جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۱۷ آبان طی سخنرانی برای حزب جمهوری‌خواه در ایالت مریلند در راستای انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا، به صورت ناگهانی رو به یکی از حاضران فریاد زد: «هی مرد، نپر! تو آنقدر دیوانه به نظر می‌آیی که بپری! نپر نپر...»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با تاکید بر اینکه تهیه کنندگان نذورات رعایت بهداشت فردی و بهداشت مواد اولیه و نیز نحوه سرو کردن نذورات را مد نظر داشته باشند، می‌گوید: مصرف نذورات چرب، شور و شیرین برای افرادی که قند، چربی و فشار خون بالا دارند می‌تواند با مخاطراتی همراه باشد. طی راهپیمایی‌های عزاداری هم این افراد نباید از نوشیدنی‌های شیرین نذری مصرف کنند.
آیت الله مکارم شیرازی فعالیت فرهنگی و معنوی را از جمله وظایف نیروی انتظامی دانسته و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر دستگیری سارقان و قاتلان، در مسائل فرهنگی نیز باید تأثیرگذار باشد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارشات اولیه سیلاب منطقه برزند، کلیه دستگاه‌ها و نیروهای خدمت رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به کلیه هشدارهای صادره توجه داشته باشند.
نخست وزیر سابق ایتالیا سیلویو برلوسکنی که حاشیه‌های بسیاری هم آفریده است در آخرین سخنرانی انتخاباتی اش از روی سکو زمین خورد. تصاویر فوق را یکی از حاضران در اینترنت منعکس کرده است.
سال‌هاست درباره تبعات خشک شدن دریاچه ارومیه شنیده می‌شود، عیسی کلانتری، رئیس سابق سازمان حفاظت از محیط زیست درباره خطر تخلیه شهر تبریز و هزینه‌های سنگین خشک شدن دریاچه ارومیه می‌گوید. توضیحات او را ببینید.
معصومه ابتکار معاون پیشین امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در دولت روحانی می‌گوید: اگر به بقای اسلامی علاقه دارند باید این مهارت را در خودشان ایجاد کنند، این یک واقعیت است که باید بپذیرند، این جزو تحولاتی است که باید اتفاق بیفتد، قطعا باید حرف مردم را بشنوند.
جو بایدن گفت: ما به پول نیاز داریم و از شما می‌خواهم خود را برای یک بیماری همه‌گیر دوم آماده کنید.
باز بودن میکروفون مامور همراه جو بایدن، رئیس‌ جمهوری آمریکا نحوه هدایت مرحله به مرحله او را فاش کرد. باتوجه به سابقه سردرگمی‌ها و راه پیدا نکردن‌های بایدن او اکنون برای برداشتن هر قدم هدایت می‌شود. راهنما: بله، قربان، پایین سطح شیب دار... و در سمت چپ، چند نفر از رهبران و اعضای اتحادیه‌های کارگری را داریم که صف کشیده اند. علامت شما همان آبی سمت چپ است. شما یک علامت آبی دارید. بایدن: من در علامت آبی خود خواهم ماند.
شبکه تلویزیونی ام بی سی عربستان در یک برنامه رئیس جمهور ۷۹ ساله آمریکا بایدن را به سخره گرفت.
در نشست خبری جو بایدن، یک خبرنگار با پرسید: آیا می‌توانید به آمریکایی‌ها اطمینان دهید که هیچ اثر مضاعفی وجود نخواهد داشت؟ آیا انتظار دارید بانک‌های دیگر شکست بخورند؟ با واکنش عجیب از رئیس جمهور آمریکا روبرو شد.
کرین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری سوتی داد و از باراک اوباما رئیس اسبق آمریکا به جای جو بایدن نام برد. کرین ژان پیر گفت: پرزیدنت اوباما کمتر از یک ساعت پیش بیانیه‌ای ارائه کرد، اما بلافاصله جمله خود را اصلاح کرد. این گاف او باعث خنده خبرنگاران شد و سخنگو چندین بار عذرخواهی کرد.
یک رسانه اوکراینی گزارش داد که جو بایدن در سفری از پیش اعلام نشده وارد کی یف شده است.
ویدئویی از یک قطار باری حامل ده‌ها تانک در کانزاس آمریکا منتشر شده که گفته می‌شود قرار است به اوکراین ارسال شود. جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، در جریان اظهارات خود در روز چهارشنبه اعلام کرد دولتش در نظر دارد ۳۱ تانک به اوکراین بفرستد تا اوکراینی‌ها بتوانند از سرزمین خود محافظت کنند. به‌ گفته رئیس جمهوری آمریکا ارسال این تانک‌ها توان تهاجمی اوکراین را بالا نمی‌برد و روسیه نباید نگران حمله این کشور به خاک خود باشد. دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه، گفته که این تصور درست نیست که فراهم آوری این تانک‌ها قدرت اوکراین را بیشتر می‌سازد. این تانک‌ها مانند سایر تانک‌ها قابلیت سوختن دارند.
شرکت‌های چینی برای سال نو میلادی به شکل عجیبی از کارگران خود تقدیر کردند، بطوری که به سختی باید هدایا را با خود به خانه ببرند./منبع: خبرفوری
سرهنگ موقوفه‌ای گفت: حتی زمانی که برای انجام ماموریتی پلیس با لباس شخصی برود اگر فردی شک کرد پلیس باید کارت شناسایی نشان دهد تا احراز هویت صورت بگیرد.
در حاشیه دیدار جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و امانوئل مکرون رئیس جمهوری فرانسه برای یک دقیقه جو بایدن فراموش کرد دست مکرون را رها کند.
رئیس جمهور آمریکا گفت که تورم در حال حاضر به دلیل جنگ در عراق، تأثیر آن بر نفت و آنچه روسیه انجام می‌دهد، یک مشکل جهانی است.
رئیس جمهور آمریکا در حال خوردن بستنی، و در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد قدرت دلار و اقتصاد آمریکا، می‌گوید: اقتصاد آمریکا به شدت قوی ست
رئیس جمهور آمریکا در حال خوردن بستنی، و در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد قدرت دلار و اقتصاد آمریکا، می‌گوید: اقتصاد آمریکا مثل جهنم قوی است.
جو بایدن در کالیفرنیا ناگهان دست خود را روی شانه یک دختر نوجوان گذاشت و توصیه‌ای در گوش او زمزمه کرد.
رئیس جمهور آمریکا پس از سفارش غذا در یک رستوران مکزیکی ۵۰ درصد تخفیف دریافت کرد.
فراتر از کسب‌وکارهای اینترنتی، اخیرا مدیرعامل شرکت پست از کاهش یک سوم درآمد شرکت ملی پست خبر داده است. این وضعیت نگران‌کننده در کوتاه‌مدت به دلایل امنیتی قابل توجیه است اما در بلندمدت تدبیراندیشی آن ضروری به‌نظر می‌رسد
رئیس جمهور آمریکا نه تنها از پراکندگی در افکار و عدم تعادل در گفتار رنج می برد بلکه حتی بدون کمک همسرش از پوشیدن یک کت نیز عاجز است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران در واکنش به ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی از حضور یک زن روی سقف ماشین کلانتری گفت: این زن مدعی بود باید شوهر او را آزاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ