انتخاب برترین پدیده سال از نگاه مخاطبان "ورزش سه" به نظرسنجی گذاشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس آنچه کارلو نهرا، رئیس عملیات لیگ عربستان به خبرگزاری فرانسه گفت، گسترش فوق‌العاده فوتبال عربستان بخشی از یک "پروژه بلندمدت" با حمایت قوی دولت است؛ برخلاف دوران چشمگیر کوتاه چین.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است. مشتری می‌تواند ۱٬۳۰۰ زمین را در خود جای دهد. میانگین دوری آن از خورشید در حدود ۷۷۸ میلیون و ۵۰۰ هزار کیلومتر است یعنی بیشتر از ۵ برابر دوری زمین از خورشید. ستاره‌شناسان با تلسکوپ‌های برپاشده در زمین و ماهواره‌هایی که در مدار زمین می‌گردند به بررسی مشتری می‌پردازند.
جرم مشتری ۲٫۵ بار از مجموع جرم دیگر سیاره‌های منظومهٔ شمسی بیشتر است. جرم مشتری ۳۱۸ بار بیشتر از جرم زمین است. قطر آن ۱۱ برابر قطر زمین است.
لیگ روشن عربستان خود را به عنوان یک لیگ پرستاره مطرح کرده و توجه جهانی بیشتر از هر وقتی به غرب آسیا جلب شده است.
در مدل جهان ١٣/٧ میلیارد ساله، وجود ستاره‌هایی مثل «متوشالح» بسیار عجیب است، چون سن آن‌ها بیشتر از سن جهان به‌نظر می‌رسد. تلسکوپ فضایی جیمز وب هم کهکشان‌هایی را پیدا کرده است که در مراحل بسیار پیشرفته تکاملی قرار دارد و اندازه آن‌ها به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است.
تعداد مشاهده ویدیوی معارفه ستاره‌های جذب شده توسط تیمهای عربستانی به بهانه‌ای جدید برای رقابت بین آنها تبدیل شده است.
شانزده تیم لیگ برتری حاضر در مسابقات حالا با روشن شدن تکلیف نیمکت‌هایشان با جدیت بیشتری بازار را دنبال خواهند کرد.
اسپاگتیفیکیشن اصطلاح علمی برای اتفاقاتی است که برای فردی که به سمت سیاهچاله سقوط می‌کند اتفاق می‌افتد. سیاهچاله ستاره‌ای است که به طور کامل از بین رفته است. اگر ابتدا با پا‌های خود به سیاهچاله بیفتید، متوجه می‌شوید که کشش گرانشی روی پاهایتان بیشتر از سرتان است، زیرا پاهایتان به مرکز جرم سیاه‌چاله نزدیک‌تر است.
امیر قلعه‌نویی بازیکنان دو تیم استقلال و پرسپولیس را با یک هفته تاخیر به تیم ملی دعوت می‌کند.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
تغییر قانون فدراسیون فوتبال به سود دو بازیکن پرسپولیس خواهد بود.
سیدحسین حسینی از حالا انتظار تکرار مسابقه دربی در جام حذفی را می‌کشد؛ او برای تکرار نمایش خوب مقابل پرسپولیس انگیزه دارد.
به‌نظر می‌رسد که امکان استفاده از مار رباتیک ناسا در سایر سیاره‌های منظومه شمسی ازجمله مریخ نیز وجود داشته باشد و فرصت را برای اکتشافات بیشتر در سطح یا بخش‌های عمیق‌تر فراهم سازد.
شاگردان سعید الهویی با وجود ارائه یک بازی مالکانه نتوانستند از هوادار در خانه‌اش بیشتر از یک امتیاز بگیرند.
تیم ملی فوتبال اسپانیا در ضربات پنالتی هر سه پنالتی اول خود را از دست داد تا اصلا کار به زدن پنالتی چهارم نکشد.
با حذف غیر منتظره برخی تیم‌های نامدار در دور گروهی جام جهانی بایرن مونیخ، رئال مادرید و بارسلونا شاهد بازگشت ستاره‌های خود خواهد بود.
ارلینگ هالند با اینکه با قراردادی نسبتا ارزان به منچسترسیتی پیوست ولی دستمزد او نجومی و به مراتب بیشتر از دیگر ستاره‌های بزرگ این تیم است.
مهاجمانی که تا دیروز در کنار هم یکی از طلایی ترین زوج‌های خط حمله ایران را می‌ساختند، امروز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی باید با هم رقابت کنند.
پائولو دیبالا، عملکرد خوبی در ترکیب رم داشته و همین موضوع حسرت هواداران اینتر را بیشتر می کند.
پیش از ورود سردار آزمون به ترکیب لورکوزن، این مهاجم ایرانی مورد تشویق شدید هواداران بایرن مونیخ قرار گرفت. سردار در آلیانز بیشتر از ستاره‌های بایرن تشویق شد!
پیش از ورود سردار آزمون به ترکیب لورکوزن، این مهاجم ایرانی مورد تشویق شدید هواداران بایرن مونیخ قرار گرفت.‌
علاقه ملکه الیزابت دوم به فوتبال موضوعی بود که در طول سال‌های حضورش در کاخ سلطنتی انگلیس توجه بسیاری را به خود جلب کرد.
کریستیانو رونالدو و هری مگوایر هدف بیشترین حملات توییتری قرار گرفته‌اند. میزان آزار و اذیت این دو فوتبالیست منچستریونایتد در توییتر بیشتر از سایر ستاره‌های لیگ برتر بوده است.
کریستیانو رونالدو و هری مگوایر هدف بیشترین حملات توییتری قرار گرفته‌اند. میزان آزار و اذیت این دو فوتبالیست منچستریونایتد در توییتر بیشتر از سایر ستاره‌های لیگ برتر بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ