مهاجمانی که تا دیروز در کنار هم یکی از طلایی ترین زوج‌های خط حمله ایران را می‌ساختند، امروز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی باید با هم رقابت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتبال عربستان مهم ترین پنجره تابستانی تاریخ خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از مطرح ترین ستاره های تیم های اروپایی، راهی این کشور شدند.
ال‌کلاسیکو در حالی برگزار خواهد شد که بسیاری از بازیکنانی که تجربه زیادی در این بازی داشته‌اند دیگر فرصت حضور در آن را ندارند.
لیونل مسی یکی از ستاره‌هایی است که یکشنبه آینده در بازی بزرگداشت خوان رومن ریکلمه به زمین می‌رود.
ستاره‌هایی که در بازو‌های کهکشانی یک کهکشان مارپیچی قرار دارند، دائما در اطراف هسته کهکشان می‌چرخند و ستاره‌هایی که بیرون از بازو‌ها قرار گرفته‌اند، کندتر از ستاره‌هایی حرکت می‌کنند که به مرکز کهکشان نزدیک هستند. بازو‌های کهکشان گرداب، کارخانه‌های ستاره‌زا پر از گاز هیدروژن و غبار هستند و خوشه‌هایی از ستاره‌های جدید را ایجاد می‌کنند.
مالکان قطری پاری‌سن‌ژرمن دوست دارند یولیان ناگلزمان را به عنوان سرمربی و تیری آنری را به عنوان کمک مربی جدید تیم استخدام کنند تا هدایت ستاره‌هایی مثل امباپه و نیمار را برعهده بگیرند.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
تغییر قانون فدراسیون فوتبال به سود دو بازیکن پرسپولیس خواهد بود.
ستاره‌هایی که به ساپینتو در طول فصل پیشنهاد شده‌اند گزینه‌های جذابی در فصل نقل و انتقالات هستند که می‌توانند هر تیمی را زیر و رو کنند. امید ابراهیمی باجناق خسرو حیدری یکی از این نفرات است که دوباره پرونده بازگشت وی به استقلال باز شده و او بدون قرارداد با باشگاه‌های قطری می‌تواند به استقلال برگردد.
لحظاتی از ستاره های بزرگ دربی که هرگز از ذهن هوادران فوتبال پاک نمی‌شود.
زوج تکنیکی و خلاق استقلال خالق زیباترین لحظه های چند هفته اخیر لیگ برتر بوده اند.
چهار دروازه‌بان حاضر در اردوی تیم ملی ایران، صبح امروز در کلاس مربی گلرهای باشگاه پاری سن ژرمن شرکت کردند.
انتخاب برترین پدیده سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
تیم فوتبال گل‌گهر در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده است.
ترکیب 7 نفره نیمکت پرسپولیس شاید پرستاره‌ترین نیمکت این فصل سرخپوشان باشد.
دو ستاره آمریکایی و دومنیکنی تیم النفت عراق، بهترین‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا تا پایان هفته دوم مسابقات هستند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که پدری و گاوی، ستاره‌های فعلی آبی و اناری‌ها از زوج او و اینیستا وقتی به سن فعلی آنها بودند، بهتر هستند.
ستاره‌هایی که امروز می‌توانند به اسطوره مردم کشورشان تبدیل شوند، قهرمان‌هایی ابدی در زندگی شخصی خود دارند.
فارغ از جادوی فوق ستاره‌هایی چون مسی و امباپه، می خواهیم با بررسی دقیق آمار و ارقام به بررسی عملکرد دو فینالیست امشب بپردازیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی هر سه پنالتی اول خود را از دست داد تا اصلا کار به زدن پنالتی چهارم نکشد.
با حذف غیر منتظره برخی تیم‌های نامدار در دور گروهی جام جهانی بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا شاهد بازگشت ستاره‌های خود خواهد بود.
سانچو، سرخیو راموس، تیاگو. و .. در تیمی حضور دارند که از "فراموش شدگان" جام جهانی تشکیل شده است.
پرسپولیس در حالی مقابل فولاد شکست خورد که برای یک نیمه زوج یورگن لوکادیا و حامد پاکدل در ترکیب این تیم قرار گرفتند، اما از باز کردن دروازه حریف ناکام ماندند.
علاقه ملکه الیزابت دوم به فوتبال موضوعی بود که در طول سال‌های حضورش در کاخ سلطنتی انگلیس توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ