رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) در نامه‌ای خطاب به دادستان کل کشور خواستار صدور دستور توقف عملیات اجرایی احداث این پتروشیمی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضاییه در پی بیانیه اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از اقدامات تحولی و تعالی‌بخش دستگاه قضا، از مجلس تشکر کرد.
آرش میراسماعیلی در حالی ادعا کرده که علیه او پرونده‌سازی شده که همین روز گذشته، روزنامه دولتی ایران، در مطلبی در همین زمینه نه تنها داستان تخلف مالی را امری درست توصیف کرد، بلکه نوشت بیماری قلبی میراسماعیلی هم حربه و بهانه‌ای برای فرار از این ماجرا بود
رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به خطرات ناشی از وقوع حادثه در خطوط لوله‌های نفتی معارض با پروژه آزادراه غدیر، ایمن سازی این خطوط را ضروری دانست.
نامه سرگشاده به رئیس مجلس درباره یک لایحه مربوط به زنان
ایروانی در نامه به رئیس شورای امنیت تاکید کرد: رژیم اسرائیل به اقدامات تجاوزکارانه خود علیه سوریه بدون هرگونه عواقب و مجازاتی از سوی جامعه بین‌المللی، به‌ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد، بی وقفه ادامه می‌دهد.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از نامه محرمانه به رییس جمهور در موضوع حجاب و عفاف خبر داد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری با اشاره به مجاز شدن خدمات دو رشته روان‌شناسی بالینی و روان‌شناسی سلامت برای استفاده از بیمه‌های پایه، خواستار برقراری بیمه برای تمام گرایش‌های ۱۶ گانه روان‌شناسی و مشاوره شد.
علی مطهری به رییس صداوسیما نامه نوشت و سخنان منتسب به امام خمینی (س) در یک برنامه تلویزیونی را تکذیب کرد.
علی مطهری نماینده ادوار مجلس در نامه ای به رییس صداوسیما به اظهارات یکی از مجریان تلویزیون واکنش نشاد داد.
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی: برخی بازیگران سریال «سقوط» در حوادث اخیر به ارکان نظام توهین کرده اند / برخی چهره‌ها حضور در جشنواره فجر و رسانه ملی را تحریم کرده اند و با بازی در آثار فیلیمو به ارکان نظام دهن‌کجی می‌کنند
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی: برخی بازیگران سریال «سقوط» در حوادث اخیر به ارکان نظام توهین کرده اند / برخی چهره‌ها حضور در جشنواره فجر و رسانه ملی را تحریم کرده اند و با بازی در آثار فیلیمو به ارکان نظام دهن‌کجی می‌کنند
نامه رئیس صداوسیما به رئیسی: برخی بازیگران سریال «سقوط» در حوادث اخیر به ارکان نظام توهین کرده اند / برخی چهره‌ها حضور در جشنواره فجر و رسانه ملی را تحریم کرده اند و با بازی در آثار فیلیمو به ارکان نظام دهن‌کجی می‌کنند
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با ارسال نامه‌ای به رئیس دیوان عالی کشور خواستار اجرای دقیق و کامل رویه‌های قانونی در شعب دادگاه‌های انقلاب اسلامی شد.
رئیس دانشگاه تهران در پی حضور دکتر رئیسی در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران، در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از حضور ایشان در این مراسم که به میزبانی دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد، قدردانی کرد.
نامه ۲۲۷ نفر از نمایندگان مجلس خطاب به رئیس محترم قوه‌قضائیه با این مضمون که پرونده افراد دستگیر شده و معاند در زمره پرونده‌های محاربه دسته‌بندی شود از اساس جعلی و دروغ است.
رئیس جمهور چین در نامه‌ای به رهبر کره شمالی که ساعتی قبل از برگزاری اجلاس حزب کمونیسم چین صورت گرفت؛ خواستار ارتباط، اتحاد و همکاری دو طرف شد.
رئیس جمهور «قانون اصلاح بند «ز» تبصره(۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور» را برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران طی نامه‌ای به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور بر احقاق خواسته به حق کارکنان شهرداری تهران تاکید کرد.
پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در نامه ای به رئیس جمهور مواردی را مطرح کردند.
در نامه محسنی اژه ای رئیس قوه قضاییه به قالیباف رئیس مجلس در خصوص نحوه محاسبه نتیجه آزمون وکالت آمده است: اگرچه معاون حقوقی قوه قضائیه معتقد هستند قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» می‌باشد ولکن بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمانح تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را «تراز» می‌دانند. علیهذا گرچه الفاظ مصوب قانون معتبر و دارای حجیت است و استناد به صورت مذاکرات موجه نمی‌باشد معذلک با توجه به اختلاف برداشت از قانون درخواستن دارد مجلس رفع ابهام نماید.
دو نفر از نمایندگان به عنوان ناظران مجلس شورای اسلامی در شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.
با حضور معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، مدیرعامل ساپکو، مدیرعامل شرکت تام و جمعی از مدیران ارشد صنعت خودرو کشور از دستاوردهای دانش‌بنیان شرکت تام در حوزه برق و الکترونیک خودرو رونمایی شد.
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه با بیان اینکه در هشت سال دولت گذشته، ۲ هزار و ۷۰۰ هزار میلیارد تومان در کشور هزینه شد، تأکید کرد: با این هزینه اما شاهد رشد نزدیک به صفر اقتصاد، سرمایه‌گذاری منفی، بهره‌وری منفی، تورم بالا بودیم و اغلب شاخص‌های کلان اقتصادی وضعیت مناسبی نداشتند.
ولی اسماعیلی خواستار ابطال افزایش ده درصدی مزد کارگران دولت شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ