سیزدهمین مجمع عمومی مجالس آسیایی به میزبانی رئیس مجلس ترکیه و با مشارکت رییس مجلس ایران در آنتالیا از فردا آغاز به کار می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصول‌گرایانی که درباره انتخابات‌های مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم اظهارنظر کرده‌اند، دلایلی را برای کاهش مشارکت آورده‌اند که شباهت زیادی با یکدیگر دارد و تقریباً روی یک خط حرکت می‌کند. در مجموع دلایلی را که اصول‌گرایان مطرح درباره کاهش مشارکت عنوان کرده‌اند، می‌توان در سه دسته قرار داد که از نگاه آن‌ها در دو دسته اصلاح‌طلبان متهم شماره یک محسوب می‌شوند و باید گریبان آن‌ها را گرفت. دلایل دو‌گانه‌ای که سمت‌وسوی آن‌ها روبه‌روی اصلاح‌طلبان و دولت حسن روحانی است، عبارتند از: «۱- مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ۲- عملکرد هشت‌ساله دولت حسن روحانی و چهارساله مجلس دهم با محوریت اصلاح‌طلبان.».
دبیر نمایشگاه اینوتکس از برگزاری سیزدهمین دوره این نمایشگاه در روزهای ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خبر داد.
پنجمین همایش بین‌المللی و سیزدهمین همایش ملی بیوتکنولوژی (زیست‌فناوری) ایران ۱۶ تا ۱۸ مهر و به همت انجمن بیوتکنولوژی و پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری برگزار می‌شود.
تیم ملی جوانان ایران، این روزها والیبال را برای ما معنا کرده است، آنها به معنای واقعی یک تیم هستند
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: دوره یکجانبه گری آمریکا تمام شده و دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم منجر به ریاست ایران بر مجمع اجتماعی شورای حقوق بشر سازمان ملل شد.
شامگاه امروز در سیزدهمین هفته اعتراضات پیاپی علیه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، صدها معترض با حضور در شهرهای مختلف اراضی اشغالی علیه وی اقدام به تظاهرات کردند.
سیزدهمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ کل کشور آغاز شد.
تیم بسکتبال ساکرامنتو کینگز در بازی صبح امروز خود در لیگ NBA، یک ماراتن واقعی را از کلیپرز برد.
معاون مرکز منطقه‌ای مدیریت آب شهری تحت پوشش یونسکو از برگزاری سیزدهمین اجلاس شورای حکام این مرکز در روز چهارم اسفندماه سال جاری در تهران خبر داد.
مدیرکل شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: سال جاری طی دو فاز (مهر ماه و دی ماه) صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی که حسابرسی شده بودند منتشر شد، در فاز اول ۳۹۶ مورد و فاز دوم ۲۰۷ مورد (در مجموع ۶۰۳ مورد) صورت مالی شرکت‌های دولتی و تحت کنترل دولت غیربورسی در کدال انتشار پیدا کرد.
نمایندگان پارلمان های شرکت کننده در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) در بیانیه پایانی هر گونه تندروی،خشونت، تروریسم و جنگ را به هر شکلی که تهدیدی علیه کشورها باشد، محکوم کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی که برای شرکت در سیزدهمین نشست مجمع عمومی مجمع مجالس آسیایی APA به آنتالیای ترکیه سفر کرده است با مصطفی شنتوپ، رئیس پارلمان ترکیه دیدار و گفت و گو کرد.
وزیر نفت از وجود ۷۰ مجتمع پتروشیمی در کشور خبرداد.
بهادری جهرمی گفته است: «در طول هشت سال گذشته شبکه ملی اطلاعات کمتر از ۱۰ درصد پیشرفت داشته، اما در یک سال اول دولت ۳۰ درصد رشد و در مجموع ۴۰ درصد رشد داشته است.» او درحالی این ادعا را طرح کرده است که در یک ماهه گذشته دو بار وزیر ارتباطات دولت سیزدهم درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات سخن گفته و تاکید کرده است سهم دولت قبل از این پیشرفت بیش از ۳۰ درصد بوده است و در این دولت شبکه ملی اطلاعات بین ۴۵ تا ۵۰ درصد است.
اصفهان- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان گفت: شاخص کیفی هوای این کلانشهر برای سیزدهمین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری با حضور در سیزدهمین نمایشگاه فناوری نانو(ایران نانو۱۴۰۱) که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده است بازدید کرد.
سیزدهمین دوره نمایشگاه نانو پس از دوسال وقفه به دلیل همه‌گیری کرونا به مدت ۴ روز از امروز تا ۱۲ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی آغاز به کار کرد.
ساخت چهار میلیون مسکن در دولت سیزدهم نیازمند حمایت مالی نظام بانکی است. موضوعی که در قانون جهش تولید مسکن نیز دیده شده است، اما از سال گذشته تا به امروز، بانک‌ها همکاری موثری نداشته اند. این در حالی است که در مجموع سال گذشته و امسال، بایستی بیش از ۷۰۰ همت تسهیلات برای این بخش پرداخت می‌شد.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان غالبا آفتابی است و حداکثر دما ۳۷ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.
مجمع مدرسین‌ومحققین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد اعلام کرد: چرا در دولت سیزدهم که با سایر نهادهای انتخابی و انتصابی هم‌دست و همسو بود و با این که وعده های زیادی در برنامه‌های تبلیغاتی داده بود، نابسامانی‌های اقتصادی و سیاسی شدت گرفته است؟ / دو پدیده زشت و ناهنجار فقر و غنا در نظام اقتصادی نمایان شده و تورم فاحش بر معیشت مردم سایه انداخته است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ