پیرو بیانات رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه معظم له قدردانی کرد و نوشت: با این سخنان تکلیف فتنه گران و وظیفه مردم و خواص روش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و بازنگری و اصلاح قانون اساسی در مرداد ۱۳۶۸، دو یار همراهِ امام خمینی یکی از مشهد و دیگری از رفسنجان که از دهه ۱۳۴۰ صحنه مبارزات مردم را در اقصی نقاط کشور اداره کردند، سکاندار نظام شدند. آیت‌الله سید علی خامنه‌ای با رای غیر مستقیم مردم توسط مجلس خبرگان رهبری، در کسوت دومین رهبر انقلاب اسلامی قرار گرفت و آیت‌الله اکبر هاشمی رفنسجانی با رای مستقیم مردم، پنجمین رییس‌جمهور ایران شد.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
عضو مجلس خبرگان رهبری دشمن شناسی را لازمه پاسداری از انقلاب دانست و گفت: هر چند منکر برخی بی‌تدبیری‌ها نیستیم اما دشمن با قدرت به جنگ اقتصادی ما آمده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: قصه بی حجابی‌های اخیر را نباید دست کم گرفت، البته بدحجاب‌ها و شل حجاب‌ها را ضد انقلاب ندانید چراکه اردوگاه دل بعضی از آنان، اردوگاه دین است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام خود در پی شهادت حجت‌الاسلام عباسعلی سلیمانی نوشتند: ایشان عضو مجلس خبرگان و سالها امام جمعه‌ی زاهدان و کاشان و همواره در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودند.
دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را آغاز راه تثبیت انقلاب اسلامی و نقطه عطفی در تاریخ سیاسی کشورمان دانست.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت مهار تورم و رشد تولید طبق بیانات رهبر انقلاب، ابراز امیدواری کرد که با شیرینی موفقیت‌های اقتصادی در سال ۱۴۰۲ کام مردم نیز شیرین شود.
رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح امروز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به این نامه اشاره کرده بودند.
در سال ۱۳۶۹ نامه‌ای معروف به نامه «۹۰ امضایی» منتشر شد که خطاب به هاشمی رفسنجانی رییس جمهور وقت کشور نوشته شده بود. رهبر انقلاب امروز مجددا در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری به این نامه اشاره داشتند. البته ایشان چندی پیش هم در دیدار با نخبگان و اساتید دانشگاه‌ها درباره امید داشتن به آینده انقلاب و کشور به نامه اشاره کرده بودند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
رهبر انقلاب: مجلس خبرگان منتخب مردم است و در آن مردمسالاری به معنای حقیقی کلمه با سلامت کامل تحقق پیدا کرده است و ثانیا متشکل از علمای دین است که جوهره دینی نظام را نشان می‌دهد، بنابراین ترکیب و امتزاج اتحاد جمهوریت و اسلامیت در نظام اسلامی را بیان می‌کند.
رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (پنج‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
نمایندگان مجلس خبرگان رهبری امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اعضای مجلس خبرگان رهبری امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
سخنگوی مجلس خبرگان رهبری گفت: اعضای این مجلس پنجشنبه ۴ اسفند ابتدا به مرقد مطهر امام (ره) رفته و سپس به دیدار رهبرانقلاب می روند.
مجلس خبرگان رهبری در پایان یازدهمین اجلاسیه خود تاکید کرد:تبیین حقایق ناب انقلاب اسلامی به ویژه دستآوردهای شگرف نظام مقدس جمهوری اسلامی یک تکلیف دائمی برای تمام دلسوزان انقلاب اسلامی است.
یازدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری در دوره پنجم صبح امروز (سه‌شنبه دوم اسفند) به ریاست آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرنگان رهبری برگزار شد.یازدهمین اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری تا عصر فردا ادامه دارد و با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان می‌دهد. حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اعضای مجلس خبرگان در روز پنجشنبه (چهارم اسفند) است.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور غیرتمندانه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اعلام وفاداری آنان به انقلاب اسلامی بود و شر دشمنان را از سر کشور کم کرد.
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف دشمن، مخدوش‌سازی تصویر ذهنی جوانان از انقلاب است و شخصیت‌های تأثیرگذار وظیفه دارند جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی آشنا کنند.
واقعیت ساده ماجرا این است که اساساً از ابتدا برنامه‌ای برای دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب در شهریور ماه وجود نداشت که بخواهد لغو شود!
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت:تحول در علوم حکمرانی باید در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه حوزه‌های علمیه و سایر مراکز علمی قرار گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ