیون فوتبال در پاسخ به شایعه انتشار اخبار جدید مبنی بر واکنش دادستانی به تخلفات مهدی تاج اعلام کرد این خبر قدیمی است و دوباره در نوبت انتشار قرار گرفته است.
عضو کمیته داوران می‌گوید می‌شود داوران بانوی ایرانی قضاوت در مسابقات مردان را از کشور‌های همسایه شروع کنند.
ادعا شده دراگان اسکوچیچ ۳ ستاره تیم ملی که از مهدی تاج حمایت کردند را خط زده است.
اگر ادعای محمود احمدی‌بیغش درست باشد و مهدی تاج با وجود داشتن سابقه قضائی در انتخابات شرکت کرده باشد، آن وقت باید انگشت اتهام به سمت نهادی نشانه برود که صلاحیت مهدی تاج را تأیید کرده است. اگر چنین باشد، همان اصل کلی فیفا هم نادیده گرفته شده و کلا اعتبار انتخابات زیر سؤال می‌رود.
تصاویر منتشرشده از وضعیت دو نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در استودیو فوتبال برتر بیانگر نکات مهمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ