دو ستاره آمریکایی و دومنیکنی تیم النفت عراق، بهترین‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا تا پایان هفته دوم مسابقات هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برای افرادی که به گوشی هوشمند عادت کرده‌اند، زندگی بدون آن واقعاً سخت است. «کاترین وب» (Catherine Webb)، ۴۵ ساله، تاکنون چند بار زندگی بدون گوشی هوشمند را امتحان کرده و یک بار ماه‌ها از گوشی ساده استفاده کرده است. به گفته او، در آن زمان احساس راحت‌بودن داشته است. او در مورد این موضوع این‌چنین گفته: «شما می‌توانید در اوقات فراغت به‌جای اینکه گوشی را بردارید و بفهمید آخرالزمان نزدیک است یا ایمیل کاری نگران‌کننده‌ای را ببینید یا فردی را در اینترنت ببینید که به‌خاطر موضوعی بی‌اهمیت آزرده‌خاطر شده است، فقط فکر کنید.»
این مساله به قدری مهم و حتی حیاتی است که رهبری هم بر حل آن تاکید کرده اند. مشکلی که در سایه مسائل گوناگون پدید آمده و به واسطه برخی تصمیمات نسنجیده در سال‌های دور و نزدیک تشدید شده تا در نهایت کار به جایی برسد که می‌بینیم یک فصل از برنامه‌ای که پسوند «توسعه» دارد، به حل این مشکل اختصاص یافته و برای آن تدابیری اندیشیده است.
وزیر آموزش و پرورش گفت: اعتقاد بنده بر این است که نمره دانش آموزان در این امتحانات افت نکرده بلکه واقعی شده است؛ زیرا در امتحانات قبلی، چنین استاندارد‌هایی در سطح ملی وجود نداشته است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، با بیان اینکه نمرات پایین و افت نمرات امتحان نهایی خردادماه امسال در بین دانش‌آموزان رشته انسانی بیشتر از سایر رشته‌ها بود، گفت: فعلا نمی‌توان درصدی برای تجدیدی‌ها و قبولی‌های امتحان نهایی امسال اعلام کرد چراکه ممکن است نمرات پایین امتحان نهایی دانش آموز با نمره مستمر جمع و دانش آموز در دروس خود قبول شود.
ابتکاری که امسال انجام شد این است که تصحیح اوراق در استان‌های مختلف و برگه هر استانی در یک استان دیگر که مشخص نیست کدام استان است، انجام می‌شود، بنابراین اینگونه نیست که تصحیح اوراق هر دانش آموزی در همان استان انجام شود.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه حوزه‌های امتحانات نهایی استان به تجهیزات حفاظت فیزیکی تجهیز شدند، گفت: برای این تجهیزات یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش گفت: ارسال سؤالات به‌ صورت الکترونیک از سال ۹۷ آغاز شده و از آن سال تاکنون به‌ هیچ‌ وجه لو رفتن سؤالات گزارش نشده است.
یکی از بازیکنان مورد علاقه تیم سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی محمد محبی است که این فصل زننده 8 گل برای استقلال در لیگ برتر بوده است.
هدف تضعیف روح و روان دانش‌آموزانی است که با هزار دلهره خودشان را به حوزه‌های امتحان نهایی می‌رسانند، هدف ریختن آبرو و اعتبار امتحانات نهایی است، این‌که بگویند هیچ‌چیز تحت کنترل نیست و سؤالات مثل آب خوردن از قرنطینه‌ها به بیرون درز می‌کند و باز هم مثل آب خوردن در فضای مجازی پخش می‌شود.
تقویت حافظه در شب امتحان با کمک برخی مواد غذایی می‌تواند باعث عملکرد بهتر مغز و در نهایت نتیجه‌گیری بهتر در امتحانات شود.
تقریبا نصف مدیربرنامه‌هایی که در آزمون جدید فیفا شرکت کردند، رد شدند و دوباره باید امتحان بدهند یا خطر ممنوعیت کار در فصل نقل و انتقالات را به جان بخرند.
آموزش و پرورش اعلام کرد: برگزاری امتحان در روزهای ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان مجاز نیست.
اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در روز‌های ۱۹ و ۲۳ ماه مبارک رمضان برگزاری امتحان مجاز نیست.
کاچی نبات یکی از انواع دسر‌های سنتی و مقوی ایرانی است که برای فصل زمستان بسیار مناسب است.
یکی از خانم‌های دانشجوی علامه طباطبایی می‌گوید: شنبه امتحان دانشگاه داشتم، از ترس یخبندان جاده و اینکه به‌موقع برای امتحان حاضر نشوم، با هواپیما به تهران آمدم، اما همان شب اعلام کردند امتحانات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار نمی‌شود. من نزدیک به یک میلیون تومان هزینه بلیت دادم، حالا همسرم می‌گوید با این شرایط حق نداری برای امتحان دوباره به تهران برگردی.
به طور میانگین بدن شما به ۷ تا ۹ ساعت خواب در شبانه روز نیاز دارد. پس وقتی این میزان از خواب و استراحت را دریافت نکند استرس و اضطراب به سراغش می‌آید؛ بنابراین سعی کنید روز قبل از امتحان خوابتان را کنترل کنید.
امروز هم انتشار پاسخ سؤالات امتحان نهایی، ۸ دقیقه بعد از شروع آزمون در برخی کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد؛ برخی از این‌کانال‌ها سؤالات امتحانی و برخی نیز فقط پاسخ چند سؤال را منتشر کردند و مدعی شدند که پاسخ تمام سؤالات برای دانش‌آموزانی که هزینه را پرداخت کردند، ارسال شده است.
قبل از امتحان گردو بخورید
در اینکه تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اردن نسبت به دوره گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشت شکی نیست، اما انتقادات مدعیان پس‌داده نیز در جای خود عجیب بود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: اعلام کرده‌ایم هنرجویان سر جلسه امتحان کتاب را با خودشان ببرند و هر چه می‌خواهند یادداشت کنند چون محتوای کتاب و دانش آن مهم نیست.
با نگاهی به درصد رتبه‌های زیر سه هزار در کنکور می‌توان دریافت که قبولی در مدارس سمپاد در پایه ششم در واقع خیلی زود تضمین کننده قرار گرفتن در رتبه زیر سه هزار و ورود به دانشگاه‌های برتر است و این یعنی دانش‌آموزان با هدایت والدین از ابتدایی مشغول تست‌زنی می‌شوند چرا که آزمون ورودی مدارس سمپاد هم آزمون‌هایی استاندارد نیست و همین آزمون یک بازار مالی کلان کتاب‌های کمک آموزشی و کلاس‌های آمادگی ورود به مدارس سمپاد را ایجاد کرده است.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اسکن مغزی، یادگیری دانش‌آموزان را بهتر از امتحانات اندازه‌گیری می‌کند و در واقع، اسکن کردن مغز در سنجش توانایی یادگیری دانش‌آموزان بهتر از آزمون‌های سنتی عمل می‌کند.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از نجابت، تحمل و صبر مردم می‌شود استفاده درست کرد؛ اما برداشت‌های دیگر صورت می‌گیرد که باعث می‌شود مردم را بیشتر ناراحت کند.
حجت‌الاسلام احمدی شاهرودی، گفت: این تورم و گرانی‌ها چیست؟ می‌گویند امتحان الهی است، اگر امتحان الهی‌ست فقط برای ما است؟ فقط برای ما ایرانی‌هاست؟ چطور در کنار ما کشور عراق این مصیبت تورم وگرانی را ندارند، یعنی خدا نمی‌خواهد آن‌ها را امتحان کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ