رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظاهر متفاوت این مرغ سوخاری‌ بچه‌های ایرادی و بدغذا را هم به خود جلب می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه تکه‌های مرغ این غذا به جای پودر سوخاری به خمیر بنیه آغشته می‌شود که هم سالم‌تر است و هم خوشمزه‌تر. درضمن در این سوسیس از گوشت چرخ‌کرده مرغ با افزودنی‌های غیرمجاز هم استفاده نمی‌شود.
نایب‌رئیس و سرپرست پیشین فدراسیون کشتی به دلیل آنچه عدم شفافیت در روند برگزاری انتخابات و رقابت یک طرفه خواند، از شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی انصراف داد.
حسین انصاریان با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در حوزه دین و معارف، اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌های کشور در دعوت از کارشناسان دینی و روحانیون، خوب و شایسته عمل نمی‌کنند و برخی افراد که به عنوان کارشناس مذهبی در رسانه‌ها حاضر می‌شوند از بنیه علمی و دینی بالایی برخوردار نیستند.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: با دستور مستقیم آقای رئیسی و در راستای تقویت بنیه واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی یکصد نخبه با محوریت بنیاد ملی نخبگان در دستگاه حقوقی دولت جذب می‌شوند.
از یولیان ناگلزمان به عنوان جدی‌ترین گزینه جانشینی کریستوف گالیته در پاری‌سن‌ژرمن یاد می شود.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
حمید بنی تمیم برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی ثبت نام خود را کامل کرد.
فرمانده کل قوا با اشاره به دو جنگی که آمریکا حدود دو دهه قبل در شرق و غرب ایران به راه انداخت گفتند: آمریکایی‌ها منافعی در عراق و افغانستان داشتند، اما هدف نهایی آن‌ها ایران اسلامی بود که به دلیل بنیه بسیار قوی انقلاب اسلامی، در این ماجرا‌ها و هدف نهایی خود شکست خوردند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برای نخستین بار پهپادهای مجهز به سامانه‌های جنگالی وارد سازمان رزم نزاجا شده‌اند که همه این توانمندی‌ها موجب ارتقای بنیه دفاعی کشور در مواجهه با تهدیدات پیشرو است.
علم‌الهدی، طراحی اغتشاش در داخل کشور را توطئه‌ای برای تهاجم به دین مردم توصیف کرد و افزود: وقتی می‌بینید دشمن با توطئه شیطانی، اغتشاش داخلی را برنامه‌ریزی می‌کند و یک عده افراد ناآگاه نیز تحت تأثیر توطئه و رسانه‌های دشمن قرار می‌گیرد و دست به چنین حرکتی می‌زنند، آنچه در حرکت اول ظهور پیدا می‌کند، بی‌دینی و لامذهبی است که یک دختر روسری از سرش برمی‌دارد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
دولت مکلف شد پس از پرداخت اعتبار حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته، پرداخت اعتبارات ردیف‌های بنیه دفاعی را در اولویت قرار داده و ۱۰۰ درصد منابع تقویت بنیه دفاعی را پرداخت کند.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مکلف شد تا ۳ میلیارد یورو جهت تقویت بنیه دفاعی کشور به ستاد کل نیروهای مسلح تخصیص دهد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را مسئول شعله ور شدن اوضاع در منطقه حواره واقع در جنوب نابلس دانست.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نمایندگان مجلس خبرگان رهبری فرمودند: بنیه مردمیِ قوی جمهوری اسلامی و ارتباط و اتکاء مردم و نظام به یکدیگر، ثروتی ملی و حقیقتی غیرقابل کتمان است.
وی در خصوص دستاوردهای انقلاب تصریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری با کمال تاسف دهه ۹۰ دهه تاریکی بود. اما نمونه اقدامات در حوزه تقویت بنیه دفاعی، افتتاح شهر زیرزمینی است که این موضوع یک نمونه از ده‌ها افتخارات این نظام است.
رئیس رسانه ملی با اشاره بر لزوم هوشیاری در فتنه‌های اخیر نیز گفت: رسانه‌ملی با فتنه‌های دشمنانی روبه‌روست که اجازه بیان حقیقت را نمی‌دهند و ورود صداوسیما با بنیه قوی است که فتنه‌ها را خنثی می‌کند.
روحانی نواندیش گفت: برخی افراد به درستی اشاره می‌کنند که بنیه نظامی کشور قوی است، بله درست است و بنیه نظامی باید هم قوی باشد، اما مگر توان نظامی همه چیز است و موضوع را حل می‌کند، وفاق ملی نیز نقشی حیاتی در حفظ کیان یک کشور و امنیت ایفا می‌کند. اگر ما واقعاً دنبال حل مشکلات مملکت هستیم باید این اعتراضات با تدبر حل و فصل شود، کجای دنیا اعدام و کشتن راهگشا و حلال مشکل بوده است،
سرمربی تیم وزنه‌برداری ذوب آهن می‌گوید، اشتباهش را در مورد مصدومیت رسول معتمدی پذیرفته است اما سرمربی تیم ملی باید شرایط بدنی ورزشکار ملی‌پوش را اطلاع می‌داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن اذعان به شکست در انتخابات کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) درباره تشدید افراط گرایی در صحنه سیاسی این رژیم پس از پیروزی نتانیاهو هشدار داد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: با وجود اینکه در پرونده اوکراین از غرب حمایت می کنیم ولی به تمایلی به مشارکت در جنگ نداریم و به کی یف سلاح نخواهیم فروخت.
به صراحت و بر مبنای اعتقادِ عقلانی و ایمان به حقایق مذهبی، باید ابراز ناخشنودی و نگرانی کنیم که اکنون به نقطه‌ای رسیده‌ایم که به جای علامه طباطبایی و استاد مطهری در کلام شیعه و مرحوم بهبودی و استاد حکیمی در پالایش نقلیات و فرهنگ روایی، این نوع خرده فرهنگ کلامی حاکم شده و همچون موریانه در حال جویدن بُنه و بنیه مذهب و سست کردن بنا و بنیان ایمان مردم است.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی در ادامه تحرکات خود برای کارشکنی در روند مذاکرات رفع تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران گفت که این رژیم برای تاثیر بر توافق هسته‌ای هرکار انجام می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ