سفیر چین در سوریه از آغاز روند رو به رشد مشارکت کشورش در بازسازی سوریه خبر داد، در عین حال دمشق 100 دستگاه اتوبوس دیگر به عنوان کمک از طرف چینی دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رزمایش دریایی سپر اقیانوس-۲۰۲۳ با مشارکت ۳۰ کشتی جنگی و ۲۰ کشتی پشتیبانی در کنار حدود ۶ هزار پرسنل نظامی در دریای بالتیک آغاز شد.
به منظور رفاه حال کارکنان جهت مشارکت و اجرای مراسم عزاداری ساعت آغاز به کار ادارات، سازمانها، شرکت ها، بانک‌ها و موسسات دولتی برای فردا شنبه مورخ ۷ مردادماه با دو ساعت تاخیر خواهد بود.
ناتو از امروز بزرگترین رزمایش هوایی تاریخ خود را در آلمان با مشارکت ۲۵ کشور آغاز می‌کند.
تاکنون امارات متحده عربی، چهار توافقنامه مشارکت اقتصادی جامع را منعقد کرده و برای ایجاد این توافقنامه با تایلند نیز وارد مذاکرات شده است.
بیستمین دوره کنگره فلسطینیان مقیم اروپا از امروز شنبه در شهر مالمو سوئد با مشارکت هزاران نفر آغاز به کار کرد.
علاقه‌مندان و متقاضیان مشارکت در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) می توانند از امروز شنبه مورخ ۹ اردیبهشت ماه برای ثبت نام اقدام کنند.
نیروهای حشدشعبی با مشارکت ارتش عراق یک عملیات امنیتی برای شناسایی عناصر تروریست در استان الانبار را آغاز کردند.
ارتش روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
روسیه با مشارکت سه هزار نظامی و ۳۰۰ یگان تجهیزاتی، رزمایشی را آغاز کرد که در آن از سامانه موشک های هسته ای «یارس» استفاده می کند.
اولین نشست نمایندگان ویژه کشورهای همسایه افغانستان در شهر تاشکند پایتخت ازبکستان با مشارکت جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
آمریکا امروز رزمایش دریایی بزرگی را با مشارکت هم پیمانانش در منطقه شروع کرده است که دامنه آن بسیار گسترده است.
رزمایش نظامی عربستان با عنوان «رماح النصر ۲۰۲۳» با مشارکت ۱۰ کشور در شرق این کشور آغاز شد.
مجتمع صنعتی فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.
مجتمع صنعتی فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.
معاون آموزش و مشارکت های مردمی از آغاز حرکت پویش سفیران محیط زیست در هفته هوای پاک نذر وقت برای طبیعت خبر داد.
سیزدهمین مجمع عمومی مجالس آسیایی به میزبانی رئیس مجلس ترکیه و با مشارکت رییس مجلس ایران در آنتالیا از فردا آغاز به کار می کند.
امیر دریادار سیاری گفت: مرحله اصلی و فاز عملیاتی رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش با مشارکت یگان‍هایی از نیروهای چهارگانه ارتش در مناطق جنوب شرق، سواحل مکران، حد فاصل شرق تنگه هرمز تا نزدیکی بندر گواتر و دریای عمان تا مدار ۱۰ درجه در شمال اقیانوس هند از امشب آغاز می شود.
همزمان با آغاز انتخابات پارلمانی تونس، رئیس جمهور این کشور در سخنانی مردم را به مشارکت در این انتخابات دعوت کرد.
رزمایش هوایی با عنوان «طویق ۳» با شرکت ۱۰ کشور، در عربستان سعودی آغاز شده است.
چهارمین جشنواره فیلم آسیایی با پیشنهاد سفارت جمهوری اسلامی ایران و مشارکت ۹ کشور آسیایی در ابوجا پایتخت نیجریه افتتاح و تا تاریخ ۴ آذر ادامه خواهد داشت.
شرکت ملی صنایع مس ایران رسیدن تولید یک میلیون تن کاتد را از طریق ایجاد مشارکت با شرکت‌های صندوق بازنشستگی مس و اتکا به جوانان با تجربه و علمی داخلی آغاز کرد.
سامانه پاساژ بیمه بر اساس فراخوان منتشر شده، فاز اول فعالیت خود مبنی بر ثبت نام از نمایندگان و کارگزاران بیمه سراسر کشور را آغاز کرده است و سعی دارد با شعار «خرید بیمه از حرفه ای ها» با فکری نو و با حمایت فعالان شبکه فروش بیمه کشور در حوزه استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه و اینشورتک فعالیت کند.
نخستین دوره مسابقات مینی فوتبال «جام غدیر» با مشارکت فدراسیون ورزشهای همگانی و انجمن ورزش شهرداری‌های کشور از ۱۰ مهرماه سالجاری برگزار خواهد شد.
حشد شعبی با مشارکت ارتش عراق، عملیات امنیتی جدیدی را با هدف نابودی مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی و پیگرد عناصر داعش در استان نینوی آغاز کرد.
پیش از سوت آغاز مسابقه استقلال ملوان این ترس وجود داشت که با اعتراض شدید استقلالی ها این مسابقه برگزار نشود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ