بلومبرگ به نقل از "اتحادیه دریانوردی تجاری یونان" اعلام کرد که ایران خدمه دو نفتکش یونانی را که خرداد ماه در آب‌های خلیج فارس توقیف شده بودند، آزاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس رد ادعای غربی‌ها مبنی بر اینکه منابع آزاد شده تنها صرف خرید مواد غذایی می‌شود، گفت: ممکن است ادعایی را در این زمینه مطرح کنند، اما مهم این است که این پول متعلق به ملت ایران بوده و پس از آزادسازی در اختیار ایران قرار می‌گیرد.
نائب رئیس کمیسیون خدمات پارلمان عراق اعلام کرد که طی دهه نخست ماه محرم، حدود ۱۶ میلیون زائر وارد استان کربلا شدند.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: باید در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، امکانات و منابع مالی کشور هم مدنظر قرار گیرد و قابل اجرا بودن برنامه بسیار مهم است.
وزیر خارجه کویت امروز سه شنبه بار دیگر مدعی مالکیت انحصاری کویت و عربستان بر میدان گازی آرش شد.
هواپیمای توپولف از رده خارج که در کنار کشتی یونانی به یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش تبدیل شده بود در سایه بی‌توجهی طی دوره‌های گذشته، وضعیت مناسبی ندارد. این هواپیما با وزن ۵۷ تن از ۲۹ بهمن سال ۸۹ پس از آخرین پرواز از تهران به مقصد کیش، در شمار هواپیماهای از رده خارج قرار گرفت و تا اسفند ۱۳۹۴ در فرودگاه بین المللی کیش نگهداری می شد، مدتی به عنوان رستوران و کافی شاپ پذیرای ساکنان و گردشگرانی بود که برای دیدن غروب زیبای کیش به بخش جنوب غربی جزیره می روند؛ اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا به حال خود رها شد و هم اکنون وضعیت مناسبی ندارد. منبع: ایرنا
اگر می‌خواهید متابولیسم خود را فعال نگه دارید و از تحلیل رفتن توده عضلانی بدن جلوگیری کنید، مصرف پروتئین ضروری است. ماست یونانی، حبوبات، تخم مرغ، پنیر، ماهی، گوشت‌های بدون چربی و مرغ منابع غنی پروتئین هستند.
بر اساس مصوبه دولت، منابع یارانه نقدی مشمول بند ی تبصره ۱۴ قانون بودجه از سازمان هدفمندی یارانه ها به حساب شرکت فارا از زیر مجموعه های وزارت رفاه واریز خواهد شد.
معاون اول رییس جمهور گفت: در تعدادی از کشورها منابع بلوکه شده ایران آزاده شده و در برخی کشورها نیز مقدمات آزادسازی فراهم شده است.
معاون اول رییس جمهور گفت: در تعدادی از کشور ها منابع بلوکه شده ایران آزاده شده و در برخی کشورها نیز مقدمات آزادسازی فراهم شده است.
معاون اول رییس جمهور گفت: در تعدادی از کشور ها منابع بلوکه شده ایران آزاده شده و در برخی کشور ها نیز مقدمات آزادسازی فراهم شده است.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: خشکسالی بسیار شدید در استان باعث کاهش منابع آب شرب ۳۶ شهر و ۶۵۰ روستا در این استان شده است.
روزنامه الریاضیه فاش کرده که استیون جرارد از مدیران الاتفاق خواسته تا مسئولیت خرید بازیکنان خارجی را کاملا به او بسپارد.
لحظاتی از تقرب و فرود به فرودگاه ساحلی بین المللی کورفوی یونان را ببینید. منبع: خبرفوری
اصفهان- وزیر کشور از پیگیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز اَبَر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شوروی اقتصاد خبرداد.
سعیدی، نماینده چابهار گفت: از یک طرف آقایان می‌گویند، تحریم‌ها را دور زده‌ایم ما منابع فروش نفت‌مان افزایش پیدا کرده است، از سوی دیگر این‌گونه دل مردم را خالی می‌کنند که با این روند مجبوریم برای مطالبات جامعه بازنشستگان قشم، کیش و خوزستان را بفروشیم و مثال می‌زنند یونان ۱۰۰ جزیره خودش را فروخت.
صندوق ملی مسکن باهدف تأمین خانه برای نیازمندان تأسیس شده اما تاکنون عملکرد قابل دفاعی نداشته است و این سوال مطرح است که منابع این صندوق چگونه خرج می شود؟
صندوق ملی مسکن در حالی باهدف طرح‌های حوزه مسکن و تأمین خانه برای نیازمندان تأسیس شده اما تاکنون عملکرد قابل دفاعی نداشته است و این سوال مطرح است که منابع این صندوق چگونه خرج می شود؟
نماینده دائم رئیس جمهور روسیه در شبه‌جزیره کریمه گفت: تصمیم آتن برای ارسال سامانه پدافندی اس-۳۰۰ به اوکراین، منافع ملی یونان را به خطر می‌اندازد.
برخی منابع آزادی خدمه نفتکش‌های یونانی توقیف شده در ایران را پس از سفر یک هیئت یونانی به تهران تائید کرده اند.
بر اساس اعلام منابع وزارت دفاع ملی ترکیه، یونان در هشت ماه نخست سال ۲۰۲۲ بیش از ۱۱۰۰ بار حریم هوایی و آب‌های سرزمینی ترکیه را نقض کرده است.
به گفته یکی از این منابع مطلع، «روند بارگیری دوباره محموله این نفت‌کش تکمیل شده است». پیش‌تر منبع دیگری گفته بود که این روند روز یک‌شنبه تکمیل شده است.
بنا به اعلام منابع مطلع، نفتکش ایرانی لانا با بازپس گیری محموله خود از یونان، به زودی راهی ایران می شود.
به گفته یکی از این منابع مطلع، «روند بارگیری دوباره محموله این نفت‌کش تکمیل شده است». پیش‌تر منبع دیگری گفته بود که این روند روز یک‌شنبه تکمیل شده است.
خبرگزاری رویترز در خبری به نقل از منبع مطلعی که می‌خواسته ناشناس بماند، نوشت: روند انتقال نفت به یک نفتکش با پرچم ایران آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ