پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، قبل از شروع بازی با رئال مادرید در پیامی خصوصی به ریو فردیناند درباره روحیه شاگردانش صحبت کرده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: برای تولید برنج و کشت سال آینده به صورت دقیق و بر مبنای نیاز کشور پیش بینی لازم انجام شود چرا که مجوز واردات فقط در صورت کمبود برنج صادر خواهد شد.
یک بی ۲۱ می‌تواند مهمات بیشتری را نسبت به اف ۳۵ حمل کند. در حالی که حجم دقیق تسلحیات این بمب افکن رادارگریز ناشناخته است، گزارش اندیشکده استرالیایی پیش‌بینی می‌کند که توان حجم مهمات آن حدود ۷۵ تا ۸۰ درصد بمب افکن رادارگریز قدیمی‌تر بی ۲ باشد.
دو زلزله شناس دانشگاه کوت دآزور فرانسه روشی برای پیش بینی دقیق زلزله شناسایی کرده اند که از داده های جی پی اس استفاده می کند.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
رئیس جمهور در جلسه هیات دولت بر ضرورت پایش مستمر و دقیق وضعیت فعلی و آتی بازار از سوی دستگاه‌های متولی تاکید کرد.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
نخستین تحقیقات از مکانِ کشتی‌های غرق‌شده در روز شنبه ۲۰ ماه مه ۲۰۲۳ آغاز شد و پیش‌بینی می‌شود که تا ماه ژوئن ادامه یابد. برای اطمینان از امنیتِ اشیاء، مکان دقیق کشفِ آن‌ها اطلاع‌رسانی نشده است. با‌این‌حال یک علامتِ فلزی در کفِ دریا در نزدیکی کشتی شماره ۱ نصب شده تا شاخصی برای تحقیقات آینده در این ناحیه باشد.
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس درباره ارزیابی‌اش نسبت به احتمال رای‌آوری آقامیری در مجلس عنوان کرد: از حالا نمی‌توان پیش‌بینی مشخصی داشت و باید ابتدا آقای آقامیری برنامه‌های خود را به کمیسیون کشاورزی ارائه کند تا به شکل دقیق مورد بررسی اعضا قرار گیرد.
در معاملات روز سه‌شنبه شاخص بورس تهران ۸ هزار و ۵۸۱ واحد ریزش کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۲۷ واحد پایین آمد. این در حالیست که در نیمه اول معاملات شاخص به کانال ۲.۲ میلیونی سقوط کرده بود و تنها در دقایق پایانی توانست به محدوده ۲.۳ میلیونی برگردد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته بازار چگونه خواهد بود؟
زندگی آنلاین در حال از دست دادن هرج و مرج، غیرقابل پیش بینی بودن و لذت است دقیقا همه چیز‌هایی که آن را سرگرم کننده کرده بود.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: ما نیازمند تغییر در برخی مواد قانون هستیم. باید به سمت طرحی برویم که در آن، به صورت غیرمستقیم و هوشمند برای افرادی که قانون را رعایت نمی‌کنند و آن را زیر پا می‌گذارند، مجازات‌های دقیق با ضمانت‌نامه‌های لازم اجرایی، پیش‌بینی شود که آن افراد نسبت به شکستن قانون و ریختن قبح قانون این‌قدر جسارت نداشته باشند.
سرپرست نایب رئیسی بانوان گفت: با توجه به تقویم ورزشی بین المللی سه رویداد مهم در فوتبال بانوان پیش رو داریم.
استاد مرکز علوم تحقیقات زمین دانشگاه لایبنیتز هانوفر آلمان تاکید می‌کند: «در ایران هم زمان دولت آقای احمدی‌نژاد اعلام شده بود که دستگاهی ساخته شده که می‌تواند زمان دقیق زلزله را مشخص کند و بعد هم گفتند برای اینکه دزدیده نشود، از دستگاه رونمایی نکنیم. از این ادعا‌ها در جوامع مختلف بار‌ها بیان شده که از لحاظ علمی قابل تایید نیستند.»
سرمربی تیم والیبال زنان پیکان تهران گفت: نمی‌توان چگونگی مسابقه با سریک گنبد را دقیق پیش‌بینی کرد، اما امیدوارم این جدال، فینال واقعی باشد.
سرمربی اینتر اعتراف کرد که بازی با پارما خارج از پیش بینی کادر فنی پیش رفت و آنها انتظار سخت شدن کار تا این حد را نداشتند.
توییت یک هوادار که هفت سال پیش روز دقیق قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی 2022 را پیش‌بینی کرده بود مورد توجه قرار گرفته است.
هروه‌رنار، تنها سرمربی تیمی است که آرژانتین را شکست داده اما او قهرمانی آلبی سلسته را پیش‌بینی کرده بود.
کریس ساتن ستاره سابق چلسی نتیجه دقیق بازی آلمان و ژاپن را پیش بینی کرده بود.
تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام در شرایطی برابر انگلیس قرار خواهد گرفت که کی روش ترکیب خود را برای این جدال مشخص کرد.
خودروهای خودران اغلب در آب و هوای بد دچار مشکل می‌شوند، اما شرکت وایمو با استفاده از تاکسی‌های خودران خود به دنبال پیش بینی دقیق و آنی آب و هوا است.
در 10 هزار شبیه‌سازی صورت گرفته از نتایج احتمالی جام جهانی، ایران تنها تیم آسیایی است که شانس صعود به دور بعدی را داراست.
سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داد تا گزینه‌ای برای رانندگان اینترنتی جهت لغو سفر مسافرانی که کشف حجاب می‌کنند در اپلیکیشن شرکت‌ها پیش بینی شود. وی رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تعاملی و همیاری و همکاری با اصناف دانست و از طرفی خواستار رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی‌های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکت‌های اینترنتی شد.
طبق یافته‌های این مطالعه، افزایش سطح هورمون محرکه فولیکولی (FSH) و استرادیول، دوره‌های قائدگی غیرطبیعی و علائم یائسگی، نشانه‌های مهمی هستند که نشان می‌دهد یک زن به دوران یائسگی نزدیک می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ