یک منبع دولتی در عراق اعلام کرد که یک کمیته امنیتی برای بازگرداندن آوارگان این کشور از اردوگاه الهول سوریه تشکیل شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک تحلیلگر سیاسی عراقی در واکنش به تلاش آمریکا برای انحلال سازمان حشدشعبی تاکید کرد که این نیروها باعث شده اند نظامیان آمریکایی در عراق و منطقه همواره در نگرانی به سر ببرند.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تلاش آمریکا برای به دست گرفتن اوضاع این کشور از طریق اقدامات انتقام جویانه علیه بغداد، خبر داد.
سخنگوی ائتلاف النصر عراق نسبت به اقدامات سفیر آمریکا در این کشور با هدف انتقال خانواده‌های داعشی به عراق هشدار داد.
روزنامه بین المللی «الزمان» به نقل از یک منبع دیپلماتیک در قاهره که نام آن را فاش نکرد، گفت که مصر از این میانجیگری بویژه عراق استقبال می‌کند، زیرا بغداد و قاهره روابط ویژه‌ای دارند، اما این مساله قبل از هر اقدامی به پیش زمینه‌ای مانند امنیت خلیج فارس و تصمیمات ایران نیاز دارد.
یک نماینده پارلمان عراق نسبت به تلاش برخی سیاستمداران این کشور برای اجرای پروژه‌های اشغالگری آمریکا در عراق از طریق موضع گیری علیه نیروهای حشد شعبی هشدار داد.
وزیر دفاع آلمان می گوید این کشور به تلاش خود برای ایجاد صلح در عراق ادامه می دهد.
فدراسیون فوتبال عراق در تلاش است تا یک دیدار تدارکاتی دیگر علاوه بر ایران فراهم کند.
نخست وزیر عراق امروز در اظهاراتی پیش از سفر به فرانسه از عزم بغداد برای نزدیک نمودن دیدگاه های تهران و ریاض خبر داد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثلت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
به گزارش منابع عراقی، آمریکا برای بی‌ثبات کردن امنیت عراق و احیای نسل جدید داعش در این کشور دست به کار شده است.
وزارت خارجه عراق بر حمایت بغداد از تلاش ها برای همبستگی با ملت و مسئله فلسطین تاکید کرد.
نخست وزیر عراق از مقر دستگاه مبارزه با تروریسم این کشور دیدار کرد و گفت: باید تلاش بیشتری برای نابودی کامل تروریستها به کار گرفت.
واحد اطلاع رسانی امنیتی عراق از بازداشت یک انتحاری که تلاش داشت یکی از فرماندهان حشد شعبی را در دیالی هدف قرار دهد، خبر داد.
رئیس جمهور مصر با بیان اینکه از تلاش های داخلی در عراق برای بازگردادن جایگاه و نقش فعال این کشور حمایت می کنیم، افزود: اوضاع امنیتی در عراق به طور قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.
نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق از تداوم تلاش های نخست وزیر این کشور برای تحقق هدف نزدیکی روابط ایران و عربستان خبر داد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: تلاش داریم با تکمیل هرچه سریع‌تر بیمارستان امام علی(ع) در نجف و استقرار کادر درمان مجرب، گره‌گشای مشکلات درمانی زائران در عراق باشیم.
یک منبع امنیتی عراقی گفت در سالگرد اعتراضات تشرین در عراق، از صبح امروز جمعی از معترضان تلاش دارند خود را به میدان التحریر در مرکز بغداد برسانند.
فواد حسین گفت: برای گسترش روابط با آمریکا تلاش می‌کنیم ضمن اینکه روابط خوبی نیز با جمهوری اسلامی ایران داریم.
در شرایطی که چارچوب هماهنگی شیعی در عراق همچنان از محمد شیاع السودانی به عنوان نامزد نخست وزیری حمایت می کند، تلاش ها برای ازسرگیری جلسات پارلمان آغاز شده است.
«عبدالفتاح السیسی» از تلاش طرف های عراقی برای توقف تنش ها و خشونت که منجر به کنترل سریع بحران در این کشور شد، قدردانی کرد.
یک نماینده ائتلاف دولت قانون در پارلمان عراق از تلاش نمایندگان برای تعیین زمان برگزاری جلسه آینده به منظور انتخاب رئیس جمهور این کشور خبر داد.
نخست وزیر عراق  و هادی العامری رئیس ائتلاف فتح در ادامه تلاش برای پایان دادن به بحرانی سیاسی این کشور دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی رایزنی کردند.
یکی از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی از رایزنی های این حزب با گروه های کُرد و سنی برای برگزاری جلسات پارلمان خارج از منطقه سبز خبر داد.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تلاش می‌کنیم اینترنت زائران ایرانی اربعین در عراق رایگان باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ