گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، علی رغم حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق سنگ اندازی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علم‌الهدی گفت: امروز تورم کالاهای اساسی طوری است که یک خانواده نمی‌دانند آیا فردا هم می‌توانند همین ناهار امروزشان را بخورند یا نه. دولت باید این دو مشکل را حل کند. یکی از عواملی که باعث ایجاد این مشکلات شده، برخی حرکت‌های ارادی اقتصادی است. وقتی برای ریشه‌کن کردن فقر، درآمد کارگران و کارمندان را افزایش می‌دهیم، هزینه تولید هم افزایش می‌یابد و قیمت محصول بالا می‌رود و گرانی غیر قابل کنترل ایجاد می‌شود لذا باید اصلاح شود.
فرمانده کل سپاه افزود: با گسترش اسلام، امر به معرف و نهی از منکر اقامه می‌شود. باطل از جنس عدم است و وقتی حق باشد، باطل وجود نخواهد داشت. راه جامعه ما برای سعادت، اسلامی شدن است. کشورهایی که به دنبال ظلم هستند، سرانجام فرومی‌پاشند.
به گفته منابع رژیم صهیونیستی تلاش برای جذب نیروی کار خارجی با هدف کاستن نیاز خود از جذب نیروی کار فلسطینی صورت می‌گیرد.
دونده دوی سه هزار متر ایران پس از پایان محرومیت چهارساله اش و کسب مقام قهرمانی در مسابقات جایزه بزرگ تهران گفت: تلاش کردم تا از حیثیت خودم دفاع کنم.
جامعه به بزرگان خود نگاه می‌کند. آقای مخبر در روز‌های اخیر مصاحبه کرده، اما یک گزارش کار ارائه نکرده است. ۲۲ ماه از عمر شما گذشته است، تو را به خدا بگویید این حقوقی که گرفته‌اید چه کار کرده‌اید و به غیر از توسعه فقر، افزایش بیکاری و بزهکاری، چه کار کرده‌اید؟
روند تاریخی نشان می‌دهد که حداقل حدود ۶۰۰ سال از علم دنیا عقب افتاده‌ایم. من این جمله انیشتین را به یاد می‌آورم که می‌گوید: «به هنگام مواجه شدن با مشکلات اساسی نمی‌توانیم از همان سطح تفکری که مشکلات را به وجود آورده، توقع داشته باشیم آن را حل کند.» بدون رودربایستی وزرایی که در این چهل سال بوده‌اند اکنون نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند، چون اگر می‌توانستند تا الان حل کرده بودند.
پاندمی کرونا فقط شیوع یک بیماری جسمی نبود. حادثه‌ای بزرگ بود که بشر را در سراسر کره خاکی زمین گیر کرد. کرونا مثل طاعون قرون وسطی بود که همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، روانی، فردی و خانوادگی مردم دنیا را تحت تاثیر قرار داد.
رئیس‌جمهور در افتتاح مرکز جامع سرطان بیمارستان برکت گفت: فقر با وجود چنین ظرفیت‌های گسترده‌ و نیروی کارآمد، زیبنده کشورمان نیست.
مشهد ـ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فقر خشونت اجتماعی را گسترش می‌دهد و قدرت اعتدال عقلی را می‌گیرد و دین و ایمان را به خطر می‌اندازد.
گرگان- توقف طرح گردشگری آشوراده، با وجود حداکثر نرمش مدیران ارشد گلستان برابر برخی رویکردهای غلط در قبال این جزیره، مصداق کوتاهی در اجرای دستور رئیس جمهور برای رونق گردشگری است.
میلیون‌ها نفر در جهان به‌دلیل رژیم‌های غذایی مدرن و سبک زندگی کم‌تحرک حداقل از کمبود یک ماده مغذی رنج می‌برند.
حسن لطفی: آنطور که باید و شاید به معلولان در لایحه بودجه سال آتی توجه نشده است و کمیسیون اجتماعی قطعا در بررسی لایحه بودجه آینده به معلولان توجه خواهد داشت و در جریان ارائه پیشنهادات و چکش کاری لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس باید به وضعیت معلولان کشور رسیدگی شود.
کمبود برخی دیگر از ویتامین‌ها نیز با درد مفاصل ارتباط دارد. این امر بویژه در افراد با رژیم و تغذیه نامناسب رایج است. ویتامین B ۱ و ویتامین E، ویتامین‌های B ۶ و ویتامین B ۱۲ از این دست هستند. با این حال درد مفاصل می‌تواند ناشی از مشکلات جدی دیگر هم باشد بنابراین؛ اگر با جبران ویتامین‌ها همچنان دچار درد مفاصل بودید، حتما به پزشک مراجعه کنید.
بازماندن و ترک تحصیل دارای تبعات قابل‌توجه در سطوح مختلف فردی و جامعه است؛ به همین دلیل تلاش برای از میان بردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است. مرکز پژوهش‌های مجلس پیشنهاد می‌کند در زمینه سوادآموزی با توجه به ترکیب ناکارآمد، تشکیل نامنظم جلسات، نبود ضمانت اجرای مصوبات و عدم‌حضور نهادهای موثر و سیاستگذاری متمرکز و عدم‌توجه به اقتضائات محلی، باید اصلاحات ساختاری در شورای پشتیبانی سوادآموزی اجرا شود.
دکتر علی سالاری معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور گفت: پزشکان خانواده ماهانه ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان حقوق می‌گیرند. بسیاری از پزشکانی که مطب داشتند، اکنون مطب‌شان در حد ۲ تا ۵ بیمار دارد که واقعا اگر عشق و علاقه به پزشکی نباشد، باید مطب‌شان را ببندند. پزشکان اورژانس ما که در بیمارستان‌ها سخت‌ترین کار را انجام داده و بی‌خوابی و محیط طاقت‌فرسا را تحمل کرده و به ارائه خدمت ادامه می‌دهند، درآمدشان در حد حقوقی زیر خط فقر است. اگر خط فقر را ۱۸ میلیون تومان در نظر می‌گیرند، گزارش‌هایی داریم که پزشکان ما ۹ تا ۱۵ تومان حقوق دارند؛ یعنی قاطبه جامعه پزشکی این درآمد‌ها را دارند. حال ممکن است در هر قشری درصد کوچکی سلبریتی هم باشد که درآمد‌های بالا و نجومی هم داشته باشند، اما درست نیست که این درآمد‌ها را به همه آن قشر تعمیم دهیم.
نگاهی مختصر به دو تساوس صدرنشین فعلی رقابت های لیگ برتر نشان می دهد این تیم همچنان نیاز به پایان خوب دارد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تغییرات و تعویض‌های ساپینتو مقابل نفت به سود استقلال تمام شد گفت: به خاطر احتیاط تیم‌ها، فقر گلزنی در لیگ برتر به وجود آمده است.
سه متغیر نرخ رشد اقتصادی، نرخ تورم و درآمد سرانه در کنار یکدیگر می‌توانند تصویر جامعی از وضعیت رفاهی جامعه ارائه کنند. در اینکه افزایش تورم کاهنده رفاه مردم جامعه است و افزایش رشد اقتصادی شرط لازم (شرط کافی توزیع متناسب عواید حاصل از رشد است) افزایش رفاه آنهاست، شکی نیست.
معاون حمل و نقل ترافیک تهران گفت: شهرداری شهرداری تهران ۵۰ درصد نرخ خرید موتور سیکلت های برقی را به صورت تسهیلات پرداخت می‌کند.
یک گزارش جدید که از سوی نهادی صهیونیستی منتشر شده حاکی از افزایش میانگین فقر در اراضی اشغالی است.
در دیدار رئیس ائتلاف فتح با «محمد شیاع السودانی» بر حمایت از برنامه های دولت برای ارائه خدمات به شهروندان عراقی و کاهش شاخصه های فقر در این کشور تأکید شد.
ازجمله علائم آسیب‌سازی رفاه اجتماعی، گسترش فاصله طبقاتی، توزیع نامتعادل درآمد و ثروت است که خود منجر به فزونی جمعیت زیـرخط فقر و سوءتغذیه می‌شود.
با وجود اینکه افزایش درآمد افراد آسیب‌پذیر جامعه بیشتر از افراد ثروتمندتر بوده، اما سهم درآمدی دهک اول از کل درآمد جامعه در سال ۹۹ تنها ۲ درصد و سهم دهک دهم نیز ۳۱.۴ درصد اعلام شده بود
صبح امروز یکی از رسانه های در اقدامی دست به عدد سازی کرده و بدون ارائه یک دلیل منطقی و آمار دقیق اقتصادی اعلام کرد خط فقر به ۱۸ میلیون تومان رسیده است که موجب تشویش اذهان عمومی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ