آمریکا قصد دارد تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرده و در این تحریم‌ها، صادرات نفتی ایران را هدف قرار دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش بلومبرگ، تردز در حال حاضر در بین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه اپ استور اپل در آمریکا، در رتبه نخست ایستاده است. زاکربرگ در پستی در تردز خود اعلام کرد: از صبح امروز ۷۰ میلیون ثبت نام در تردز انجام شده است.
ایران با وجود تحریم‌های آمریکا در حال صادرات بیشترین میزان نفت خام خود از تقریباً ۵ سال گذشته تاکنون است.
نشریه بلومبرگ با استناد به موسسات و کارشناسان انرژی اعلام کرد که میزان صادرات نفت ایران در پنج سال گذشته، یعنی پس از خروج آمریکا از برجام و برگشت مجدد تحریم‌ها به بالاترین حد خود رسیده است.
مجله آمریکایی بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد که با کاهش نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه، چین شریک تجاری اصلی عربستان، در آینده خواهد بود.
برنامه‌های نشست سران گروه هفت با حضور رهبران ژاپن، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، ایتالیا و کانادا و روسای شورای اروپا و کمیساریای اروپا امروز (جمعه) در هیروشیما آغاز شد.
آمریکا و متحدان غربی آن در تلاش برای افزایش فشارهای اقتصادی بر روسیه از طریق ممنوعیت صادارت به این کشور هستند.
وزیر امور خارجه آمریکا به سوالی درباره ادعای اخیر شبکه بلومبرگ در زمینه سطح غنی‌سازی اورانیوم در ایران پاسخ داد.
بلومبرگ در گزارشی می‌نویسد که چینی‌ها در طول سال‌های گذشته به صورت رسمی واردات نفت از ایران و ونزوئلا را به کل حاشا می‌کنند. در واقع گمرک چین از سال ۲۰۲۰ تاکنون فقط دریافت چهار محموله نفت از ایران را رسما ثبت کرده است و از سال ۲۰۱۹ تاکنون در آمار گمرک چین هیچ محموله‌ای از نفت ونزوئلا ثبت نشده است.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
نماینده ویژه ایالات متحده آمریکا در امور  ایران در مصاحبه با بلومبرگ از تلاش آمریکا برای تداوم اعمال فشار به چین برای توقف خرید نفت از ایران سخن گفت.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که سرما تولید گاز را در آمریکا کاهش داده است به طوریکه بدترین افت یک روزه را طی 10 سال گذشته به ثبت رساند.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود نرخ تورم در آمریکا طی سال آینده رشد بیشتری را تجربه کند.
خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که پیش‌بینی می‌شود نرخ تورم در آمریکا طی سال آینده رشد بیشتری را تجربه کند.
نشریه بلومبرگ می گوید که روسیه و آمریکا طی هفته های آینده مذاکرات هسته ای را از سر خواهند گرفت.
نشریه بلومبرگ مدعی شد دولت آمریکا از برخی بانک‌های اصلی این کشور خواسته به منظور کاهش تأثیرات تحریم‌ها، با برخی شرکت‌های روسیه همکاری داشته باشند.
منابع آگاه به بلومبرگ گفتند: بحث درباره بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک در مراحل اولیه قرار دارد و مقامات دولت آمریکایی در حال بررسی ابزار‌هایی است که به دولت فدرال اجازه می‌دهد برای بازبینی فعالیت‌های تجاری ایلان ماسک از آن‌ها استفاده کنند.
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت که دولت آمریکا احتمالاً میلیاردر معروف این کشور و مؤسس شرکت اسپیس‌ایکس را به‌دلیل اظهاراتش درباره اوکراین، تحت تحقیقات فدرال قرار خواهد داد.
یک تحلیلگر آمریکایی در خبرگزاری بلومبرگ نوشت که هماهنگی میان ایران، روسیه و چین به شدت منجر به کاهش نفوذ جهانی ایالات متحده خواهد شد.
در میانه کاهش ذخایر راهبردی آمریکا به پایین‌ترین سطح در ۴۰ سال گذشته، خبرنگار بلومبرگ از تصمیم دوباره بایدن برای برداشت از این ذخایر خبر داده است.
بلومبرگ گزارش داد تهدید تحریم از سوی آمریکا باعث شده تا بانک‌های ترکیه از ادامه همکاری با سامانه میر روسیه عقب نشینی کنند.
بلومبرگ گزارش داد تهدید تحریم از سوی آمریکا باعث شده تا بانک‌های ترکیه از ادامه همکاری با سامانه میر روسیه عقب نشینی کنند.
براساس ایمیل‌ها و سوابقی که به رویت بلومبرگ رسیده، افسران «خدمات حفاظتی فدرال» آمریکا پس از یورش اف‌بی‌آی به اقامتگاه رئیس جمهور سابق این کشور، به حالت آماده‌باش درآمده بودند.
شبکه خبری بلومبرگ به نقل از مقام‌های مطلع می‌گوید آمریکا و ایران همچنان بر سر جزئیات کلیدی برای احیای برجام اختلاف نظر دارند و ممکن است حل و فصل این موارد هفته‌ها زمان ببرد.
بلومبرگ امروز جمعه در گزارشی عنوان کرد که هیئت‌های آمریکایی و ایران حاضر در وین، درباره موضوع پرداخت غرامت خروج از توافق هسته‌ای به توافق رسیده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ