دانشمندان دانشگاه کیونگ هی سئول اخیرا توانسته اند با استفاده از یادگیری ماشینی، نوعی پوشش پنجره برای مسدود کردن نور UV و مادون قرمز طراحی کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عباس عبدی نوشت: عدم رعایت حجاب را هنگامی می‌توانید جرم معرفی کنید که با شهامت و اقتدار مرتکبین آن را زندان کنید و نه جریمه. رفتار‌هایی که از نظر جامعه جرم نباشد، پنجره‌ای برای پول درآوردن جهت جبران کسری بودجه نیست.
اینورتر در کولر گازی یک برد الکتریکی است که فرکانس الکتریکی را تغییر می‌دهد. تفاوت اصلی بین کولر گازی اینورتر و کولر گازی معمولی یا کولر گازی پنجره‌ای معمولی در طراحی کمپرسور است.
باشگاه تراکتور تاکید کرد مشکل پرداخت مطالبات بازیکن خارجی این تیم حل شده و مشکلی برای حضور در اولین دیدار لیگ برتر وجود ندارد.
مردم با قایق‌رانی در خیابان‌های مرکز شهر مونپلیه حرکت می‌کنند و سطح آب سیل به بالای پنجره‌های کسب‌ و کارها و وسایل نقلیه رسیده است.
با این چنگال‌ها و ظاهر خوفناک، عقاب هارپی نامش را از مخلوقی اهریمنی از افسانه‌های یونان باستان گرفته است که نیمی زن و نیمی پرنده شکاری بود.
نور خورشید از اجزای مختلفی از جمله اشعه‌های ماوراء بنفش A و B (UVA و UVB) تشکیل شده است. برخلاف اشعه‌های UVB، اشعه‌های UVA می‌توانند از پنجره‌های شیشه‌ای و ابر‌ها نفوذ کرده، بافت کشسان پوست را از بین ببرند و باعث ایجاد چین و چروک‌های عمیق شوند. این اشعه‌ها همچنین می‌توانند باعث بروز سرطان پوست شوند.
به موجب تبصره ۲ الحاقی به ماده ۳ قانون دیون عدالت اداری مقرّر شده است که: «شکایات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از عمومی و خصوصی از آراء و تصمیمات مراجع اختصاصی اداری موضوع بند (۲) ماده (۱۰) این قانون مستقیماً در شعب تجدیدنظر، مطرح و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد، رأی صادره قطعی است. سایر شکایات و اعتراضات در شعب بدوی رسیدگی می‌شود.
این خودرو ظاهر کلاسیک توربو ۲ را دارد، اما برای دنیای امروز دوباره بازسازی شده است؛ با دو موتور الکتریکی، رنگ‌آمیزی هنری، دوربین‌های GoPro فراوان و پنجره‌های صورتی رنگ.
صدای شلیک تو‍‌پ‌ها دوردست، پس‌زمینه‌ای دائمی است، در حالی که سربازان در نفربرهای زرهی با سرعت در دهکده حرکت می‌کنند و تومان در پایگاهش – با پنجره‌های رنگ شده - مختصات حملات توپخانه را به واحد‌ها اعلام می‌کند.
علی بیگدلی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل نیز درباره اظهارات ند پرایس به گفت: آمریکایی‌ها در مواجهه با اتفاقات ۶ ماه اخیر ایران جبهه‌گیری کمتر خصمانه‌ای داشته، به دلیل آنکه تمام پنجره‌های مذاکره با ایران بسته نشود. حتی بایدن از نخست‌وزیر انگلستان خواست که سپاه را جزء لیست تحریم‌ها و گروه‌های تروریستی نیاورد.
پنل خورشیدی شفاف یک فناوری پیشرفته است که انرژی نور را از پنجره‌ها یا هر سطح شیشه‌ای بدون توجه به زاویه جمع آوری و استفاده می‌کند. این پتانسیل را دارد که از نظر گسترش دامنه انرژی خورشیدی، بازی را تغییر دهد.
ملوان و نساجی دو تیم لیگ برتری هستند که بدون مشکل مجاز به فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی خواهند بود.
خودرویی را با بدنه‌ای که رنگ آن تغییر می‌کند، تصور کنید. خودرویی که می‌تواند تا ۳۲ رنگ مختلف را روی تمام بدنه و رینگ‌ها به خود بگیرد یا خود را با چند رنگ به طور همزمان نمایش دهد و حتی می‌تواند در اطراف پنجره‌های خود نمایه‌ای دیجیتال نشان دهد. شما به آینده سفر نکرده‌اید، بلکه این ویژگی موسوم به i Vision Dee شرکت بی‌ام‌و است که اولین رونمایی رسمی خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ انجام داد.
علی قلی‌زاده امیدوار است بعد از جام جهانی در پنجره‌های جدید نقل و انتقالاتی بهترین اتفاق برایش رخ دهد.
شاید بپرسید این پنجره‌ها چگونه کار می‌کنند؟ امین می‌گوید پنجره‌های شیشه‌ای را به عنوان یک مودم تصور کنید. این نوآوری سعودی از قطبش (پلاریزاسیون) نور خورشید برای انتقال داده‌ها با استفاده از عناصر شیشه‌ای هوشمند به نام کرکره‌های کریستال مایع دو سلولی (DLS) استفاده می‌کند.
درحالی که این روز‌ها ماست‌های سرشار از پروبیوتیک به‌عنوان منبع غذایی اصلی برای دریافت پروبیوتیک‌ها مورد توجه مردم جهان قرار گرفته‌اند، اما پنیر‌های چدار، گودا، کوتاژ و... هم حاوی پروبیوتیک‌ها هستند و مقادیر غنی‌شده پروبیوتیک‌ها به بعضی از پنیر‌های دیگر اضافه می‌شوند. پروبیوتیک‌ها می‌توانند تولید اسید‌های چرب زنجیره کوتاه را در بدن افزایش دهند و از این طریق به ارتقای سلامت روده‌ها کمک کنند.
دوربین‌های نظارتی و پنجره‌های یک مجموعه بزرگ متعلق به فاکسکان شرکت مونتاژ کننده بسیاری از تولیدات اپل مانند آیفون را در شهر ژنگژو چین شکستند.
برگ زرین بهترین فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران به امیر پذیرفته و انجمن سینمای جوانان ایران برای فیلم «اندروا» اختصاص پیدا کرد. جایزه بهترین فیلم داستانی بخش بین‌الملل به «پنجره‌های قدیمی» به کارگردانی میتهم ریدا از انگلستان اهدا شد.
قراردادهای بیشتر یک‌ساله و دوساله در فوتبال جابجایی‌های زیادی را در پنجره‌های تابستانی به دنبال دارد.
مدیر فنی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: مهمترین هدف‌مان در مقطع کنونی پنجره‌های پنجم و ششم انتخابی جام جهانی است و اعتقاد دارم با بازیکنانی که در اختیار داریم می‌توانیم در قالب برنامه خوب به موفقیت دست پیدا کنیم.
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان
روزنامه کیهان با مدیر مسئولیِ حسین شریعتمداری از حمله عده ای با انواع سلاح سرد به دفتر این روزنامه خبر داد که ضمن شکستن شیشه‌های روابط عمومی و پنجره‌های بیرونی، به بخش‌هایی از ساختمان این موسسه نیز آسیب زدند. / کیهان
پنجره نقل و انتقالات استقلال به صورت موقت به دلیل طلب میلیچ بسته شده و ربطی به پرونده استراماچونی ندارد.
باشگاه استقلال از سوی CAS به پرداخت تمام مطالبات سرمربی اسبق خود محکوم شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ