سوسک‌ها برای حفظ محیط زیست در جزیره بسیار مهم هستند، زیرا آن‌ها به عنوان بازیافت کنندگان حیاتی مواد مغذی عمل می‌کنند و تجزیه کننده‌ها را تسریع می‌کنند و برای گونه‌های دیگر غذا فراهم می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کشاورز اهل کنتاکی حدود یک ماه قبل به صورت اتفاقی حدود ۷۰۰ سکۀ طلا را که قبل از دوران جنگ داخلی آمریکا ضرب شده بودند، در بخشی از مزرعۀ ذرت خودش پیدا کرد. ارزش این سکه‌ها بین یک تا دو میلیون دلار تخمین زده می‌شود
رفع تصرف ضرابخانه بازار قیصریه، کشف تازه در موزه تاریخ پزشکی، مرمت ۴ بنای مشارکتی و نمایش ۵ درصد از آثار مخازن موزه‌های دفینه از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
فعالیت نوسازی در زیرزمین یک کلیسای قدیمی در لهستان منجر به کشف یک اتاقک مخفی شده که تابوت ۴۰۰ سالۀ یک ژنرال را در خود جای داده بود.
آنچه از متن مواد لایحه عفاف و حجاب می‌آید و مجازات‌هایی که آوردند عطف به آن می‌شود؛ باید تاکسی، اسنپ، اتوبوس و هواپیما دوربین داشته باشد. البته نیاوردند که در داخل این وسایل نقلیه باید دوربین نصب شود، اما در برخی مواد آمده اگر در داخل این وسایل اتفاقی افتاد... که معطوف به دوربین است؛ در غیر این‌صورت از کجا می‌دانند در هواپیما کشف حجاب اتفاق افتاده است؟ بنابراین همه این وسایل نقلیه باید مجهز به نصب دوربین شوند که این موضوع هزینه دارد و حافظه دوربین‌ها حداقل باید ۲۰ روز نگه داشته شود و در صورت درخواست پلیس به آنها تحویل داده شود.
کشف تصادفی کشتی تاریخی روم باستان در صربستان را ببنید. باستان شناسان برای حفظ و نمایش قطعات کشف شده تلاش می‌کنند.
معمولا فسیل‌ها به صورت تکه تکه یافت می‌شوند، اما جمجمه‌ای که کشف شد بسیار کامل بود و یک فک کامل داشت که چنین اتفاقی بسیار نادر است.
پلیس سوئیس از کشف جسد یک کوهنورد در دامنه قله مترهورن رشته کوه آلپ خبر داد.
این سنگ جلادهنده که در منطقۀ حفاظت‌شدۀ «درۀ سنگ‌ها» در انگلستان کشف شده، حدود ۵ هزار سال قبل برای تیز کردن ابزار‌هایی از جمله تبر‌های سنگی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
این سنگ جلادهنده که در منطقۀ حفاظت‌شدۀ «درۀ سنگ‌ها» در انگلستان کشف شده، حدود ۵ هزار سال قبل برای تیز کردن ابزار‌هایی از جمله تبر‌های سنگی مورد استفاده قرار می‌گرفته است.
ثانیه‌ها و دقیقه‌ها برایشان حکم کیمیا را دارد. هر چقدر زودتر به محل حادثه برسند، نشانه‌های بیشتری از حضور و نحوه کار متهم کشف می‌کنند. این‌بار اگر در ترافیک با شکل و شمایل ماشین‌های بررسی صحنه جرم مواجه شدید، شک نکنید که اتفاقی افتاده و برای پیدا کردن دلیل آن اتفاق، حتما راه را برای عبور خودرو باز کنید.
شاید انتظار داشته باشیم که قدیمی‌ترین گنجینۀ طلایی جهان در جایی مثل سومر یا مصر کشف شده باشد؛ اما در واقع شهر وارنا در کشور بلغارستان جایی است که این کشف حیرت‌انگیز در آن اتفاق افتاد.
دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از کشف ۸۰۰ تن مواد مخدر توسط جمهوری اسلامی ایران به رغم ایجاد موانع ناشی از تحریم‌های ظالمانه آمریکا خبر داد.
خانه‌های دراز نوعی از خانه‌های تاریخی در شمال اروپا هستند که از یک اتاق طولانی تشکیل می‌شده‌اند؛ اتاقی که طول آن گاهی به بیش از سی متر می‌رسیده است.
امان از دست این کورتیزول! وقتی استرس داشته باشید و سطح ترشح این هورمون بالا برود قندخون‌تان هم بالا خواهد رفت. بر اثر این اتفاق فرایندی پیش می‌آید که پزشکان آن را تحت عنوان «گلیکیشن» می‌شناسند. گلیکیشن باعث از بین رفتن کلاژن و الاستین می‌شود، دو فیبر پروتئینی که پوست را نرم و بدون چین و چروک نگه می‌دارند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه اسلامی ۴۵ سال پیش علیه برهنگی و کشف حجاب قیام کرده و از سویی ۹۰ سال پیش در دوره رضاخان در گوهرشاد پای ارزش‌های انقلابی اسلامی ایستاده است. اینچنین جامعه‌ای اجازه به بازگشت به دوران جاهلی را نخواهد داد.
یک محقق آلمانی به "دویچه وله" می‌گوید که چگونه تیم Scan Pyramids اتاقی مخفی را در هرم بزرگ جیزه پیدا کردند. آن تیم به دنبال کشف اسرار پنهان بیش تری است.
یک گنجینه‌ی بزرگ در یک کوزه‌ی سرامیکی نزدیک دهکده‌ی زانیوُوکا در استان لوبلین، لهستان کشف شده است.
این کشف در محدودۀ شهر باستانی گیرسو واقع در استان ذی‌غار عراق اتفاق افتاده است. گیرسو یکی از شهر‌های تمدن سومر بوده است که از قدیمی‌ترین تمدن‌های بین‌النهرین به حساب می‌آید. قدمت سکونت در شهر گیرسو به ۴۹۰۰ سال قبل برمی‌گردد.
سال ۲۰۲۰، نزدیک دهکده‌ی کوچک میسگاند در کیپ شرقی در آفریقای جنوبی یک بسته‌ی غیرعادی به صورت اتفاقی کشف شد؛ محتوای این بسته اطلاعات تازه‌ای دربارۀ شیوه‌های قدیمی طبابت در آفریقا در اختیار محققان گذاشت.
هرکولِ بیستون در سال۱۳۳۷ خورشیدی توسط «علی سلمانی» در پروژه‌ای عمرانی کشف شد، هنگامی که کارگران شرکت کامساکس (Kamsax) درحال خاک‌برداری راه جدید همدان به کرمانشاه در دامنه کوه بیستون و خروج سنگ‌ها از پای کوه بودند به‌طور اتفاقی آن را از زیر خاک درآوردند.
در بخشی از یادداشت یک پژوهشگر تاریخ معاصر آمده است: قانون کشف حجاب که در زمان رضاخان اتفاق افتاد، اثرات منفی زیادی داشت، چرا که رضاشاه و اطرافیانش فقط به ظاهر مدرن شدن بسنده کرده بودند.
در جریان بازی هوادار و ذوب آهن یک اتفاق جالب رخ داد؛ بازیکن جوانی که نسبت فامیلی با مهدی تارتار دارد، مقابل او بازی کرد.
یک کشاورز چغندر در جمهوری چک، به‌طور غیرمنتظره‌ای یک ورق طلای مچاله شده را در زمین خود کشف کرد. باستان‌شناسان پس از بررسی این اثر نتیجه گرفتند که گنج کشف شده احتمالا قسمت جلوی یک کمربند چرمی است که مربوط به عصر برنز در حدود ۲۵۰۰ سال پیش است.
در سال ۲۰۱۵، دیوید هول در پارک منطقه‌ای ماریبورو در نزدیکی ملبورن استرالیا در حال جستجو بود. او که به یک فلزیاب مسلح شده بود، چیزی غیرعادی کشف کرد - یک سنگ بسیار سنگین و مایل به قرمز که در مقداری خاک رس زرد قرار داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ